Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moedervlekken...

+19
Cherique
Sterre
Arwyn
pinklady85
Toet
Highway
Shisha
Ambivalence
loura
Ploen
Jude
Zwerver
SoGood
Fiwen
Ugly Betty
VeryCherry
Jerry
Blond
Char1
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 3 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Flinder wo 12 jan 2011 - 0:45

Vinden jullie het ook vervelend als er opeens weer een moedervlekje bijkomt op je gezicht? Ik heb een heleboel moedervlekjes en op mijn armen, buik enz. vind ik het helemaal niet erg. In mijn gezicht heb ik er ook al best wat en dat vind ik niet heel erg mooi dus ik kan er best van balen als ik er weer eentje bij heb in mijn gezicht.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 3 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 1:17

Arwyn schreef:Toetje: Die vlek ziet er raar uit, ben je daarvoor al eens naar de huisarts geweest??

Ik heb echt heel veel moedervlekken, na mijn armen ben ik de tel al kwijt, haha. De meeste voel je niet, alleen een op m'n buik vlak boven m'n navel en sinds kort een op m'n schouderblad, daar ben ik niet zo blij mee!

Ja ik ben er mee bij de huisarts geweest, maar het is niks ergs. Het is gewoon een andere versie op een moedervlek.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 3 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 1:20

_Leaf_ schreef:Ik heb trouwens ook zoiets op mijn rug Toetje, was ooit een moedervlek maar werd toen zo'n vlek als jij laat zien. Mee naar de huisarts geweest, omdat ie alle kleuren kreeg, maar kon geen kwaad. Nu is ie meer effen roze, en in de zomer wordt ie nog rozer als ik bruiner wordt...Is verder niet weg te halen helaas, ik stoor me er ook niet aan. Hij zit op mn onderrug, zie ik zelf toch niet :P

Bij mij was het eerst een pigmentvlekje met een heel klein sproetje erin. Die werd ineens veel groter en hij ziet er al ruim 5 jaar bijna hetzelfde uit als op het plaatje.
Deze plekjes moet je trouwens wel heel goed insmeren in de zon, want omdat er geen pigment in zit verbranden ze meteen waardoor je weer risico loopt dat het kanker kan worden.

Ik stoor me er wel aan, die op mijn rug niet, maar de andere zit op mijn borst en is altijd te zien. Mensen vragen ook áltijd wat het is. Inmiddels heb ik het wel redelijk geaccepteerd denk ik, maar ik vind hem nog steeds lelijk.

Wat ik wel weer bijzonder vind is dat mijn neefje die sprekend op mij lijkt precies dezelfde heeft op de zelfe plek, terwijl ze niet heel vaak voorkomen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 3 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Jude wo 12 jan 2011 - 1:24

Ploen schreef:
Jude schreef:Voor de meiden die moedervlekken weg hebben laten halen, krijg je er altijd een lelijk litteken van of heeft dit met de dermatoloog of plaats van de moedervlek te maken?

Mijn huisarts heeft 2 kleintjes in mijn nek weggebrand, daar zie je niks meer van.
Dermatoloog heeft een iets grotere weggesneden op mijn buik, zit nu een litteken van ongeveer 6 cm, lelijk. Maar ze nemen dan een ruim gedeelte weg omdat hij anders terug kan komen.
Denk dat het ook wel ligt waar je hem weg laat halen, op mijn buik zit hij net op een plek als je zit in de 'plooi' zeg maar dus echt rust krijgt hij dan niet na het weghalen
De volgende keer als ik er een weg laat halen laat ik het de plastisch chirurg doen, heeft mijn vriendin ook gedaan en bij haar zie je echt bijna niks van een litteken

Ik heb een afspraak gemaakt voor vrijdag dus ik ben benieuwd. Zal wel even horen wat de huisarts mij adviseert. Omdat er ook een kring omheen is gaan zitten zal ie wel eerst onderzocht moeten worden denk ik..
Jude
Jude
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 3 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Ploen wo 12 jan 2011 - 1:43

Jude schreef:
Ploen schreef:
Jude schreef:Voor de meiden die moedervlekken weg hebben laten halen, krijg je er altijd een lelijk litteken van of heeft dit met de dermatoloog of plaats van de moedervlek te maken?

Mijn huisarts heeft 2 kleintjes in mijn nek weggebrand, daar zie je niks meer van.
Dermatoloog heeft een iets grotere weggesneden op mijn buik, zit nu een litteken van ongeveer 6 cm, lelijk. Maar ze nemen dan een ruim gedeelte weg omdat hij anders terug kan komen.
Denk dat het ook wel ligt waar je hem weg laat halen, op mijn buik zit hij net op een plek als je zit in de 'plooi' zeg maar dus echt rust krijgt hij dan niet na het weghalen
De volgende keer als ik er een weg laat halen laat ik het de plastisch chirurg doen, heeft mijn vriendin ook gedaan en bij haar zie je echt bijna niks van een litteken

Ik heb een afspraak gemaakt voor vrijdag dus ik ben benieuwd. Zal wel even horen wat de huisarts mij adviseert. Omdat er ook een kring omheen is gaan zitten zal ie wel eerst onderzocht moeten worden denk ik..

Ja, lijkt me verstandig om het zowieso door een dermatoloog te laten controleren, nu ik dit weer allemaal lees zal ik zelf ook maar weer eens een afspraak maken om alles na te laten kijken. Is alweer bijna een jaar geleden.

Wil er eigenlijk toch een aantal (stuk of 5) weg laten halen omdat die gewoon echt lelijk en groot zijn en vaak te zien. De laatste keer dat ik ze liet controleren vroeg de dermatoloog ook aan mij waarom ik kwam. Dus ik vertellen dat ik er erg veel bij had gekregen en 1 wat had gebloed. Hij zei toen ook direct, het is niet de bedoeling dat ik ze allemaal weg ga halen hoor. Dus denk eigelijk niet dat ze zo happig hierop zijn.
Maarja wil het toch erg graag.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 3 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:34

toetje_ schreef:
_Leaf_ schreef:Ik heb trouwens ook zoiets op mijn rug Toetje, was ooit een moedervlek maar werd toen zo'n vlek als jij laat zien. Mee naar de huisarts geweest, omdat ie alle kleuren kreeg, maar kon geen kwaad. Nu is ie meer effen roze, en in de zomer wordt ie nog rozer als ik bruiner wordt...Is verder niet weg te halen helaas, ik stoor me er ook niet aan. Hij zit op mn onderrug, zie ik zelf toch niet :P

Bij mij was het eerst een pigmentvlekje met een heel klein sproetje erin. Die werd ineens veel groter en hij ziet er al ruim 5 jaar bijna hetzelfde uit als op het plaatje.
Deze plekjes moet je trouwens wel heel goed insmeren in de zon, want omdat er geen pigment in zit verbranden ze meteen waardoor je weer risico loopt dat het kanker kan worden.

Ik stoor me er wel aan, die op mijn rug niet, maar de andere zit op mijn borst en is altijd te zien. Mensen vragen ook áltijd wat het is. Inmiddels heb ik het wel redelijk geaccepteerd denk ik, maar ik vind hem nog steeds lelijk.

Wat ik wel weer bijzonder vind is dat mijn neefje die sprekend op mij lijkt precies dezelfde heeft op de zelfe plek, terwijl ze niet heel vaak voorkomen.

Het plekje om mijn rug is wat gelijkmatiger zeg maar, niet zo'n dingetje in het midden nog. Ik ben er ook vaak naar gevraagd hoor...Het is blijkbaar toch wat bijzonders, haha. Ik smeer altijd met factor 60, want ik heb een hele blanke huid, dus verbranden is niet de bedoeling;) Hij kan wel echt knalroze worden soms, net alsof het hele nieuwe huid is zeg maar, heel bizar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 3 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Mamsie wo 12 jan 2011 - 5:16

_Donnaa schreef:
Fiwen schreef: Ik heb er trouwens eentje op de binnenkant van mijn hand, vind het nog steeds een rare plek voor een moedervlek.
Ik ook, en dat schijnt eigenlijk helemaal niet te kunnen.. Rolling Eyes

Heb ik ook.
Ik heb er ook veel.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 3 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Serena wo 12 jan 2011 - 7:47

Darcy schreef:
_Leaf_ schreef:Hahaha...Ik heb nog wel zo'n krentje op mijn rug zitten, daarvoor moet ik uitkijken met afdrogen na het douchen, anders sloop ik hem. Die moet ik echt even weg laten halen...Mijn moeder had zo'n krentje onder haar bhbandje, die ging ook steeds open. Hebben ze heel netjes weg kunnen halen, zag je niks meer van. Als ik al mijn moedervlekken weg moet laten halen ben ik nog wel 10 jaar zoet denk ik... :P

Zo'n "krentje" is veel makkelijker weghalen, daar zie j ebij mij ook echt niks meer van. Ik heb er nog 1 onder mijn oksel, ook vrij irritant. Dat schijnt trouwens dan weer geen moedervlek te zijn, zei de dokter. Maar ik tel die wel mee als moedervlekken :P

Ik heb ook zo'n krentje onder mn oksel, scheer hem ook wel is open.

verder kom ik geloof ik wel zeker boven de 15 uit, heb er aardig wat in mn gezicht en op mn arm en op mn buik komen er ook steeds meer bij..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 3 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum