Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moedervlekken...

+19
Cherique
Sterre
Arwyn
pinklady85
Toet
Highway
Shisha
Ambivalence
loura
Ploen
Jude
Zwerver
SoGood
Fiwen
Ugly Betty
VeryCherry
Jerry
Blond
Char1
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Highway ma 10 jan 2011 - 8:09

ik heb superveel sproetjes, ook op vreemde plekjes bijv bij allebei mijn handen tussen de wijsvinger en middelvinger. ik heb maar 1 moedervlek, op mijn been. Die is rood; echt lelijk.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:39

Ik heb veel moedervlekken (of sproetjes, daar lijkt het meer op eigenlijk) op mijn schouders. Per schouder heb ik er echt wel meer dan 15. Ook op mijn onderarmen heb ik er flink wat staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 9:48

Ik denk dat ik wel aan't gemiddelde kom, heb er op beide armen maar 3 of zo.. Op m'n rug zitten wel paar.. euh hele grote. Die moet ik laten weghalen want ze groeien.... Elke zomer werd 't erger en nu is 't dus zo dat 't jeukt en beetje pijnlijk wordt. Oh en ik heb 1 minimoedervlekje, 't lijkt niet meer dan een puntje, op m'n hoofd, bij m'n haargrens. M'n moeder heeft precíes 't zelfde, op dezelfde plek...

@Leaf; sinds je hebt gezegd te moeten studeren afgelopen week... Ben je vaker op 't forum hier dan ooit te voren Very Happy Foei! Geen stickers zo hoor....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:00

Ik heb er heeeeeeeel veel. Vooral op mijn rug en armen. Kleintjes en grote.
Soms heb ik er ook wel de balen van, want ik vind ze dus niet mooi maar de dermatoloog ziet me aankomen als ik ze wil weghalen smile
Grote heb ik trouwens wel laten verwijderen en ik moet nu elk jaat bij de dermatoloog komen om mijn moedervlekken te laten controleren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:11

Ik heb eigenlijk alleeen maar kleintjes.
Heb wel een hele grote op mijn rug gehad maar die heb ik een jaar of 3 geleden weg laten halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Toet ma 10 jan 2011 - 10:35

Ik heb heel veel kleintjes en een paar grote. Ik heb ze wel eens getelt, volgens mij rond de 35.
En ik heb twee hele lelijke, op mijn borst en rug. Maar dat zijn niet echt moedervlekken.
Zo zien ze er uit:
*weg*


Laatst aangepast door toetje_ op wo 12 jan 2011 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 12:02

Trisha schreef:
@Leaf; sinds je hebt gezegd te moeten studeren afgelopen week... Ben je vaker op 't forum hier dan ooit te voren Very Happy Foei! Geen stickers zo hoor....

Ja, maar ik studeer ook! Heb vandaag de hele dag in de bieb gezeten...Vanaf 10 uur 's morgens. En morgen weer!

Ik wil gewoon graag van mijn status als Fluisteraar af Embarassed Dat is zoooo niet Leaf Evil or Very Mad Leaf hoort bij het meubilair op het forum...

Serieus, ik voel me echt opgejaagd door die statussen. Ze moeten weg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 12:21

Dat méén je niet! Dat mag trouwens niet eens.... Staat ergens in 't regelement....
En goedzo! Want ik heb al stickers en leuk HK dingie Very Happy Krijg je wel de 18e.... Wolletjes zei trouwens dat 't performen 14;00 begint. Zullen we daarvoor ergens lunchen of zo?

Edit: Is 't wel de 18e? of de 19e?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 13:30

Haha, arme Leaf! Ik weet trouwens dat jij helemaal niet zo heel actief gestudeerd hebt, want ondertussen heb je ook nog stiekem PM's verstuurd :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  pinklady85 di 11 jan 2011 - 0:02

Ik heb er heel weinig. Ik heb er twee die echt opvallen.
Ik heb er eentje op de binnenkant van mijn hand zitten
Die zat er ineens na de bevalling van B.
En een kleintje op mijn kin,zit ook echt in het midden.
Dat is mijn schoonheidspukkel Laughing
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:46

June schreef:Haha, arme Leaf! Ik weet trouwens dat jij helemaal niet zo heel actief gestudeerd hebt, want ondertussen heb je ook nog stiekem PM's verstuurd :P.

Haha ja, toen had ik pauze Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Arwyn di 11 jan 2011 - 0:51

Toetje: Die vlek ziet er raar uit, ben je daarvoor al eens naar de huisarts geweest??

Ik heb echt heel veel moedervlekken, na mijn armen ben ik de tel al kwijt, haha. De meeste voel je niet, alleen een op m'n buik vlak boven m'n navel en sinds kort een op m'n schouderblad, daar ben ik niet zo blij mee!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Jude di 11 jan 2011 - 1:16

Voor de meiden die moedervlekken weg hebben laten halen, krijg je er altijd een lelijk litteken van of heeft dit met de dermatoloog of plaats van de moedervlek te maken?
Jude
Jude
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:20

Heeft met de moedervlek zelf te maken denk ik.

Ik heb ook heel veel moedervlekken, ik vind het weleens eng. Ik weet wanneer een moedervlek zorgelijk wordt, maar ik maak me toch weleens vaker zorgen erom. Enfin, er zijn er twee bij mij weggehaald en binnenkort laat ik er nog twee weghalen.

Bij mij deed de huisarts het trouwens gewoon zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Sterre di 11 jan 2011 - 1:24

Darcy schreef:Heeft met de moedervlek zelf te maken denk ik.

Ik heb ook heel veel moedervlekken, ik vind het weleens eng. Ik weet wanneer een moedervlek zorgelijk wordt, maar ik maak me toch weleens vaker zorgen erom. Enfin, er zijn er twee bij mij weggehaald en binnenkort laat ik er nog twee weghalen.

Bij mij deed de huisarts het trouwens gewoon zelf.

Ik heb er ook heel veel, en ook een paar dikkere. Eigenlijk moet ik er ook naar laten kijken, maar steeds spelen er weer andere dingen met mijn gezondheid dat ik het steeds uitstel. Maar ondertussen vind ik het ook eng ja. Maar ze laten weghalen lijkt me ook eng, brrr! Kijk je dan als ze dat doen?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:32

Sterre schreef:
Darcy schreef:Heeft met de moedervlek zelf te maken denk ik.

Ik heb ook heel veel moedervlekken, ik vind het weleens eng. Ik weet wanneer een moedervlek zorgelijk wordt, maar ik maak me toch weleens vaker zorgen erom. Enfin, er zijn er twee bij mij weggehaald en binnenkort laat ik er nog twee weghalen.

Bij mij deed de huisarts het trouwens gewoon zelf.

Ik heb er ook heel veel, en ook een paar dikkere. Eigenlijk moet ik er ook naar laten kijken, maar steeds spelen er weer andere dingen met mijn gezondheid dat ik het steeds uitstel. Maar ondertussen vind ik het ook eng ja. Maar ze laten weghalen lijkt me ook eng, brrr! Kijk je dan als ze dat doen?

Nee ik heb niet gekeken! Een zat op mijn rug, dus toen kon ik niet kijken haha en de ander op mijn buik en toen heb ik gewoon weggekeken. Ik heb er verder niets van gevoeld, ja de verdoving was even gemeen en daarna trok het een heel klein beetje. Maar het stelt eigenlijk niks voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:39

Ik heb trouwens ook zoiets op mijn rug Toetje, was ooit een moedervlek maar werd toen zo'n vlek als jij laat zien. Mee naar de huisarts geweest, omdat ie alle kleuren kreeg, maar kon geen kwaad. Nu is ie meer effen roze, en in de zomer wordt ie nog rozer als ik bruiner wordt...Is verder niet weg te halen helaas, ik stoor me er ook niet aan. Hij zit op mn onderrug, zie ik zelf toch niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Sterre di 11 jan 2011 - 1:40

Oke, dat is wel goed om te weten. Misschien dat ik dit jaar een keer de moed kan verzamelen...

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 2:07

Bij mij zat ie ook op mijn onderrug maar als ik en mijnheer Darcy eh in bed lagen en ik op mijn rug lag :P dan ging die moedervlek steeds open. Lastig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 2:13

Hahaha...Ik heb nog wel zo'n krentje op mijn rug zitten, daarvoor moet ik uitkijken met afdrogen na het douchen, anders sloop ik hem. Die moet ik echt even weg laten halen...Mijn moeder had zo'n krentje onder haar bhbandje, die ging ook steeds open. Hebben ze heel netjes weg kunnen halen, zag je niks meer van. Als ik al mijn moedervlekken weg moet laten halen ben ik nog wel 10 jaar zoet denk ik... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Cherique di 11 jan 2011 - 2:15

Ik denk dat ik er wel een stuk of 100 heb :shock: Ik ging ze net tellen en begon bij mn armen en kwam toen al op de 40 uit en had ze nog niet eens allemaal geteld Rolling Eyes
Ik heb ook steeds het gevoel dat er steeds meer bijkomen?!?
Ik heb er trouwens 1 op mn vinger en ook eentje op mn oorlel. Heb ook superveel witte vlekjes als ik in de zon heb gezeten.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 2:18

_Leaf_ schreef:Hahaha...Ik heb nog wel zo'n krentje op mijn rug zitten, daarvoor moet ik uitkijken met afdrogen na het douchen, anders sloop ik hem. Die moet ik echt even weg laten halen...Mijn moeder had zo'n krentje onder haar bhbandje, die ging ook steeds open. Hebben ze heel netjes weg kunnen halen, zag je niks meer van. Als ik al mijn moedervlekken weg moet laten halen ben ik nog wel 10 jaar zoet denk ik... :P

Zo'n "krentje" is veel makkelijker weghalen, daar zie j ebij mij ook echt niks meer van. Ik heb er nog 1 onder mijn oksel, ook vrij irritant. Dat schijnt trouwens dan weer geen moedervlek te zijn, zei de dokter. Maar ik tel die wel mee als moedervlekken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Sterre di 11 jan 2011 - 3:06

Haha Darcy. Wel irritant!

Ik heb ook in mijn zij, een stuk onder mijn oksel een plekje wat soms open gaat. Het is een hele lichte moedervlek volgens mij, maar wel een bolletje. Ook heb ik op mijn arm een dikkere, die is als kind ooit open geweest en nu best lelijk. Daar heb ik niet echt last van verder. En ik krijg er af en toe gewoon nog 1 bij, in mijn gezicht, buik, rug of borst. Verder ben ik heel bleek, dus mijn pigment is gewoon erg onevenwichtig verdeeld smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Ploen di 11 jan 2011 - 23:11

Jude schreef:Voor de meiden die moedervlekken weg hebben laten halen, krijg je er altijd een lelijk litteken van of heeft dit met de dermatoloog of plaats van de moedervlek te maken?

Mijn huisarts heeft 2 kleintjes in mijn nek weggebrand, daar zie je niks meer van.
Dermatoloog heeft een iets grotere weggesneden op mijn buik, zit nu een litteken van ongeveer 6 cm, lelijk. Maar ze nemen dan een ruim gedeelte weg omdat hij anders terug kan komen.
Denk dat het ook wel ligt waar je hem weg laat halen, op mijn buik zit hij net op een plek als je zit in de 'plooi' zeg maar dus echt rust krijgt hij dan niet na het weghalen
De volgende keer als ik er een weg laat halen laat ik het de plastisch chirurg doen, heeft mijn vriendin ook gedaan en bij haar zie je echt bijna niks van een litteken
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Niekske wo 12 jan 2011 - 0:45

Wanneer is iets eigenlijk een moedervlek? Ik heb bijvoorbeeld heel veel donkere vlekjes op mijn armen, maar ik noem ze altijd sproetjes. Ik heb ook wel een paar grotere, waarvan eentje in mijn gezicht. Zo'n klassieke schoonheidspukkel zeg maar smile ik vind het wel iets hebben, maar de laatste tijd jeukt ie regelmatig. Ik weet nog niet of ik em weg wil laten halen...

Trouwens, hoe erg het litteken wordt kan ook nog aan een andere factor liggen: je eigen huid en jouw "aanleg" voor littekens. Dat heeft iets te maken met je bindweefsel enzo. Ik heb ooit twee moedervlekjes laten weghalen op mijn rug (die waren echt zwart, heel lelijk) en ik heb hele lelijke en pijnlijke littekens voor terug gekregen. Met speciale pleisters en injecties zijn ze kleiner en zachter geworden, maar daarom ben ik dus ook bang wat er in mijn gezicht gaat gebeuren als ik die weg laat halen....
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moedervlekken... - Pagina 2 Empty Re: Moedervlekken...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum