Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak moet jij je mobiel opladen?

+36
Niekske
Rush
TukTuk
teletascha
CCC
Chocolate Cookie
Tania
SarahKey
Jezzie
Pannetoet
Toet
Jeanette
Blond
SuperGrover
Ibbeltje
Dolphinne
Caramba
Raindrop
Zwerver
Kaboutertje
Highway
Atelier Madame
Mizz_S
Le Chat Noir
Roxi3
Susan
Sweety
Cato
Flip Fluitketel
Plien84
Antibes
Marin
Sarah1985
duckie
Liz
PluDan
40 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak moet jij je mobiel opladen? Empty Hoe vaak moet jij je mobiel opladen?

Bericht  PluDan vr 16 dec 2011 - 9:32

Ik heb sinds vandaag een smart phone of hoe je dat ook noemt.
Maar hoe vaak moet jij je mobiele telefoon opladen?
Volgens mij moet dat als je op internet ed zit best vaak of niet?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak moet jij je mobiel opladen? Empty Re: Hoe vaak moet jij je mobiel opladen?

Bericht  Liz vr 16 dec 2011 - 9:32

In principe iedere avond als ik niet al teveel met mn tel doe, anders nog wat eerder..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Hoe vaak moet jij je mobiel opladen? Empty Re: Hoe vaak moet jij je mobiel opladen?

Bericht  duckie vr 16 dec 2011 - 9:35

bijna elke avond en soms kan ik er 2 dagen mee doen...

maar zit dan ook best veel op internet en ook wel op whatsapp
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Sarah1985 vr 16 dec 2011 - 9:37

ik laad hem elke nacht op anders is die halverwege de volgende avond leeg en dat is lastig met mijn werk
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:43

duckie schreef:bijna elke avond en soms kan ik er 2 dagen mee doen...

maar zit dan ook best veel op internet en ook wel op whatsapp
Hier net zo.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 16 dec 2011 - 9:45

Elke nacht sowieso en vaak overdag ook wel een of twee keer. Maar ik gebruik m super intensief, vaak wel 3 à 4 uur per dag volledig internetten
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Antibes vr 16 dec 2011 - 9:45

Als ik hem niet echt gebruik dan kan hij 2/3 dagen mee. Als ik hem gemiddeld gebruik begint hij 's avonds wel te roepen dat hij honger heeft en gaat hij gewoon aan het stroom. Als ik te intensief ermee bezig ben (zoals vanochtend het forum bijvoorbeeld) dan haalt hij een halve dag, gelukkig heb ik een mobiele oplader. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Plien84 vr 16 dec 2011 - 9:49

De mijne (samsung galaxy SII, allereerste) was soms al na 3 a 4 uur leeg, echt superirritant. Nu eindelijk is hij opnieuw geupdate en sindsdien is hij nog ongeveer 50% vol aan het einde vd dag. Dan gebruik ik hem wel best veel. Ik leg hem gewoon elke avond aan de lader.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flip Fluitketel vr 16 dec 2011 - 9:49

Elke nacht gaat hij aan de oplader.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:50

Het komt voor dat ik hem dagen vergeet. Dan ligt hij te slapen in mijn bed, terwijl ik met van alles en nog wat bezig ben. Dus dan gebruik ik hem weinig en kan hij het tot drie dagen volhouden.

Maar laatst ben ik naar A'dam geweest met de trein, drie keer, en dan was hij praktisch voor aankomst al leeg. WA, Radio 538 luisteren, mailtjes ontvangen, bellen, navigeren etc. De keer daarop heb ik mijn oplader meegenomen in de trein, thank god voor 1e klasse. :P

Bij "gewoon" gebruik, voornamelijk wa, even in de winkel kijken of ik de juiste aanbieding te pakken heb (wat slecht:oops:), twitter, emailtjes ontvangen, bellen, sms (want sommigen geloven nog niet in de smartphone:suspect:), dan hangt hij gewoon elke nacht in de oplader, omdat hij echt zo goed als leeg is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:51

Eens per 24 uur met niet continue verbruik van internet e.d. maar wel regelmatig.

Gast
Gast

Bericht  PluDan vr 16 dec 2011 - 9:52

Dat dacht ik al wel. Best vaak dus.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Cato vr 16 dec 2011 - 10:45

Flip Fluitketel schreef:Elke nacht gaat hij aan de oplader.
+1
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Sweety vr 16 dec 2011 - 10:48

Die van mij gaat ook elke avond aan de lader. En ik kijk geregeld na of ik nog mail heb, of ga op internet of whatsapp.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Susan vr 16 dec 2011 - 10:49

Ook elke dag. Soms als ik 'm weinig gebruik gaat de batterij wel ruim anderhalve dag mee, maar dan zit ik dus midden op de dag opeens met een lege batterij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Roxi3 vr 16 dec 2011 - 10:50

Als ik naar bed ga dan gaat mijn telefoon aan de oplader. Als ik hem intensief gebruikt heb dan moet hij soms ook overdag even opgeladen worden.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Le Chat Noir vr 16 dec 2011 - 10:53

Elke nacht en soms nog eens overdag, als ik gebruik als navigatie in de auto is ie echt binnen een uur leeg.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Mizz_S vr 16 dec 2011 - 10:59

Ik moet mijn mobiel ongeveer 1 keer per 7/8/9 dagen opladen. Ik laat m meestal helemaal leeg gaan dan ook, en hij laat heel snel op. Ik heb de mobiel al meer dan een jaar dus ik vind het wel echt fijn dat die batterij het nog zo goed doet. Ik gebruik m echt wel heel veel. Als ik er veel spelletjes opdoe moet ik wel sneller opladen maar dan nog doe ik er wel een week mee. Ik heb overigens geen smartphone, denk dat dat wel meespeelt, maar dan nog vind ik een week relaxed lang.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 16 dec 2011 - 11:08

na 1,5 jaar gaat ie eigenlijk nog steeds wel zon 24 uur mee, maar ik gooi hem savonds voor ik ga slapen gewoon van weer aan de oplader. En dan afhankelijk van hoeveel ik hem gebruik heeft hij doorgaans savonds nog wel een groen streepje, of oranje, maar bijna nooit rood. Pas als ik navigatie ga gebruiken gaat ie harder (of een hele avond zit te wordfreuden ofzo :P).

@miss_z welke telefoon heb jij dan? Zeker geen smartphone?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Highway vr 16 dec 2011 - 11:09

1x per week maar ik doe er vrij weinig mee, geen spelletjes of internetten iig. Ik bel sowieso 1a 2 x per dag ermee, stuur een stuk of 5 smsjes en gebruik de agendafunctie regelmatig. Ik heb een samsung star qwerty

Laatst aangepast door Highway op vr 16 dec 2011 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Antibes vr 16 dec 2011 - 11:11

Als ik applicaties uitschakel en alleen af en toe bel of een smsje stuur (als ik bij mijn ouders ben ofzo) dan red hij het ook wel een dag of 3/4. En dan lig ik vaak 's avonds in bed nog wel even ermee te internetten ofzo.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 11:14

Een keer per week ongeveer. Twee keer als ik veel heb gebeld of geïnternet.

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje vr 16 dec 2011 - 12:20

Minimaal 1x per dag, en bij veel gebruik meerdere keren per dag. Helaas laughcry
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Zwerver vr 16 dec 2011 - 12:26

Elke avond
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raindrop vr 16 dec 2011 - 12:28

Als ik hem intensief gebruik moet ik hem zeker elke dag (en soms 2 keer per dag) opladen. Als ik er niet veel mee doe (behalve af en toe bellen/sms'en) dan moet ik hem om de 2/3 dagen opladen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: