Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jij ook steeds de zak chips tot de bodem leeg?

+23
SarahKey
Lady Starstruck
Tinus
Raindrop
Nora
Olijfje
Susan
Lady4
Minx
Tazz
Muppetje
Kaboutertje
loura
Macelka
Alex
tweeling
Ayla
Polly
Sarah1985
Shisha
Tsjip
Lien
Rush
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Eet jij ook steeds de zak chips tot de bodem leeg? - Pagina 2 Empty Re: Eet jij ook steeds de zak chips tot de bodem leeg?

Bericht  Kaboutertje di 21 feb 2012 - 5:18

Meestal in twee keer. Zo'n hele zak ineens vind ik wel erg veel..Laughing
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jij ook steeds de zak chips tot de bodem leeg? - Pagina 2 Empty Re: Eet jij ook steeds de zak chips tot de bodem leeg?

Bericht  Muppetje di 21 feb 2012 - 5:22

Ja hoor, dat lukt me gerust, ben n beetje verslaafd aan chips Embarassed Maar tegenwoordig word ik er misselijk van, dat is dan weer jammer Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tazz di 21 feb 2012 - 5:25

Ja hoor, heerlijk. Al lukt het me niet altijd. Een reep chocolade eet ik ook vrijwel altijd in een keer op. Iets met bodemdrift denk ik. ;-)
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:34

_Liv schreef:Nee, een paar vind ik lekker, maar geen hele zak.

+1. Dat stofje heeft geen uitwerking op mij.

Gisteren het item ook gezien en ben wel geschrokken. Wat zit er ontzettend veel slechte dingen in eten.

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 21 feb 2012 - 5:45

Ik lees tegenwoordig dan ook standaard de verpakkingen in de supermarkt. Je kunt niet alles vermijden maar ik probeer om zo weinig mogelijk van die 'troep' binnen te krijgen.
Chips eet ik nu nog maar af en toe. En toevallig net een zak gehaald met de boodschappen want ik kreeg er echt zin in door dit topic. angel
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Minx di 21 feb 2012 - 5:59

Ik kan idd een zak chips in een keer leeg eten die xl zakken niet maar anderen wel. Daarom maak ik het tegenwoordig vaak zelf. Mijn vriend is ook een goede rem die zegt dan gewoon ok klaar.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lady4 di 21 feb 2012 - 6:05

tweeling schreef:Als ik een zak chips open trek eet ik hem leeg Sad Zo slecht! Van mezelf mag ik maar 1 keer in de week chips Eet jij ook steeds de zak chips tot de bodem leeg? - Pagina 2 166342

+1
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Susan di 21 feb 2012 - 6:11

Eigenlijk eet ik nooit een hele verpakking in mijn eentje leeg, tenzij het een eenpersoonsverpakking is. Ik zou het vaak wel lusten, maar ik vind het dan gewoon niet goed om er zoveel van te nemen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan di 21 feb 2012 - 6:11

Volgens mij zijn koolhydraten trouwens sowieso eetlustbevorderend en in chips zitten enorm veel koolhydraten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Olijfje di 21 feb 2012 - 6:26

En eet je dan iedere week zo'n hele zak leeg?

Van dat stofje in de chips wist ik al wel, maar ik kan mezelf er wel toe zetten om te stoppen met eten.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 6:35

Ik eet regelmatig een hele zak leeg. Meestal zijn het van die 125/150 grams zakken. No problemo.
Mijn gewicht zit me niet in de weg, dus daar hoef ik het niet voor te laten. Voor mijn eigen gezondheid zou ik moeten minderen, want welke schade het vanbinnen aanricht, is natuurlijk (nog) niet te zien..

Gast
Gast

Bericht  Nora di 21 feb 2012 - 6:57

Zo'n zak eet ik zo tot de bodem leeg ja. Heb de truc met de kleine zakjes ook al geprobeerd, maar dat werkt niet Eet jij ook steeds de zak chips tot de bodem leeg? - Pagina 2 166342
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Raindrop di 21 feb 2012 - 7:06

Nee en sowieso eet ik bijna nooit chips. Ben er niet zo heel gek op (gelukkig).
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Tinus di 21 feb 2012 - 7:56

Ligt eraan welke chips het is en in welke zak het zit. Maar kleinere zakken eet ik wel in 1 keer leeg. Ik merk soms ook dat ik niet zoveel zin meer heb, maar dan zie ik dat er nog maar 1/4 van de zak in zit, en dan eet ik de rest ook maar op omdat ik niet zo'n klein beetje wil bewaren! Eet jij ook steeds de zak chips tot de bodem leeg? - Pagina 2 827601
Ik en chips zijn geen goede combi...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Lady Starstruck di 21 feb 2012 - 8:15

Als je Chinees haalt schijnt dat ook bomvol smaakversterkers te zitten. Nu snap ik waarom ik me daaraan klem eet. Met chips heb ik het niet ik zit er zo snel vol van!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 8:26

In chinees zitten ook enorm veel smaakversterkes ja. Ve Tsjin (E-621) is er zo een. Eerst blijf je maar eten en daarna worden de meeste mensen er misselijk van (ook omdat je dus te veel eet haha).

En ik eet met gemak dingen leeg die ik niet leeg zou moeten eten Wink. Vooral chips, ik ben verslaafd aan chips.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck di 21 feb 2012 - 8:29

Powerbabe schreef:In chinees zitten ook enorm veel smaakversterkes ja. Ve Tsjin (E-621) is er zo een. Eerst blijf je maar eten en daarna worden de meeste mensen er misselijk van (ook omdat je dus te veel eet haha).

En ik eet met gemak dingen leeg die ik niet leeg zou moeten eten Wink. Vooral chips, ik ben verslaafd aan chips.

Ik word er ook heel erg misselijk van! Iemand vertelde mij dus over die smaakversterkers in chinees. Sindsdien probeer ik er minder van te eten, maar ik merk dat het nog steeds verleidelijk is om er niet meer van te eten.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 9:13

Wij zaten gisteren ook te kijken naar Radar. Vond het echt bizar en beangstigend wat we allemaal voor troep eten :shock:

Het meest bizarre vond ik nog wel van dat wit brood van Blue Band waar vezels inzitten. Dat klopte inderdaad; er zitten namelijk houtsnippers in Evil or Very Mad, dat valt ook onder de noemer 'vezel'...

Gast
Gast

Bericht  SarahKey di 21 feb 2012 - 9:15

Ik kan geen hele zak op nee. Krijg ik ook geen kans toe want woon met een chipsliefhebber in 1 huis.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  SarahKey di 21 feb 2012 - 9:15

Zitten die smaakversterkers ook in paaseitjes? Daar blijf ik wel van eten Embarassed
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Lady Starstruck di 21 feb 2012 - 9:45

SarahKey schreef:Zitten die smaakversterkers ook in paaseitjes? Daar blijf ik wel van eten Embarassed

Whaha ja ik ook! Maar chocolade is ook zo verslavend :P
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  kwak di 21 feb 2012 - 9:54

ik heb 4 week lang elke avond een hele zak chips leeg gegeten, het was heerlijk Wink.
en ik vrees dat ik nog regelmatig een zak chips leeg zal eten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Jilke di 21 feb 2012 - 22:21

Chips kan ik ook blijven eten, smaak maakt niet eens uit, al eet ik wel sneller een zak cheese union leeg dan een zak paprika of patatje joppie smaak (word ik altijd nogal misselijk van als ik er veel van eet!). We halen hier dan ook niet standaard chips meer in huis, terwijl we dat eerst wel deden. Maar dan was het onder het motto, dan hebben we voor van de week wat lekkers, maar vaak was die zak een uur na het boodschappen doen al op.

Maar probleem heb ik ook met andere dingen, dus niet alleen met chips. Kroepoek I love you ook zoiets goddelijks, of beschuiten, die kan ik ook blijven eten. Gewoon droog! Jammie...

Chocolade ook, al mag ik dat niet teveel eten, want ik kan daar erg slecht tegen. Krijg er eczeem, pukkels en last van mijn darmen van! Maar anders...was dat ook zo dramatisch. Vooral witte rittersport Eet jij ook steeds de zak chips tot de bodem leeg? - Pagina 2 166342
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Muurvlindertje wo 22 feb 2012 - 5:35

Nee, alles met mate. Ik heb geen zin om obesitas te krijgen, omdat ik dat niet aantrekkelijk vind.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 5:36

Muurvlindertje schreef:Nee, alles met mate. Ik heb geen zin om obesitas te krijgen, omdat ik dat niet aantrekkelijk vind.
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: