Chips!!!
+17
Bliss
La Senza
Sam
Toet
June
Tiana
Rush
Fayebella
Sea of Trees
Poubelle
Kaboutertje
Kowalski
Nyx
Aziraphale
Manderijn
Bazinga
Fortissimo
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Chips!!!
Onze nieuwe auto is drie weken oud...en ik heb vandaag schade gereden :-(
Netjes achteruit ingeparkeerd naast een lantaarnpaal met een stootrand erom heen. Aan de andere kant stond niks. Kom ik weer bij de auto, staat iemand anders op de lijn haast tegen mijn auto aan. Dus ik voorzichtig vooruit en wil rechts mijn vak uitrijden...grrrrrr tegen de stootrand aan. Kras en deuk op de zijdeur en bumper :-((((
Gelukkig werd mijn vriend niet bood en was heel laconiek 'ach, kan gebeuren. Nu gaat alleen wel de premie omhoog van de verzekering'
Jullie nog wat te klagen?
Netjes achteruit ingeparkeerd naast een lantaarnpaal met een stootrand erom heen. Aan de andere kant stond niks. Kom ik weer bij de auto, staat iemand anders op de lijn haast tegen mijn auto aan. Dus ik voorzichtig vooruit en wil rechts mijn vak uitrijden...grrrrrr tegen de stootrand aan. Kras en deuk op de zijdeur en bumper :-((((
Gelukkig werd mijn vriend niet bood en was heel laconiek 'ach, kan gebeuren. Nu gaat alleen wel de premie omhoog van de verzekering'
Jullie nog wat te klagen?
Gast- Gast
Re: Chips!!!
Mehh.. balen!!
Ik schrok vanmiddag ook. Reed achteruit het parkeervak uit en in één keer was het *plof*. Dus ik dacht f*ck, tegen een andere auto aangezeten. Wil ik verder achteruit rijden, bleek de auto uit zijn versnelling gegaan te zijn vanzelf..
Ik schrok vanmiddag ook. Reed achteruit het parkeervak uit en in één keer was het *plof*. Dus ik dacht f*ck, tegen een andere auto aangezeten. Wil ik verder achteruit rijden, bleek de auto uit zijn versnelling gegaan te zijn vanzelf..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Het is enorm koud. En hoewel ik niet graag en snel over het weer klaag, vind ik dit echt vreselijk!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik zag de topictitel en dacht dat het over chips zou gaan. Ik zag een zak Mexican Peppers & Cream voor me en bedacht allerlei redenen waarom ik die dan mocht kopen vanavond. Maar ik mag alleen chips van mezelf in het weekend en het is pas dinsdag
Laatst aangepast door Aziraphale op di 26 maa 2013 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Het is echt verschrikkelijk koud. Het is niet kouder dan het was in de winter, maar voor mijn gevoel is het nog nooit zo koud geweest en ik krijg het gewoon niet warm. Verschrikkelijk! Ik wil minstens 10 graden met een ietwat warmer zonnetje!
Balen van de auto! Ik rijd geen schade, maar mijn auto ziet er wel uit als een schadebak. Het lijkt wel of iedereen ervoor heeft gekozen om zijn autodeur tegen iets van mijn auto aan te smijten. Ik vermoed een complot.
Balen van de auto! Ik rijd geen schade, maar mijn auto ziet er wel uit als een schadebak. Het lijkt wel of iedereen ervoor heeft gekozen om zijn autodeur tegen iets van mijn auto aan te smijten. Ik vermoed een complot.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
+1Bazinga schreef:Tis koud.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Seriously, chips?!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Mijn gedachte! Hetzelfde als 'shoot' zeg dan gewoon kut.Poubelle schreef:Seriously, chips?!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik heb vanmiddag in de zon gezeten hoor, op mijn balkonnetje! Heerlijk!
Fortissimo- Kletskop
Balen zeg! Ik baal omdat mijn auto niet door de keuring heen komt en het is maar de vraag of het rendabel is om hem te maken
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Fortissimo schreef:Ik heb vanmiddag in de zon gezeten hoor, op mijn balkonnetje! Heerlijk!
Met chips?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Fortissimo schreef:Ik heb vanmiddag in de zon gezeten hoor, op mijn balkonnetje! Heerlijk!
Met chips?
Ik wil ook
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja dat is kut. Als het meevalt kan je de schade ook gewoon betalen, dan gaat je premie ook niet omhoog.
Anyway. Nu heb ik zin in chips.
Anyway. Nu heb ik zin in chips.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik dacht aan chips!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Aziraphale schreef:Kowalski schreef:Fortissimo schreef:Ik heb vanmiddag in de zon gezeten hoor, op mijn balkonnetje! Heerlijk!
Met chips?
Ik wil ook
Zonder chips, zonder koekjes, zonder iets maar wel met een Viva en een dekentje Chips mag ik alleen in het weekend is mijn nieuwe afspraak
Fortissimo- Kletskop
Ik heb wel heel lekkere cake!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik heb wel heel lekkere cake!
Ik heb ook geen chips in huis, maar wel wijn
Kowalski- Ratel
Ik krijg slechts honger van dit topic. Mooi kut.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Hahahaha. Ik ook en andere drank!!Kowalski schreef:Rush schreef:Ik heb wel heel lekkere cake!
Ik heb ook geen chips in huis, maar wel wijn
Ik drink alleen niet
Rush- Lady Post-a-lot
Ik wel
Ik heb trouwens vanochtend verse noten gehaald op de markt, dus dat is wel een goede vervanger voor die chips (waarin ik enorm veel zin heb gekregen door dit topic!)
Ik heb trouwens vanochtend verse noten gehaald op de markt, dus dat is wel een goede vervanger voor die chips (waarin ik enorm veel zin heb gekregen door dit topic!)
Kowalski- Ratel
Aziraphale schreef:Ik zag de topictitel en dacht dat het over chips zou gaan. Ik zag een zak Mexican Peppers & Cream voor me en bedacht allerlei redenen waarom ik die dan mocht kopen vanavond. Maar ik mag alleen chips van mezelf in het weekend en het is pas dinsdag
Ik dacht ook al dat het over chips ging.. In gedachte was ik al heartbreakers aan het typen enzo..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hmm lekker noten. Nu heb ik zin in Nuts.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik had mn mond vol chips en moest niezen. Toen hing t op de bank
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen