Ik heb geen chips...
+13
Cato
Aagje!
ExpressoB
SoGood
SuperGrover
Japie
Angela_1986
Shisha
Esperanza
Cheesegirl
Bazinga
Pien
Minx
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik heb geen chips...
en ik heb er zo'n trek in! Wat ontzettend irritant is dat zeg .
Waar heb jij trek in dat je niet in huis hebt?
Waar heb jij trek in dat je niet in huis hebt?
Gast- Gast
Re: Ik heb geen chips...
heb je aardappels??
dunschiller, dunne plakjes door de olie en een beetje zout en dan in de oven (of had ik dit niet mogen zeggen)
Ik heb zin om naast mijn vriend in bed te gaan liggen alleen heb ik besloten dat het nu makkelijker is om thuis te slapen omdat ik morgen nog vanalles voor moet bereiden voor mijn verjaardag
dunschiller, dunne plakjes door de olie en een beetje zout en dan in de oven (of had ik dit niet mogen zeggen)
Ik heb zin om naast mijn vriend in bed te gaan liggen alleen heb ik besloten dat het nu makkelijker is om thuis te slapen omdat ik morgen nog vanalles voor moet bereiden voor mijn verjaardag
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb wel chips voor je. Gisteren meegenomen van de winkel, omdat ik visite kreeg. Was alleen vergeten dat hij net als ik niet echt van chips houdt.
Waar heb ik zin in? Een massage. Maar ik heb geen man in huis.
Waar heb ik zin in? Een massage. Maar ik heb geen man in huis.
Gast- Gast
Ik heb zin in een Turkse pizza!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wilde die nieuwe taartcakeding maken van Dr. Oetker maar onze stomme boerensupermarktjes hadden 'm nog niet Gelijk m'n weekend verpest..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb helemaal geen zin in iets lekkers eigenlijk, net snoeptomaatjes gegeten.
Ik heb zin in een romantisch avondje met mijn vriend, maar dat zit er niet echt in deze week..
Ik heb zin in een romantisch avondje met mijn vriend, maar dat zit er niet echt in deze week..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik had chips, maar nu niet meer
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza schreef:Ik had chips, maar nu niet meer
+1.
Ik heb nu eigenlijk geen trek in iets..
Gast- Gast
Een wijntje! Maar ik heb niks meer in huis en morgen is het zondag dus kan ik ook niks halen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Op naar de Plus of de Appie to go.Shisha schreef:Een wijntje! Maar ik heb niks meer in huis en morgen is het zondag dus kan ik ook niks halen.
Gast- Gast
freakielief schreef:Op naar de Plus of de Appie to go.Shisha schreef:Een wijntje! Maar ik heb niks meer in huis en morgen is het zondag dus kan ik ook niks halen.
Ik heb morgen avonddienst en voor die tijd zijn ze nog niet los haha!
Shisha- Ratel
Als je je maandelijkse gemiddelde aan lamheid maar haalt natuurlijk.Shisha schreef:freakielief schreef:Op naar de Plus of de Appie to go.Shisha schreef:Een wijntje! Maar ik heb niks meer in huis en morgen is het zondag dus kan ik ook niks halen.
Ik heb morgen avonddienst en voor die tijd zijn ze nog niet los haha!Maar volgende week een feestje dus dan haal ik de schade wel weer in.
Gast- Gast
freakielief schreef:Als je je maandelijkse gemiddelde aan lamheid maar haalt natuurlijk.Shisha schreef:freakielief schreef:Op naar de Plus of de Appie to go.Shisha schreef:Een wijntje! Maar ik heb niks meer in huis en morgen is het zondag dus kan ik ook niks halen.
Ik heb morgen avonddienst en voor die tijd zijn ze nog niet los haha!Maar volgende week een feestje dus dan haal ik de schade wel weer in.
Uiteraard!
Shisha- Ratel
Ik had gisteravond ook zin in chips maar ook niets in huis... Maarrrr, straks ga ik boodschappen doen dus vanavond heb ik vast wél chips
Jop, je bedoeld die cake die je maakt met slagroom? Daar heb ik vorige week 3 supermarkten (AH, emté en C1000) voor gehad omdat ik 'm wilde gebruiken in m'n toetje voor het paasdiner maar hij was nog nergens te vinden. Vooral die citroenvariant lijkt me erg lekker!
Jop, je bedoeld die cake die je maakt met slagroom? Daar heb ik vorige week 3 supermarkten (AH, emté en C1000) voor gehad omdat ik 'm wilde gebruiken in m'n toetje voor het paasdiner maar hij was nog nergens te vinden. Vooral die citroenvariant lijkt me erg lekker!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:
Die bedoel ik ja Onze supermarkten lopen altijd achter, volgens mij maar ik probeer 't v/d week wel ff bij de AH, die is vaak wat vlotter Ben wel heel benieuwd!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jop schreef:Angela_1986 schreef:
Die bedoel ik ja Onze supermarkten lopen altijd achter, volgens mij maar ik probeer 't v/d week wel ff bij de AH, die is vaak wat vlotter Ben wel heel benieuwd!
Ik ben ook op zoek gegaan naar die cake. Bij ons hadden ze hem ook niet bij de AH en ook niet bij de Hoogvliet. Bij de c1000 heb ik hem wel gevonden. Heb chocola vanille. Ik ga heb morgen maken, dus ben benieuwd.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook zin in chips... Ook al ben ik net wakker.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
ik heb heel veel zin in een mok thee, maar dan moet ik opstaan en dat weerhoudt me ervan om een mok te pakken
Gast- Gast
Luie meisjes! Het is 13:45!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik pak nu net een paar chipjes had gisteren zo'n hoofdpijn dat ik er snel alweer klaar mee was.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maris84 schreef:Jop schreef:Angela_1986 schreef:
Ik ben ook op zoek gegaan naar die cake. Bij ons hadden ze hem ook niet bij de AH en ook niet bij de Hoogvliet. Bij de c1000 heb ik hem wel gevonden. Heb chocola vanille. Ik ga heb morgen maken, dus ben benieuwd.
Bedoelen jullie de appel kaneel kwark taart??
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Maris84 schreef:Jop schreef:Angela_1986 schreef:
Ik heb de chocoladevariant net een kwartier terug uit de oven gehaald, ik hem naar een lange zoektocht gevonden bij de jumbo.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Jeuj! Welke heb je?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
XXAnnieXX schreef:Maris84 schreef:Jop schreef:Angela_1986 schreef:
Bedoelen jullie de appel kaneel kwark taart??
Nee maar dat klinkt ook wel lekker!
Wij bedoelen de 'Wolkencake', deze:
Wat voor chips heb je Zusje?
Ik heb nog steeds geen chips en nu heb ik zin in cola maar ook dat heb ik niet in huis, dus dan maar 'n kopje thee.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Chips!!!
» koekjes, chips, enz
» Favoriete chips?
» Zaterdagavond en chips..
» Chips!!!