Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pannen met keramische bodem iemand ervaring daarmee?

2 plaatsers

Ga naar beneden

pannen met keramische bodem iemand ervaring daarmee? Empty pannen met keramische bodem iemand ervaring daarmee?

Bericht  duckie vr 11 jan 2013 - 5:47

ik zie ze steeds meer op markten voor bij komen, van die koekenpannen(sets) met een keramische bodem

heeft iemand die hier al en hoe bevallen ze en is het echt zo geweldig als het klinkt?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pannen met keramische bodem iemand ervaring daarmee? Empty Re: pannen met keramische bodem iemand ervaring daarmee?

Bericht  Floor zo 13 jan 2013 - 0:47

Ik heb 2 koekenpannen met keramische bodem. Ik vind ze erg fijn. Onze oude koekenpannen ging die aanbaklaag er vanaf. daar heb ik bij deze geen last van. Er blijft ook niks aan vast zitten en het is heel snel heet, ik kook op inductie maar in de winkel werd al gezegd het 'vuur' niet te hoog te zetten omdat het echt hard bakt dan (en dat is ook zo weet ik inmiddels :P ).
De mijne komen trouwens uit de Sola winkel, het is gewoon hun eigen merk van sola dus. ik heb een wat grotere pan en een wat kleinere pan. ze hadden ook een wok maar dat gebruik ik niet, verder heb ik niet gekeken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: