Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wachten op trein en bus wordt betalend!

+14
TGR
Atelier Madame
Tullow
Terkina
Mees
Pompoen
Evalynn
Rush
girli
kwak
Penny Blossom
VeryCherry
Rovine
Caribbeanlover
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wachten op trein en bus wordt betalend! - Pagina 2 Empty Re: Wachten op trein en bus wordt betalend!

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 2:05

VeryCherry schreef:Jammer dat het nu al naar buiten is gebracht, ik vind het namelijk echt een briljante grap Very Happy
Ja ik vind dat ook, had echt een briljante grap geweest voor de NS Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachten op trein en bus wordt betalend! - Pagina 2 Empty Re: Wachten op trein en bus wordt betalend!

Bericht  Atelier Madame di 21 feb 2012 - 2:06

omg dat mensen dit uberhaupt geloven :face: Wachten op trein en bus wordt betalend! - Pagina 2 394967
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  VeryCherry di 21 feb 2012 - 2:08

CBL; dacht je écht dat dit echt is?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TGR di 21 feb 2012 - 2:18

Wachten op trein en bus wordt betalend! - Pagina 2 Rudi

Het leven van Rudi Steylvol – geboren Rudi Rollet – liep niet bepaald van een leien dakje. Zijn ouders droomden ervan dat hun zoon op achttienjarige leeftijd om het leven zou komen tijdens een straatrace, net zoals grootvader Christian. Toen dat niet gebeurde, en Rudi zelfs besloot om rechten te gaan studeren, werd hij uit de familie verbannen. Daarom koos Rudi voor een nieuwe Steylvolle naam. Bij TV Olen staat Rudi in voor de rubrieken ’Lifestyle of the rich and the famous’ en ‘keukentips’. Rudi publiceerde eerder dit jaar ook zijn eerste boek ‘Over masturberen met God’.

Je lacht je toch een breuk Very Happy

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Caribbeanlover di 21 feb 2012 - 2:24

Carrie schreef:HAHAHAHA CBL dat is niet waar, het is nep :D Bovendien is het ook nog eens in Vlaanderen, België, dus ik zou me sowieso niet te druk maken als ik jou was.

Zag alleen de titel en heb het heel snel doorgelezen, ach ja!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  M@niek di 21 feb 2012 - 4:43

whaha ik dacht nog bijna serieus dat het waar was! Ik was al flink aan het balen aangezien ik in belgie studeer, dat wordt dan voortaan met de auto rijden Wachten op trein en bus wordt betalend! - Pagina 2 394967
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 4:53

lol! Te grappig, ben je mooi ingetrapt CBL haha Very Happy.

Maar eh, wachten kan weldegelijk geld kosten met die OVchip. Overstaptijd heb je tenslotte een half uur voor dus met een beetje pech, als er iets aan de hand is, moet je weer het basistarief betalen. Gelukkig komt dat zelden voor hier in DH.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop di 21 feb 2012 - 7:17

Haha grappig!
Ik vond het ook al raar dat het bericht uit Vlaanderen komt en de foto in NL is genomen (althans aan het bordje van de bus te zien).

Het OV (en dan bedoel ik de bus) is in Vlaanderen trouwens wel goed geregeld en goedkoop.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 7:39

Wachten op trein en bus wordt betalend! - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 21 feb 2012 - 7:55

Laughing

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania di 21 feb 2012 - 8:02

Je had toch wel door dat je vorige link van deze site over die gehandicapte die na dertig jaar ontmaskerd was ook nep was he??

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  VeryCherry di 21 feb 2012 - 11:22

Dat heeft zelfs hier het nieuws gehaald Wink Dat van die vent met het Down Syndroom.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: