Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

camping boeken Frankrijk?

5 plaatsers

Ga naar beneden

camping boeken Frankrijk? Empty camping boeken Frankrijk?

Bericht  Marsy28 ma 20 feb 2012 - 8:55

Wij willen wat low budget op vakantie van het zomer en hadden bedacht in mijn kleine koekblikje rustig aan naar Frankrijk te rijden. Dus paar uurtjes rijden en dan lekker ergens op een camping. Beetje sightseeing door Frankrijk zeg maar. We nemen een klein tentje mee. Denken jullie dat je dan ergens zonder reserveren ergens kan overnachten?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

camping boeken Frankrijk? Empty Re: camping boeken Frankrijk?

Bericht  Zora ma 20 feb 2012 - 9:12

Tuurlijk smile Nooit een probleem gehad, tenzij je echt naar de giga-campings gaat. Waar willen jullie ongeveer heen? Wij gaan altijd op de bonnefooi op vakantie. Soms wat langer zoeken, maar ik krijg er de kriebels van al iets vast te leggen.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

camping boeken Frankrijk? Empty Re: camping boeken Frankrijk?

Bericht  Marsy28 ma 20 feb 2012 - 9:23

Zora schreef:Tuurlijk smile Nooit een probleem gehad, tenzij je echt naar de giga-campings gaat. Waar willen jullie ongeveer heen? Wij gaan altijd op de bonnefooi op vakantie. Soms wat langer zoeken, maar ik krijg er de kriebels van al iets vast te leggen.

Ja precies, dat heb ik dus ook! Ik ga ook het liefst op de bonnefooi en maar kijken waar we zin hebben heen te gaan. Mooi, dan gaan we dat doen!

Heb je enig idee hoeveel een nacht voor 2 personen in een tentje incl; elektriciteit kosten op een gemiddelde camping?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

camping boeken Frankrijk? Empty Re: camping boeken Frankrijk?

Bericht  Zora ma 20 feb 2012 - 19:30

Hangt er helemaal vanaf in wat voor gebied je zit... als het heel toeristisch is kan het tussen de 30 en 40 zijn. Goedkoopst zal rond de 18/20 euro liggen denk ik.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

camping boeken Frankrijk? Empty Re: camping boeken Frankrijk?

Bericht  Caramba ma 20 feb 2012 - 19:56

2 jaar terug gedaan, waren op 1 camping, waar wij 5 dagen hebben gestaan, €67,- kwijt incl. elektriciteit.
Was een paar dagen in voorseizoen en paar dagen in hoofdseizoen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

camping boeken Frankrijk? Empty Re: camping boeken Frankrijk?

Bericht  litllejoy ma 20 feb 2012 - 20:35

Toevallig gaan wij dit jaar ook met ons auto'tje beetje rondtrekken door frankrijk/ belgie/ luxemburg met een tentje. Wij gaan het ook op de bonnefooi doen. Heb dit al eens eerder gedaan en bevalt echt goed. Je kan weg wanneer je wilt en weer verder trekken, heerlijk dat beetje vrijheid!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

camping boeken Frankrijk? Empty Re: camping boeken Frankrijk?

Bericht  Caramba ma 20 feb 2012 - 20:58

Dit jaar doen wij dat ook weer, alleen dan niet Frankrijk. De bedoeling is Spanje en Portugal, verder zien we wel.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

camping boeken Frankrijk? Empty Re: camping boeken Frankrijk?

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 9:15

Wij hebben dat afgelopen zomer ook gedaan en gaat heel goed hoor! Deed het vroeger met mijn ouders ook vaak. Super leuk, je weet nooit precies waar je terecht komt. Ik had wel een campinggids bij me, dat zoekt iets makkelijker en je weet ongeveer de prijzen. Soms kom je een camping tegen die vol is maar je vindt uiteindelijk overal wel iets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

camping boeken Frankrijk? Empty Re: camping boeken Frankrijk?

Bericht  Niekske vr 24 feb 2012 - 0:35

Ik heb dat een paar jaar geleden gedaan, maar het viel me toch een beetje tegen. We hebben vaak lang moeten zoeken naar een camping waar plek was en dat is 's avonds na uren rijden echt niet leuk meer! We hadden een campinggids bij ons en zijn toen toch maar een beetje een route gaan plannen en campings gaan bellen een paar dagen vantevoren, om teleurstellingen te voorkomen. We hebben uiteindelijk nog een paar dagen op de meest aftandse camping gestaan die je je kan voorstellen (stond ook niet in de gids...) er was alleen 's ochtends 2 uurtjes en 's avonds 2 uurtjes warm water om te douchen of af te wassen, dan stond er een rij van weet ik veel hoe lang daar. Het gras was helemaal dor, niks groens meer te zien en er stonden alleen maar fransen en een sporadische duitser.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

camping boeken Frankrijk? Empty Re: camping boeken Frankrijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum