Sex op de camping
+15
Summerlovin
SoGood
TukTuk
Rumble
lieke89
SarahKey
ijsjemeisje
deesje11
Arwyn
Janelie
Caramba
silly-one
Beachgirl
Zora
Purk
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Sex op de camping
Ik heb jullie advies nodig. Ik heb eens gehoord dat je meteen nadat je sex hebt gehad naar de wc moet gaan om blaasontsteking te voorkomen. Dit doe ik dan ook altijd. Maar nu gaan mijn vriend en ik kamperen. Dan kun je dus niet even snel naar de wc gaan. Wie van jullie heeft hier ervaring mee en hoe hebben jullie dit opgelost? Misschien is het ook wel een fabeltje dat je meteen naar de wc moet gaan. Als dat zo is, hoor ik het ook graag!
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Purk- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 18
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Sex op de camping
Ik heb geen idee of het een fabeltje is of niet, ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad in ieder geval. Thuis ga ik wel altijd meteen naar de wc, op de camping niet. Niks aan te doen
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zet een emmer bij je tent
Nee, ik heb geen idee of het een fabeltje is.
Nee, ik heb geen idee of het een fabeltje is.
Gast- Gast
Ik moest sowieso altijd naar de wc na de gezelligheid dus ik heb (als ik op de camping zou staan) weinig keus...
En anders ga je toch gewoon na een half uurtje ofzo... je hoeft niet te gaan rennen.
En anders ga je toch gewoon na een half uurtje ofzo... je hoeft niet te gaan rennen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Beachgirl_24 schreef:Ik moest sowieso altijd naar de wc na de gezelligheid dus ik heb (als ik op de camping zou staan) weinig keus...
Inderdaad je hoeft dan niet METEEN naar de wc wil je een blaasontsteking voorkomen. Denk dat het belangrijker is dat je gewoon goed alles uitplast.
Gast- Gast
Condooms meenemen en je hebt het probleem niet. Ik vond het toen een ideale oplossing.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik ga nooit meteen na de sex plassen. Heb ook nog nooit blaasontsteking gehad.
Gast- Gast
Vaak hoef ik niet eens na de seks, dan gaan er heel wat uren voorbij wanneer ik weer naar toilet ga. En ik heb ook nog nooit een blaasontsteking gehad.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.. Probeer het, de 1 is er natuurlijk ook vatbaarder voor dan de ander.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik moet dat wel doen, anders krijg ik geheid een blaasontsteking. De een is daar natuurlijk vatbaarder voor dan de ander.
Op de camping doe ik daarna dus gewoon snel iets aan en loop ik die kant op. We kiezen toch vaak een plek uit in de buurt van het toiletgebouw, dus niet zo'n probleem. Het is alleen vervelend als het regent, haha.
Op de camping doe ik daarna dus gewoon snel iets aan en loop ik die kant op. We kiezen toch vaak een plek uit in de buurt van het toiletgebouw, dus niet zo'n probleem. Het is alleen vervelend als het regent, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Afgelopen jaar voor het eerst condooms meegenomen maar we hadden geluk naast een douchehok en toilet te staan! ;-)
Irritant is wel dat de omgeving telkens te tent hoort opengaan ;-)
Irritant is wel dat de omgeving telkens te tent hoort opengaan ;-)
deesje11- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 18-08-11
dit topic doet mij denken aan schuddende tenten en caravans die heen weer gaan...
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ik moet dat ook altijd. Ik ben heel gevoelig voor blaasontstekingen. zo zijn er meer dingen waar je op kunt letten om de kans op een blaasontsteking te verkleinen.
Maar als je nog nooit een blaasontsteking heb gehad of jaren terug zou ik me er niet zo druk om maken. Die paar nachten wat je op de camping doorbrengt.
Maar als je nog nooit een blaasontsteking heb gehad of jaren terug zou ik me er niet zo druk om maken. Die paar nachten wat je op de camping doorbrengt.
Ik ben er ook heel gevoelig voor en ik moet ook altijd uitplassen na de seks anders is het een paar uur later meteen raak. Ik zoek dus ook op de kamping dan liever snel een wc op. 1 keer heb ik zelfs desondanks dat nog een blaasontsteking gehad en moest ik naar de huisartsenpost voor een kuurtje. Maarja als je er niet gevoelig voor bent lijkt het me niet noodzakelijk dat je meteen een toilet opzoekt.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Het klinkt mij als een fabeltje in de oren.
Ik ga na de sex trouwens wel gauw naar de wc, maar dat is om 'lekken' tegen te gaan.
Ik ga na de sex trouwens wel gauw naar de wc, maar dat is om 'lekken' tegen te gaan.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Het klinkt mij als een fabeltje in de oren.
Het is geen fabeltje, je plast nl. de 'vieze' bacteriën die je van je vriend gekregen hebt tijdens de sex uit.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nucia schreef:Break Of Day schreef:Het klinkt mij als een fabeltje in de oren.
Het is geen fabeltje, je plast nl. de 'vieze' bacteriën die je van je vriend gekregen hebt tijdens de sex uit.
Uhm, er komen toch geen bacterien in de plasbuis terecht
Gast- Gast
Beachgirl_24 schreef:Ik moest sowieso altijd naar de wc na de gezelligheid dus ik heb (als ik op de camping zou staan) weinig keus...
+1
Gast- Gast
Twellie schreef:Nucia schreef:Break Of Day schreef:Het klinkt mij als een fabeltje in de oren.
Uhm, er komen toch geen bacterien in de plasbuis terecht
Denk jij dat bacteriën netjes op hun plek blijven zitten? tuurlijk kunnen daar dan wel bacteriën terecht komen:)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Dit is absoluut geen fabeltje. Niet alleen bacterien van je vriend kunnen in je urinebuis terecht komen, ook die van jezelf wat de kans op blaasontstekingen verhoogd. Het gebruik van een condoom lost dit probleem dus niet op. Plassen na het vrijen helpt dus zeker wel als je vatbaar bent voor blaasontstekingen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Inderdaad, dit is geen fabeltje. Toen ik voor de tweede keer in korte tijd in het ziekenhuis lag ( eerste keer blaasontsteking tweede keer nierbekontsteking) werd mij dit zelfs door de artsen geadviseerd! De een is er natuurlijk gevoeliger voor dan een ander. Wat ik ook heb is dat ik de eerste keer met een jongen seks heb ik er meer last van heb dan als ik het regelmatig met die jongen doe.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
hm ga bijna nooit erna naar het toilet, en nog nooit een blaasontsteking gehad.
zal idd ook wel te maken met het feit of je er vatbaar voor bent of niet
zal idd ook wel te maken met het feit of je er vatbaar voor bent of niet
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Was het maar een fabeltje....
De urinebuis zit bij de vrouw heel dicht bij de vagina, en als jij gezellig aan het seksen en alles bent, gaat dat er meestal niet bepaald rustig aan toe, dus komt het een en ander nog al eens ergens langs...
De urinebuis zit bij de vrouw heel dicht bij de vagina, en als jij gezellig aan het seksen en alles bent, gaat dat er meestal niet bepaald rustig aan toe, dus komt het een en ander nog al eens ergens langs...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb zelf nooit blaasontsteking gehad en ga meestal ook niet naar de wc erna. Is ook per persoon verschillend natuurlijk.
Ik denk dat je dan toch naar de wc moet of idd een emmer naast de tent
Ik denk dat je dan toch naar de wc moet of idd een emmer naast de tent
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Camping Bodensee?
» Leuke camping NL
» eten op de camping
» Leuke camping max 700 km
» camping boeken Frankrijk?
» Leuke camping NL
» eten op de camping