Leuke camping max 700 km
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuke camping max 700 km
Ik zit mij echt suf te zoeken. Ik zoek een leuke camping, met zwembad, snackbar en brood 's morgens. Waar ook wel een beetje iets te beleven is..niet een hoog: Let me entertain you gehalte. Maar aangezien wij niet zo heel veel geld hebben en dus maar 7 dagen gaan wil ik max 700 km vanaf Almere rijden. Wie weet een leuke camping ergens? Waar ook in de buurt nog leuke dingen te doen zijn. Ik heb altijd gekampeerd dus weet wat ik kan verwachten, maar voor mijn vriend is het de eerste keer daarom ben ik ook opzoek naar echt een mooie camping.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Leuke camping max 700 km
Wanneer zijn jullie van plan om te gaan? Als dat toevallig in het laagseizoen is, zijn er nog weer allerlei leuke kortingspasjes voor campings.
En is het ook een optie om een camping te zoeken nabij een zwembad, of moet dat echt op de camping zijn? Kan ook weer schelen in de kosten. Ik weet van vroeger trouwens nog wel een leuke in Nederland, De Bosgraaf, maar denk niet dat dat de bedoeling is...?
Je kunt bijvoorbeeld op de website van ACSI (en ANWB vast ook wel) selecteren welke voorzieningen een camping moet hebben en meestal staat de afstand vanaf Utrecht er ook wel bij dacht ik.
En is het ook een optie om een camping te zoeken nabij een zwembad, of moet dat echt op de camping zijn? Kan ook weer schelen in de kosten. Ik weet van vroeger trouwens nog wel een leuke in Nederland, De Bosgraaf, maar denk niet dat dat de bedoeling is...?
Je kunt bijvoorbeeld op de website van ACSI (en ANWB vast ook wel) selecteren welke voorzieningen een camping moet hebben en meestal staat de afstand vanaf Utrecht er ook wel bij dacht ik.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Het moet in het hoogseizoen zijn, helaas. Dichtbij een zwembad kan evt ook, of bijvoorbeeld strand. Nou als het in NL op het moment dat wij willen gaan gewoon mooi weer is zou het wel een goede optie zijn!
Verona- Prater
Ik weet niet precies welke richting jullie op willen, aan de hand van het andere topic merk ik dat je aan Frankrijk denkt. Misschien kan je denken aan de regio van Normandië? Daar heb je een beetje van alles om te zien en te doen/
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik ben inderdaad meer naar frankrijk gaan kijken. Ik vind wel leuke campings, maar omdat mijn vriend voor het eerst gaat kamperen zijn dat niet de meest geslaagde. Mij maakt bijvoorbeeld een boeren camping niet uit. Maar daar hoef je hem niet neer te zetten haha. Ik heb wel een paar leuke gevonden. Maar dit topic was eigenlijk om te kijken of jullie nog leuke tips hebben. Duitsland, belgie, luxemburg enzo mag ook
Verona- Prater
Ik heb meerdere keren gestaan op camping harfenmuehle in duitsland (bij idar oberstein). Het is een camping met mooie ruime plaatsen en heel veel groen. Je hebt er de service die jij noemt(broodjes, snackbar), alleen geen zwembad. Maar in de regio zit een tropisch zwembad(bij een vakantiepark) en wij kregen toen korting omdat we op de camping stonden. In de regio heb je leuke dorpjes en vooral de moezel is erg leuk om te bezoeken.
http://www.camping-harfenmuehle.de/
Zwembad bij park hambachtal
Trier is leuke stad om te bezoeken
Moezel
http://www.camping-harfenmuehle.de/
Zwembad bij park hambachtal
Trier is leuke stad om te bezoeken
Moezel
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke camping NL
» Leuke camping gezocht
» elfenmeer is dat een leuke camping?
» Leuke kindvriendelijke camping Frankrijk of Italie!
» Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?
» Leuke camping gezocht
» elfenmeer is dat een leuke camping?
» Leuke kindvriendelijke camping Frankrijk of Italie!
» Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: