Hadden jullie gelijk een vaste baan na je opleiding?
+26
Ugly Betty
Roze Roos
Hoochie
Laquisia
Bruintje Beer
Rouxxxe
Dennenappel
Flip Fluitketel
Zininzon
Highway
Flinder
silly-one
Cheesegirl
SarahKey
Mizz_S
Ella
Jeanette
Serena
SoGood
minoessepoes
Japie
waterkers
Rovine
kimz
Caro
SleepingBeauty
30 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hadden jullie gelijk een vaste baan na je opleiding?
Ik heb tijdens mijn laatste stage gesolliciteerd bij de instelling waar ik nu werk; 4 maanden voordat ik afgestudeerd was, werd ik al aangenomen. Was erg relaxt. Meteen een vaste baan voor 32 u en na een half jaar ook gelijk een onbepaalde tijd contract gekregen. Dus ik heb geluk gehad!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Nee, het heeft een half jaar geduurd voordat ik werk had na mijn studie. En dat was niet eens een baan die aansloot op mijn opleiding.
Gast- Gast
Terwijl ik nog op school zat was ik al aan het solliciteren. Op een gegeven moment had ik iets leuks gevonden en ik mocht in dienst komen. Ik kreeg meteen een jaarcontract, maar na een jaar stond ik weer op straat.
De baan die ik daarna vond was voor 6 maanden, ik was blij dat mijn contract toen niet verlengd werd. Wat een rotbedrijf!
Waar ik nu werk ben ik begonnen met een contract voor 6 maanden en zo steeds een verlenging erachter aan.
Inmiddels heb ik al een hele tijd een dienstverband voor onbepaalde tijd.
De baan die ik daarna vond was voor 6 maanden, ik was blij dat mijn contract toen niet verlengd werd. Wat een rotbedrijf!
Waar ik nu werk ben ik begonnen met een contract voor 6 maanden en zo steeds een verlenging erachter aan.
Inmiddels heb ik al een hele tijd een dienstverband voor onbepaalde tijd.
Gast- Gast
Na mijn afstuderen kon ik ook geen werk in mijn werkgebied vinden. Ik was al ruim voor mijn afstuderen begonnen met solliciteren, maar jong en onervaren wordt weinig kans geboden.
Ik heb 10 maanden schoongemaakt in de thuiszorg voordat ik bij mijn huidige baan begon! Mijn motto is 'de aanhouder wint'.
Ik heb 10 maanden schoongemaakt in de thuiszorg voordat ik bij mijn huidige baan begon! Mijn motto is 'de aanhouder wint'.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb geen studie afgerond, maar wel een baan, al bijna 4 jaar.
Gast- Gast
Carola589 schreef:flinder85 schreef:Helaas niet, ik ben nu bijna een jaar afgestudeerd en heb nog geen vaste baan kunnen vinden. Ik werk nu als oproepkracht.
Waarin ben je afgestudeerd? En als wat ben je nu oproepkracht?
Ik heb SPH gedaan en werk nu in de thuiszorg. Ik woon in een regio waar bijna geen werk te vinden is helaas.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Na mijn opleiding had ik gelijk een baan. Na mijn eindstage die ik er liep kreeg ik een vast contract een vast aantal uren per week.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik kreeg gelukkig een vaste baan op mijn stageplek. Daar ben ik wel snel weer weggegaan omdat ik een leukere baan kreeg op mijn ándere stageplek, maar dit was niet vast.
Mijn man die moest een maand of 5 zoeken voordat hij wat had.
Mijn man die moest een maand of 5 zoeken voordat hij wat had.
Gast- Gast
Helaas niet, ik heb zeven maanden lang moeten zoeken. Sindsdien werk ik 32 uur (dat wilde ik ook) in mijn branche, alleen wel een niveau lager helaas.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ja, ik ben in mei afgestudeerd en kon 1 juni bij mijn baan beginnen. Nu was ik wel al in februari/maart begonnen met zoeken. En ik werk niet helemaal op m'n eigen niveau.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ja ik had na mijn opleiding gelijk een vaste baan. Ik kon blijven waar ik stage liep maar dit was 8 jaar geleden. Toen ik ging verhuizen(3,5 jaar geleden) kreeg ik eerst een jaarcontract en daarna een vast contract. Ik werk in de ouderenzorg
Mijn man kreeg 3,5 jaar geleden ook gelijk een baan na zijn opleiding. Hij werkt in de gehandicaptenzorg
Mijn man kreeg 3,5 jaar geleden ook gelijk een baan na zijn opleiding. Hij werkt in de gehandicaptenzorg
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik heb na mijn MBO-opleiding meteen een 0uren contract aangeboden gekregen. Dat is voor mij een prima uitkomst aangezien ik verder ben gaan studeren op het HBO.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
flinder85 schreef:Carola589 schreef:flinder85 schreef:Helaas niet, ik ben nu bijna een jaar afgestudeerd en heb nog geen vaste baan kunnen vinden. Ik werk nu als oproepkracht.
Waarin ben je afgestudeerd? En als wat ben je nu oproepkracht?
Ik heb SPH gedaan en werk nu in de thuiszorg. Ik woon in een regio waar bijna geen werk te vinden is helaas.
Waar zou je graag willen werken? en waar woon je, dat er weinig werk in je regio te vinden is? beleef je wel plezier aan je werkzaamheden bij de thuiszorg? aangezien het een hele andere richting is dan SPH.
Laquisia- Prater
Ik heb SPH gestudeerd en had al een baan voordat ik afgestudeerd was. Heb nog 2 weken vakantie gehad en ben toen begonnen.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Ik had tijdens mijn opleiding al een baan, dus die had ik ook toen ik klaar was:), werk ik ook wel in een sector * de zorg* waarin het niet zo heel moeilijk is om te starten met een baan!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Roze Roos schreef:Ik had tijdens mijn opleiding al een baan, dus die had ik ook toen ik klaar was:), werk ik ook wel in een sector * de zorg* waarin het niet zo heel moeilijk is om te starten met een baan!
Werk je misschien in de gehandicaptenzorg?
Laquisia- Prater
Ik had vrijwel meteen na mijn opleiding een tijdelijke fulltime baan, mijn contract is net verlengd met een jaar
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik had 1,5 maand na mijn afstuderen een fulltime baan gevonden, maar het is niet mijn vakgebied.
Gast- Gast
Ik had niet meteen een vaste baan na mijn afstuderen. Via mijn oude opleiding heb ik nog wel een aantal maanden kunnen assisteren bij verschillende practica en verder had ik via het uitzendbureau nog wat baantjes gehad. Na 9 maanden had ik eindelijk de baan waar ik naar op zoek was.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Roze Roos schreef:Ik had tijdens mijn opleiding al een baan, dus die had ik ook toen ik klaar was:), werk ik ook wel in een sector * de zorg* waarin het niet zo heel moeilijk is om te starten met een baan!
Bij mij hetzelfde. Ik heb een bbl-opleiding in de zorg gedaan en mocht na mijn opleiding blijven.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
ja, ik kreeg op donderdags mijn diploma en kon de maandag erna beginnen. Dat was een fulltime functie met een jaarcontract, maar kreeg eigenlijk meteen al te horen dat als het beviel ik daarna een vast contract zou krijgen.
ilse3- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 21-11-10
Voordat ik klaar was met de opleiding (zorg) ben ik gaan solliciteren, een week na mijn gesprek was ik al aan het werk bij de thuiszorg, dus werkte al voordat ik mijn diploma had.
Nadat ik mijn diploma in handen had heb ik daar nog een jaar gewerkt met een 0-uren contract.
Nu ben ik alweer 2 jaar klaar, en werk alweer 1,5 jaar bij mijn huidige werkgever, ook thuiszorg. Ik heb mijn eerste baantje en deze veel kunnen combineren in het begin, vandaar.
Nadat ik mijn diploma in handen had heb ik daar nog een jaar gewerkt met een 0-uren contract.
Nu ben ik alweer 2 jaar klaar, en werk alweer 1,5 jaar bij mijn huidige werkgever, ook thuiszorg. Ik heb mijn eerste baantje en deze veel kunnen combineren in het begin, vandaar.
Gast- Gast
Na mijn HBO-V kreeg ik gelijk een jaarcontract in de pool voor minimaal 24 uur per week. Dat heb ik een half jaar gedaan en toen kreeg ik een vaste baan op een afdeling waar ik stage had gelopen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Eindelijk! Een vaste baan!
» Van uitzendbureau naar vaste baan
» Opleiding volgen naast je baan
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Hadden jullie...
» Van uitzendbureau naar vaste baan
» Opleiding volgen naast je baan
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Hadden jullie...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: