Job Cohen stapt op
+5
Rush
loura
Pompoen
Atelier Madame
Monte
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Job Cohen stapt op
JOB COHEN STAPT OP
AMSTERDAM - Job Cohen treedt met onmiddellijke ingang terug als fractievoorzitter en politiek leider van de PvdA. Hij blijft ook niet aan als Kamerlid.
Hij zegt te hebben willen bijdragen aan een fatsoenlijke samenleving maar dat hij er onvoldoende in is geslaagd "in de politieke en mediawerkelijkheid van 'Den Haag' de weg naar deze fatsoenlijke samenleving geloofwaardig over het voetlicht te brengen".
De PvdA heeft dat maandagmiddag bekendgemaakt. Later maandagmiddag licht Cohen zijn besluit toe op het partijkantoor in Amsterdam.
Wat vinden jullie hiervan? Ik zelf denk dat het een goede beslissing is. Hij is in het begin even populair geweest, maar is eigenlijk nooit goed geweest als leider.
AMSTERDAM - Job Cohen treedt met onmiddellijke ingang terug als fractievoorzitter en politiek leider van de PvdA. Hij blijft ook niet aan als Kamerlid.
Hij zegt te hebben willen bijdragen aan een fatsoenlijke samenleving maar dat hij er onvoldoende in is geslaagd "in de politieke en mediawerkelijkheid van 'Den Haag' de weg naar deze fatsoenlijke samenleving geloofwaardig over het voetlicht te brengen".
De PvdA heeft dat maandagmiddag bekendgemaakt. Later maandagmiddag licht Cohen zijn besluit toe op het partijkantoor in Amsterdam.
Wat vinden jullie hiervan? Ik zelf denk dat het een goede beslissing is. Hij is in het begin even populair geweest, maar is eigenlijk nooit goed geweest als leider.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Job Cohen stapt op
Het werd tijd, sinds hij fractievoorzitter is, heeft hij zichzelf alleen maar te kijken gezet. Vond hem op de positie als burgemeester van Amsterdam veel beter.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Het werd tijd, sinds hij fractievoorzitter is, heeft hij zichzelf alleen maar te kijken gezet. Vond hem op de positie als burgemeester van Amsterdam veel beter.
Ontzettend idem!!
Gast- Gast
Inderdaad tijd, ik vind Job Cohen echt een schatje...maar volgens mij is dat ook juist het probleem, ik denk ook dat dat in de functie van een burgemeester veel beter past. Tenslotte word dat niet voor niets ook wel een burgervader genoemd.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Atelier Madame schreef:Het werd tijd, sinds hij fractievoorzitter is, heeft hij zichzelf alleen maar te kijken gezet. Vond hem op de positie als burgemeester van Amsterdam veel beter.
Eens.. van mij mag ie weer terugkomen
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, eens. Ik vind het een ontzettend sympathieke man, maar dat is juist zijn 'probleem'.тыквашка schreef:Inderdaad tijd, ik vind Job Cohen echt een schatje...maar volgens mij is dat ook juist het probleem, ik denk ook dat dat in de functie van een burgemeester veel beter past. Tenslotte word dat niet voor niets ook wel een burgervader genoemd.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:He wat jammer. De peilingen daalden net zo lekker...
Ik stem ook geen PvdA eigenlijk maar Job gaat me toch wel een beetje aan het hart!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik heb niks met de PvdA en ook niks met Job Cohen. Ik vind het maar een irritante, prekerige en arrogante man die zichzelf bleef profileren als premier ten koste vsn Rutte. De peilingen zijn niet voor niets zo gedaald, zijn eigen kiezers waren er us ook wel klaar mee.
Gast- Gast
Goede beslissing. Ik vond hem in debatten totaal niet sterk, geen leiderschap uitstralen, kortom: helemaal niet op zijn plaats. Hopelijk gaan ze verder met een sterker iemand.
Gast- Gast
Ik dacht dat hij nog steeds burgemeester was.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ahh ik mis hem als burgemeester van Amsterdam. Van mij mag hij weer terugkomen. Ik denk dat hij daar beter op zijn plek is. Wel jammer want ik had graag gezien dat het wel een groot succes was geworden. Arme Job!
Gast- Gast
Job . Ik heb hem ooit horen spreken, heel lang geleden en wat was hij goed. Dat was nog voor zijn tijd als burgemeester. Ik vind Job ook geweldig en vind het jammer dat deze baan zo is gelopen voor hem. Wellicht is het wel fijn voor hem, ik kan me niet voorstellen dat hij het nu zo fijn naar zijn zin had in deze functie.
Gast- Gast
Mooi dat ie weg is.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Ahhww jammer, maar wel logisch. Ik vond hem niet zo sterk als politicus, wel als burgemeester.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Als politicus was hij niet zo goed, maar ik vond hem wel buitengewoon sympathiek overkomen. Ik vind het jammer voor hem. Ik krijg hierdoor trouwens wel inspiratie voor allemaal flauwe Cohengrappen
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Eindelijk! Kan hij mooi voor zijn vrouw gaan zorgen
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Femke Halsema stapt op
» Hero Brinkman stapt uit de PVV
» Burgemeester van (Project X)Haren stapt op
» Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!
» Hero Brinkman stapt uit de PVV
» Burgemeester van (Project X)Haren stapt op
» Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: