Wat vinden jullie hier van?
+6
Zwerver
Caroow
Sylvana
Evalynn
Moonlight
Mida4you
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat vinden jullie hier van?
Ik heb deze tak in huis. Zo zag het eruit met kerst, maar nu heb ik andere dingen in hangen. Zoals de jouwe hangt, kan leuk zijn maar met visdraad.
De mijne heb ik met henneptouw opgehangen...
Princess schreef:Ik vind het niks, maar ik hou sowiezo niet van takken/ kransen als decoraties.
+1. Een tak aan een touw. Heb het nooit gesnapt.
Gast- Gast
Ik vind het persoonlijk niet mooi. Ik vind wel dat de tak te hoog hangt.
Dat gebeurt ook vaak met een schilderij, dat men die vaak iets te hoog hangt. Het moet meer op oog hoogte komen te hangen.
Dat gebeurt ook vaak met een schilderij, dat men die vaak iets te hoog hangt. Het moet meer op oog hoogte komen te hangen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Smikkell schreef:En dit, Carrie?
Ja, die 'voel' ik wel wat meer Maar heb de hele takkenhype gemist. Net zoals die takken in kleurtjes in een vaas. Waarom zou ik dode dingen in een vaas stoppen. Doe er veel liever mooie bloemen in Vind het zo luguber staan.
Gast- Gast
Ik snap ook niet alles. Vooral alles met vogelzand en troep in een vaas, kaarsen op plekken waar ze niet aankunnen of allemaal dingen die niet bij elkaar passen samen op een lelijk dienblad zetten. Het zijn vooral de dingen die uitgemolken zijn en ook nog eens slecht worden gekopieerd.Carrie schreef:Smikkell schreef:En dit, Carrie?
Ja, die 'voel' ik wel wat meer Maar heb de hele takkenhype gemist. Net zoals die takken in kleurtjes in een vaas. Waarom zou ik dode dingen in een vaas stoppen. Doe er veel liever mooie bloemen in Vind het zo luguber staan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik snap ook niet alles. Vooral alles met vogelzand en troep in een vaas, kaarsen op plekken waar ze niet aankunnen of allemaal dingen die niet bij elkaar passen samen op een lelijk dienblad zetten. Het zijn vooral de dingen die uitgemolken zijn en ook nog eens slecht worden gekopieerd.Carrie schreef:Smikkell schreef:En dit, Carrie?
Oja, +100
Gast- Gast
Ik vind persoonlijk scheef niet zo mooi en zou voor recht kiezen en een grotere/dikkere tak ook.
Maar verder wel leuke huisjes en zo.
Maar verder wel leuke huisjes en zo.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie hier van?
» Wat vinden jullie hier nou van?(koe als paard gebruiken)
» Even wat positiviteit: Wat vinden jullie wel leuk hier?
» Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?
» nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?
» Wat vinden jullie hier nou van?(koe als paard gebruiken)
» Even wat positiviteit: Wat vinden jullie wel leuk hier?
» Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?
» nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: