Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?

+23
Oasis
Arwyn
RioolSpook
Thunder
Erin
Ella
Mermaid
Ibbeltje
ladycat
Sugarfall
Jade
Raindrop
Darius
M@niek
Snoes
Caro
Lejow
Niekske
Marin
Tania
SoGood
Mida4you
Printje
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? Empty nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?

Bericht  Printje di 17 jul 2012 - 20:04

nav het topic over mannen hier op het forum..

Wat zou je ervan vinden als je thuiskomt en manlief zegt: ow schat ik heb me trouwens aangemeld bij het yes cafe!

Wat zou je daarvan vinden?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? Empty Re: nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 20:04

Ik zou heel raar staan te kijken, mijn vriend bemoeit zich er verder totaal niet mee. Hij weet er wel van dat ik hier kom, maar het interesseert hem weinig geloof ik :P

Gast
Gast

nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? Empty Re: nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?

Bericht  Mida4you di 17 jul 2012 - 20:06

Dat zou ik niet leuk vinden. Dit is mijn ding smile Hij weet er wel van dat ik hier ben en vindt het allemaal prima!

Edit: En hij zou het toch niet leuk vinden haha

Laatst aangepast door Mirjam4you op di 17 jul 2012 - 20:11; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 20:09

Hahaha, dat gaat toch niet gebeuren. Hij vindt het wel leuk dat ik hier zit en er leuke vriendschappen aan over hou, maar hij zal zich hier nooit aanmelden. Hij vindt het allemaal vrouwenpraat (wat natuurlijk ook zo is!). Toen hij laatst reacties zag van kerel was hij ook stomverbaasd, "wat moet een man nou op jullie forum?".

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 20:11

Dat gaat niet gebeuren. Mijn vriend vindt het leuk dat ik hier kom maar voor hem zelf hoeft dat absoluut niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 20:12

Powerbabe schreef:Toen hij laatst reacties zag van kerel was hij ook stomverbaasd, "wat moet een man nou op jullie forum?".
Haha ja zo reageerde mijn vriend ook.

Gast
Gast

Bericht  SoGood di 17 jul 2012 - 20:12

Ooh, dat zou ik echt niet leuk vinden! Ik kom hier al heel lang dus hij weet dat ik hier op zit maar ergens 'schaam' ik me altijd toch een beetje. Vorige keer had ik het scherpje open laten staan en toen zei hij ineens "Ohh, ben jij Sogood?" Very Happy "Hoe kom je aan die naam dan?" Hij vindt gewoon ik wel grappig geloof ik. "Jij met je ge-Yes" Hij zit weer op een voetbalforum.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 20:16

Waarom schamen Sogood? Je vriend zit toch ook op een voetbalforum smile

Mijn vriend was juist degene die opperde naar een meeting te gaan. Very Happy Hij vindt het wel leuk dat ik hier meiden heb leren kennen, als je kan daten via het net kan je ook met meiden meeten, zo raar vindt hij dat niet. Maar om nu zelf tussen de vrouwen te gaan hangen is hij toch echt te nuchter voor. Wink

Gast
Gast

Bericht  Tania di 17 jul 2012 - 20:18

Dat zou ik niet leuk vinden. Maar dat gaat echt nooit gebeuren, hij snapt er niks van dat vrouwen het boeiend vinden om het over de onderwerpen op dit forum te praten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SoGood di 17 jul 2012 - 20:21

Dropdraakje schreef:Waarom schamen Sogood? Je vriend zit toch ook op een voetbalforum nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? 561177

Mijn vriend was juist degene die opperde naar een meeting te gaan. Very Happy Hij vindt het wel leuk dat ik hier meiden heb leren kennen, als je kan daten via het net kan je ook met meiden meeten, zo raar vindt hij dat niet. Maar om nu zelf tussen de vrouwen te gaan hangen is hij toch echt te nuchter voor. Wink

Geen idee, eigenlijk weet niemand echt van mijn bestaan hier af. Mijn moeder weet het geloof ik ook. Ik denk dat ik het vooral van mezelf een beetje vreemd vind dat ik mijn halve leven deel met vrouwen op een computer. Wink En dat al jaren lang.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Marin di 17 jul 2012 - 20:22

Dat zou ie toch niet doen. Daarvoor vind ie t niet interessant genoeg om mee te praten. Ik geef wel eens links van topics die interessant zijn voor m (fotografie enzo) en ik bespreek wel dingen van t forum met m, maar echt zelf mee schrijven zou ie echt niet hoeven. We grappen er wel eens over dat ie een account gaat maken, maar nee, niet echt.
Hoewel ik wel t idee heb dat ie beetje met me mee leest, ook topics waar ik geen link van heb gegeven. Soms zegt ie net iets en dan denk ik 'Huh dat heb ik net op t forum besproken vandaag!'
Nou ja, mag van mij hoor, het staat openbaar.
Scheelt ook dat ie zelf op fora komt, hij weet hoe t werkt en wat t is.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Niekske di 17 jul 2012 - 20:44

Mijn vriend weet dat ik hier kom, maar verder boeit het hem niet zo. Als ik weer eens iets bedacht heb ofzo, vraagt hij soms wel of ik dat 'van mijn forummeisjes heb' Very Happy hij leest zelf wel eens mee op het viva-forum, hij vindt het wel interessant hoe vrouwen denken over dingen enzo, haha!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 20:45

Hm nee, dan zou ik met hem mee verhuizen naar een gezamenlijk forum.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 20:48

Hahaha, mijn man zou niet eens weten hoe hij zich moet registreren.
Hij is al blij dat hij weet hoe hij zijn mail moet lezen :P

Behalve dat ik het niet zou zien gebeuren zou ik het overigens niet erg vinden.
Zoveel boeiends schrijf ik hier niet, ik zou het minder leuk vinden als hij op het forum zou komen waar ik met mijn vriendinnen zit.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 17 jul 2012 - 20:49

Mirjam4you schreef:Dat zou ik niet leuk vinden. Dit is mijn ding smile Hij weet er wel van dat ik hier ben en vindt het allemaal prima!

Dit dus!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Caro di 17 jul 2012 - 20:49

Mijn ex vond het ook allemaal wel prima wat ik deed maar ik schaamde me er ook altijd wel een beetje voor. Net alsof het toch ergens heel 'sneu' is. Er weten ook écht weinig mensen dat ik hier kom.. Zelfs mijn 'beste' vriendin niet..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 21:23

Iedereen in mijn omgeving weet dat ik hier kom, ik weet dat mijn vriend hier nooit zal aanmelden, hij vindt het maar een kippenhok. Hij vindt het wel leuk om te zien dat er vriendschappen ontstaan zijn.

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 17 jul 2012 - 21:27

Dat zal zeker niet gebeuren. Mijn vriend vindt het prima dat ik hier kom, en vindt het ook erg leuk dat hier vriendschappen ontstaan, maar hier zelf komen? Nee, dat zou hij absoluut niet doen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  M@niek di 17 jul 2012 - 21:30

mijn man kan uberhaupt al niet begrijpen dat ik hier zoveel tijd in stop, laat staan dat hij hier zich zou aanmelden. Maar goed even op je vraag terug te komen, echt leuk zou ik het niet vinden. Maar aan de andere kant ik heb ook niks voor hem te verbergen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Darius di 17 jul 2012 - 21:36

Mijn man vindt het wel prima dat ik hier kom, hij zal zich zelf nooit aanmelden.

Hij kan wel eens vragen aan mij, als ik iets in mijn hoofd heb gehaald, 'Dat heb je zeker van het Yes-forum?'
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 21:43

.

Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Raindrop di 17 jul 2012 - 21:44

Lejow schreef:
Mirjam4you schreef:Dat zou ik niet leuk vinden. Dit is mijn ding nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? 561177 Hij weet er wel van dat ik hier ben en vindt het allemaal prima!

Dit dus!

+1.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Jade di 17 jul 2012 - 22:04

Ik zou dat niet leuk vinden, het is iets van mij.

Aan de andere kant, hij weet dat ik hier kom en vindt dat allemaal wel best. Ik bespreek ook wel eens forum-dingen met hem. Mijn ouders weten ook dat ik hier kom, ik denk dat ik ook een paar meelezers he. Ik kan het steeds beter loslaten dat mensen met mij meelezen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Sugarfall di 17 jul 2012 - 22:07

Dat zou ik niet leuk vinden, niet zozeer omdat het "mijn ding" is, maar meer omdat ik het niet antrekkelijk zou vinden als mijn vriend zich aanmeld bij een forum waar bijna alleen maar vrouwen komen, en de onderwerpen dan ook echt interessant vind. Mijn vriend weet wel dat ik hier kom maar hij vind er weinig van volgens mij.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 22:52

Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend mee zou lezen, laat staan als hij zelf een account aan maakt! Hij weet wel dat ik op een forum kom, maar het interesseert hem niet zo veel. Hij zit liever te gamen dan op een vrouwenforum mee te lezen en daar ben ik toch wel blij mee nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: