Mama's met kids uit 2011
+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
sheila123 schreef:Kat1980 schreef:
Facebook: Na veler verzoek me net op facebook aangemeld Sommigen van jullie heb ik al gevonden, maar moet nog even uitzoeken hoe en wat.
Vind het alleen nog niet erg handig
Volgens mij heb ik inderdaad Sheila, VG, Fearie, Smaragdje, BB en Limburg al.
HD: Weet eigenlijk niet of ik jou al heb gevonden, ben even kwijt hoe je in het echt heet... maar je staat vast wel bij de andere meiden in de lijst, dus zal daar eens zoeken.
Laatst aangepast door Kat1980 op zo 13 mei 2012 - 21:36; in totaal 1 keer bewerkt
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
HD: Even gekeken, maar ik heb je dus ook op fb. Herkende je niet met pruik
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
@smaragdje, leuke foto's van J. op het strand en zandbak.
@scheila, M wil ook bijna niet meer in de box dus als hij echt niet meer wil dan gaat hij ook naar zolder.
@VC, hoe was zeeland?
@Kat, haha, ja die foto is leuk, was voor een filmpje voor vrienden die gingen trouwen.
M. is lekker op het kdv, zo even eten en hem dan weer halen, nachtdiensten weer gehad.
@scheila, M wil ook bijna niet meer in de box dus als hij echt niet meer wil dan gaat hij ook naar zolder.
@VC, hoe was zeeland?
@Kat, haha, ja die foto is leuk, was voor een filmpje voor vrienden die gingen trouwen.
M. is lekker op het kdv, zo even eten en hem dan weer halen, nachtdiensten weer gehad.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
J stapt/loopt al heel de dag rond! Nou ja, af en toe kruipt hij nog hoor. Alleen heeft hij nu ook al een flinke valpartij tegen de box aan gemaakt. Zul je net zien, gaat het de hele tij goed, draai je je 1 tel om…Maar ben super trots!
@ Happydobby, dank je! Vond ik zelf ook al Ben je nu lekker vrij of moet je morgen weer werken?
@ Vancity_girl, veel plezier!
@ Sheila, het was mooi weer om te fietsen! Vinden zij het beide leuk?
@ Happydobby, dank je! Vond ik zelf ook al Ben je nu lekker vrij of moet je morgen weer werken?
@ Vancity_girl, veel plezier!
@ Sheila, het was mooi weer om te fietsen! Vinden zij het beide leuk?
Laatst aangepast door Smaragdje op ma 14 mei 2012 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
@smaragdje, nee ik werk donderdagavond pas weer, ben wel gebeld voor morgen maar heb nee gezegd
Happydobby- Ratel
Smaragdje,oh wat onwijs knap van je ventje!!!!! Ja fietsen vinden ze beide erg leuk,vooral de oudste die is altijd boos als we thuis zijn! Haha!!
Hier de jongste al vroeg op bed. Ik kom nog slecht bij haar van het ochtendtukkie af. Ze is om 11:00 uur zo moe dus ze red het niet tot brood eten nou op zich ook niet erg maar eet liever gezellig met ze drietjes verder krijg ze 2 nieuwe tanden erbij dus is ze ook niet zo fit. Hopen dat die dingen snel door zijn!!
Hiet verder een rustig dagje,lekker de boodschapjes al binnen en voor de rest wat wassen draaien... En vanavond maar weer eens met de boeken van de meiden aan de gang!
Fijne dag allemaal! X
Hier de jongste al vroeg op bed. Ik kom nog slecht bij haar van het ochtendtukkie af. Ze is om 11:00 uur zo moe dus ze red het niet tot brood eten nou op zich ook niet erg maar eet liever gezellig met ze drietjes verder krijg ze 2 nieuwe tanden erbij dus is ze ook niet zo fit. Hopen dat die dingen snel door zijn!!
Hiet verder een rustig dagje,lekker de boodschapjes al binnen en voor de rest wat wassen draaien... En vanavond maar weer eens met de boeken van de meiden aan de gang!
Fijne dag allemaal! X
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Zo dames,
We stonden op pagina 4
Vanmorgen naar babyzwemmen geweest, daarna wilde M nog niet slapen dus is hij pas na het brood gegaan en heeft dik 2 uur geslapen , Dus vandaag zit hij op 1 slaapje denk ik.
Zaterdag, zondag en maandag werken, om 7 uur beginnen, dat ben ik niet gewend dus dat word vroeg opstaan
Ook nog naar de monsterverkoop geweest, het was 2 halen 1 betalen. Mooi spijkerbroekje gekocht en een shirt met lange mouw,.
Ik ga koken.
We stonden op pagina 4
Vanmorgen naar babyzwemmen geweest, daarna wilde M nog niet slapen dus is hij pas na het brood gegaan en heeft dik 2 uur geslapen , Dus vandaag zit hij op 1 slaapje denk ik.
Zaterdag, zondag en maandag werken, om 7 uur beginnen, dat ben ik niet gewend dus dat word vroeg opstaan
Ook nog naar de monsterverkoop geweest, het was 2 halen 1 betalen. Mooi spijkerbroekje gekocht en een shirt met lange mouw,.
Ik ga koken.
Happydobby- Ratel
Stilletjes hier meiden!! Ik ga zo werken,fijn weekend alvast allemaal! X
sheila123- Prater
Ik ga ook werken, fijn weekend!
Happydobby- Ratel
Even up met het warme weer, M. loopt al 3 dagen heerlijk rond in zijn romper, dinsdag een stuk weze fietsen maar dat was te lang voor hem, hij viel in slaap. Bij een vriendin een tussenstop gemaakt. Vanmorgen een badje gekocht voor buiten van woezel en pip. En een emmertje met schepje en hij vind het helemaal leuk. Vanmorgen ging hij al los staan, hoelahoepte met zijn middel en ging toen toch maar weer zitten. Het slapen gaat ook best aardig met dit weer. het is best warm ineens he!
Morgen op pas naar Zeeland met z'n drieen. maar eerst nog even babyzwemmen.
Schrijven jullie ook weer eens?
Morgen op pas naar Zeeland met z'n drieen. maar eerst nog even babyzwemmen.
Schrijven jullie ook weer eens?
Happydobby- Ratel
Hier ook heet! 30 graden is ineens wat veel van het goede vind ik... M draagt ook al een paar dagen alleen z'n romper... het manneke heeft t zo warm.Slapen 's avonds gaat wel goed, maar overdag wat minder. Door de warmte kan hij niet goed in slaap komen. Ik heb M vanmiddag ook effe lekker buiten in het badje gezet... hij vond het geweldig... en maar rondkijken, hij kreeg het niet gezien.
Gast- Gast
Het is rustig hier he meiden!!
HD,loopt hij al dan? Je schrijft;hij loopt al 3 dagen rond in een romper haha! Gaan jullie lekker een weekend weg? Heerlijk zeg,veel plezier!!
Hier ook warm! Ik heb de babyfoon hier voor me staan en hij geeft aan dat het op de meiden hun kamer 29 graden is!!
Nou dat word weer lekker zwemmen straks in bed.... J. Werd net al ff wakker van de warmte en ze was helemaal nat ja en minder als een pamper kan ik haar niet aan doen de jongste kan er wat beter tegen zij ligt in een pamper met een zomerslaapzak. Van het weekend word het volgens mij iets beter zo rond de 22 graden. Dat hele hete hoeft van mij ook niet hoor...
Verder niet veel te vertellen,wij vertoeven veel in de tuin en ben net lekker naar de kapper geweest. En van het weekend gaan we lekker onze voortuin opvullen
HD,loopt hij al dan? Je schrijft;hij loopt al 3 dagen rond in een romper haha! Gaan jullie lekker een weekend weg? Heerlijk zeg,veel plezier!!
Hier ook warm! Ik heb de babyfoon hier voor me staan en hij geeft aan dat het op de meiden hun kamer 29 graden is!!
Nou dat word weer lekker zwemmen straks in bed.... J. Werd net al ff wakker van de warmte en ze was helemaal nat ja en minder als een pamper kan ik haar niet aan doen de jongste kan er wat beter tegen zij ligt in een pamper met een zomerslaapzak. Van het weekend word het volgens mij iets beter zo rond de 22 graden. Dat hele hete hoeft van mij ook niet hoor...
Verder niet veel te vertellen,wij vertoeven veel in de tuin en ben net lekker naar de kapper geweest. En van het weekend gaan we lekker onze voortuin opvullen
sheila123- Prater
Hier valt het nog wel mee met de warmte. Hier loopt hij gewoon nog in een korte broek en een shirtje met korte mouw. Wij hebben deze week de zandbak in elkaar gezet, maar hij moet er nog niet zo veel van hebben. Zijn schommel vindt hij leuker. Of de plantjes zogenaamd water geven met de tuinslang
Smaragdje- Ratel
Smaragdje,bedoel je dan een zo'n schelp met zand of bedoel je met water erin? Want F. Moet van bv een zwembadje ook niet zo veel hebben. Ze zit ervoor te poedelen en met speeltjes erin en beetje spetteren dat vind ze geweldig
Hier geen zandbak dat mag niet van manlief hahahaha!
Hier geen zandbak dat mag niet van manlief hahahaha!
sheila123- Prater
@ Sheila, Nee, wij hebben een houten zandbak. Van dat zand moet hij niets hebben. Mijn ouders hadden een zwembadje staan van de week en daar dook hij gelijk in. Die moet ik dus nog aanschaffen
Smaragdje- Ratel
Oke haha! Ach ja wie weet vind ie het in 1 keer leuk!!! En een bak met water en speelgoedjes erin maak je hem vast ook heel blij mee! Dat gepoedel vinden ze vaak heel leuk!! Ik heb vanmiddag alweer een nieuw zwembadje gekocht dan staat die weer voor volgend jaar haha rare tik van mij :p
sheila123- Prater
sheila123 schreef:Oke haha! Ach ja wie weet vind ie het in 1 keer leuk!!! En een bak met water en speelgoedjes erin maak je hem vast ook heel blij mee! Dat gepoedel vinden ze vaak heel leuk!! Ik heb vanmiddag alweer een nieuw zwembadje gekocht dan staat die weer voor volgend jaar haha rare tik van mij :p
Zwembadverslaafde
Smaragdje- Ratel
Ik hou van zwembadjes haha! Nee bij ons gaan ze meestal maar 1 jaar mee dus als ie kapot is heb ik er 1 in doos in de schuurSmaragdje schreef:sheila123 schreef:Oke haha! Ach ja wie weet vind ie het in 1 keer leuk!!! En een bak met water en speelgoedjes erin maak je hem vast ook heel blij mee! Dat gepoedel vinden ze vaak heel leuk!! Ik heb vanmiddag alweer een nieuw zwembadje gekocht dan staat die weer voor volgend jaar haha rare tik van mij :p
Zwembadverslaafde
Hoe gaat het lopen trouwens van J.? Ik hoop dat die kleine meid van ons ook snel gaat lopen,ben dat tillen zo beu! Haha!
sheila123- Prater
sheila123 schreef:Ik hou van zwembadjes haha! Nee bij ons gaan ze meestal maar 1 jaar mee dus als ie kapot is heb ik er 1 in doos in de schuurSmaragdje schreef:sheila123 schreef:Oke haha! Ach ja wie weet vind ie het in 1 keer leuk!!! En een bak met water en speelgoedjes erin maak je hem vast ook heel blij mee! Dat gepoedel vinden ze vaak heel leuk!! Ik heb vanmiddag alweer een nieuw zwembadje gekocht dan staat die weer voor volgend jaar haha rare tik van mij :p
Zwembadverslaafde
Hoe gaat het lopen trouwens van J.? Ik hoop dat die kleine meid van ons ook snel gaat lopen,ben dat tillen zo beu! Haha!
Die heeft het vorige week maandag opeens doorgekregen en loopt sindsdien hele dagen Echt nog zo'n beginners waggelloopje
Smaragdje- Ratel
Ahhh lief! In het begin lopen ze zo lekker 'dronken' hihi! Ach ja zal vanzelf wel komen..ben benieuwd of ze eerder is als grote zus die was ruim 17 maanden maar denk het wel!Smaragdje schreef:sheila123 schreef:Ik hou van zwembadjes haha! Nee bij ons gaan ze meestal maar 1 jaar mee dus als ie kapot is heb ik er 1 in doos in de schuurSmaragdje schreef:sheila123 schreef:Oke haha! Ach ja wie weet vind ie het in 1 keer leuk!!! En een bak met water en speelgoedjes erin maak je hem vast ook heel blij mee! Dat gepoedel vinden ze vaak heel leuk!! Ik heb vanmiddag alweer een nieuw zwembadje gekocht dan staat die weer voor volgend jaar haha rare tik van mij :p
Zwembadverslaafde
Die heeft het vorige week maandag opeens doorgekregen en loopt sindsdien hele dagen Echt nog zo'n beginners waggelloopje
sheila123- Prater
@ Sheila, ja, heel lief om te zien! Oefent ze al wel?
Smaragdje- Ratel
sheila123 schreef:
Haha nee, hij loopt langs de tafel en met een loopwagen en sinds vandaag staat hij los maar dan weet hij het niet meer.
Happydobby- Ratel
Smaragdje,ja ze loopt veel achter de loopkar en wil constant aan mijn handen lopen,ze komt me gewoon halen en dan boos worden als ik stop. Ze vind het wel leuk dus
HD,oke ik dacht al die is er vroeg bij haha maar dan doet hij ongeveer net zoveel als F. Alleen ze kan nog niet zelf gaan staan. Wel staat ze soms perongeluk los bij de salontafel
HD,oke ik dacht al die is er vroeg bij haha maar dan doet hij ongeveer net zoveel als F. Alleen ze kan nog niet zelf gaan staan. Wel staat ze soms perongeluk los bij de salontafel
sheila123- Prater
sheila123 schreef:Smaragdje,ja ze loopt veel achter de loopkar en wil constant aan mijn handen lopen,ze komt me gewoon halen en dan boos worden als ik stop. Ze vind het wel leuk dus
Hahaha, hier komt hij ons ook af en toe halen om een rondje te lopen hoor. Heel gezellig is dat, zo'n rondje door de huiskamer Wie weet kan ze het binnenkort wel!
Smaragdje- Ratel
Ja is zeker gezellig! Vooral als grote zus haar ene handje vast heeft en ik de andere,zo lief! Ach ja even afwachten maar weer!Smaragdje schreef:sheila123 schreef:Smaragdje,ja ze loopt veel achter de loopkar en wil constant aan mijn handen lopen,ze komt me gewoon halen en dan boos worden als ik stop. Ze vind het wel leuk dus
Hahaha, hier komt hij ons ook af en toe halen om een rondje te lopen hoor. Heel gezellig is dat, zo'n rondje door de huiskamer Wie weet kan ze het binnenkort wel!
sheila123- Prater
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: