Mama's met kids uit 2011
+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Smaragdje ja zijn die luiers nog ergens goed voor he haha. Wat goed dat J. dat nu ook gaat doen, R. loopt ook de tafel rond, stapt over naar de bank en gaat dan verder en kan steeds langer los staan (totdat die door heeft dat die los staat en dan valt die haha).
Wat gaat J. trakteren? Hier staan de traktaties al klaar sinds vrijdag maar vrees dat hij morgen niet kan gaan trakteren.
Wat gaat J. trakteren? Hier staan de traktaties al klaar sinds vrijdag maar vrees dat hij morgen niet kan gaan trakteren.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
@Smaragdje, ik was ook blij weer ongi te worden, dan weet je toch dat het weer werkt. Wat voor traktaties ga je maken?
@Limurg, ik heb een koelstra simba t3 in de kleur navy. Er was hier laatst en topic over buggy's en er waren hier een hoop meiden tevreden over deze buggy, in de winkel verschillende geprobeerd maar deze was prima, vering, 5 standen, flinke zonnekap en een mandje voor 80 euro.
Die baby was 6 en halve maand, maar het was een meisje en die zijn rustiger denk ik, het dochtertje van een vriendin van me speelt ook veel zelf maar kan ook heel hard gillen en dat doet M. niet. M. rolde al met 4 maanden erg goed, met 6 maanden rolde hij de woonkamer door en met 7 maanden tijgerde hij erg goed, M. tijgerde gisteren ook en die andere meiden vonden hem dat erg snel doen.
Leuk een glijbaan, dat word vast een hit. Wat gaat R. trakteren (of eten julie zelf?)
@Limurg, ik heb een koelstra simba t3 in de kleur navy. Er was hier laatst en topic over buggy's en er waren hier een hoop meiden tevreden over deze buggy, in de winkel verschillende geprobeerd maar deze was prima, vering, 5 standen, flinke zonnekap en een mandje voor 80 euro.
Die baby was 6 en halve maand, maar het was een meisje en die zijn rustiger denk ik, het dochtertje van een vriendin van me speelt ook veel zelf maar kan ook heel hard gillen en dat doet M. niet. M. rolde al met 4 maanden erg goed, met 6 maanden rolde hij de woonkamer door en met 7 maanden tijgerde hij erg goed, M. tijgerde gisteren ook en die andere meiden vonden hem dat erg snel doen.
Leuk een glijbaan, dat word vast een hit. Wat gaat R. trakteren (of eten julie zelf?)
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Limburg85 schreef: Smaragdje ja zijn die luiers nog ergens goed voor he haha. Wat goed dat J. dat nu ook gaat doen, R. loopt ook de tafel rond, stapt over naar de bank en gaat dan verder en kan steeds langer los staan (totdat die door heeft dat die los staat en dan valt die haha).
Dat overstappen deed hij hier inderdaad ook al, maar hier was het ook dat als hij door had dat hij los stond, hij viel. Het lijkt wel of hij elke dag wel langer bewust los gaat staan Ik heb danoontjes en rozijntjes dus nu nog wat leuks knutselen ;-)
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Happydobby schreef:@Smaragdje, ik was ook blij weer ongi te worden, dan weet je toch dat het weer werkt. Wat voor traktaties ga je maken?
Ik denk dat ik kikkers ga maken
Smaragdje- Ratel
Helaas, M. heeft flinke koorts en ik heb hem opgehaald, al mijn middagplannen zijn in duigen gevallen. Ik baal wel ervan, we hebben voor de maand april betaald, die bestaat uit 5 maandagen waarvan er al twee niet doorgaan omdat er 2 feestdagen zijn in deze maand die allebei op maandag vallen. En nu is M. maar een halve dag geweest. Nog nooit ziek geweest, echt ik baal als in stekker, had me zo verheugd op een "vrije dag"
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:Helaas, M. heeft flinke koorts en ik heb hem opgehaald, al mijn middagplannen zijn in duigen gevallen. Ik baal wel ervan, we hebben voor de maand april betaald, die bestaat uit 5 maandagen waarvan er al twee niet doorgaan omdat er 2 feestdagen zijn in deze maand die allebei op maandag vallen. En nu is M. maar een halve dag geweest. Nog nooit ziek geweest, echt ik baal als in stekker, had me zo verheugd op een "vrije dag"
Balen zeg! Beterschap voor M
Smaragdje- Ratel
Tijd gehad om te knutselen voor zijn traktatie
Smaragdje- Ratel
@ Smaragdje: wat een leuke traktaties, wanneer is J precies jarig? Inmiddels ongesteld geworden lees ik, is het misschien toc niet nodig te stoppen met BV.
@limburg: gefeliciteerd met R, leuk kado heeft hij gehad zag ik op facebook. Is hij inmiddels weer opgeknapt?
@Happydobby: ach jou mannetje ook al ziek, beterschap.
@Kruumel: mijn broertje had een gaatje in zijn hartwand en daar hebben ze een kunstof plaatje op gezet. Het gaat heel goed met hem, hij is vrijdag geopereerd en kon zondag al weer kleine stukjes lopen. Hij is natuurlijk ook nog jong ( 28) dat scheelt een hoop denk ik. As vrijdag mag hij naar huis, hij ligt nu in het AZU in Utrecht. Is je moeder inmiddels weer wat verder opgeknapt?
@all: Net voor het eerst weer tennisles gehad, was weer leuk. Mijn schoonmoeder is wat langer gebleven ( die past op maandag op) omdat mijn man een meeting had voor zn werk. Toen ik thuis kwam lag D op bed en was alles opgeruimd, heerlijk
D slaapt idd nog steeds niet door (op af en toe een nachtje na) maar we nemen haar altijd bij ons en bed en dan slapen we allemaal snel weer verder. Ik heb wel het idee dat ze haar middagslaapje niet altijd meer nodig heeft. Op dagen dat ze s'middgas 2 uur slaapt wordt ze vaak 4 uur snachts wakker en denkt dat het tijd is om te spelen. Ga haar dus maar niet meer zo lang laten slapen overdag.
@limburg: gefeliciteerd met R, leuk kado heeft hij gehad zag ik op facebook. Is hij inmiddels weer opgeknapt?
@Happydobby: ach jou mannetje ook al ziek, beterschap.
@Kruumel: mijn broertje had een gaatje in zijn hartwand en daar hebben ze een kunstof plaatje op gezet. Het gaat heel goed met hem, hij is vrijdag geopereerd en kon zondag al weer kleine stukjes lopen. Hij is natuurlijk ook nog jong ( 28) dat scheelt een hoop denk ik. As vrijdag mag hij naar huis, hij ligt nu in het AZU in Utrecht. Is je moeder inmiddels weer wat verder opgeknapt?
@all: Net voor het eerst weer tennisles gehad, was weer leuk. Mijn schoonmoeder is wat langer gebleven ( die past op maandag op) omdat mijn man een meeting had voor zn werk. Toen ik thuis kwam lag D op bed en was alles opgeruimd, heerlijk
D slaapt idd nog steeds niet door (op af en toe een nachtje na) maar we nemen haar altijd bij ons en bed en dan slapen we allemaal snel weer verder. Ik heb wel het idee dat ze haar middagslaapje niet altijd meer nodig heeft. Op dagen dat ze s'middgas 2 uur slaapt wordt ze vaak 4 uur snachts wakker en denkt dat het tijd is om te spelen. Ga haar dus maar niet meer zo lang laten slapen overdag.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
@ Vancity_girl, dank je wel. J is zaterdag jarig, maar hij trakteert donderdag op het kdv Misschien toch niet nodig om te stoppen, nee. Al is hij zelf overdag aan het minderen. Alleen 's ochtends en 's avonds blijf ik dan toch nog even doen, denk ik. Ging het goed het tennissen? Jammer dat ze niet doorslaapt. Hier had J dat een tijdje terug ook en moest ik hem van het cb maar laten huilen in bed. Ik heb nu het avondritueel veranderd en na het douchen valt hij tijdens het drinken bij mij in slaap. Als hij wakker wordt slaapt hij zo weer, of hij moet even wat willen drinken. Alleen ik denk dat jullie het avondritueel ook al wel eens hebben geprobeerd aan te passen. Fijn dat ze bij jullie wel snel verder slaapt en hopelijk gaat ze toch snel doorslapen.
Smaragdje- Ratel
Even ego, zo met M. naar de huisarts, hij huilt alleen maar en wil niet drinken/eten. Vanmorgen had hij 39 graden koorts.
Happydobby- Ratel
weer terug van de huisarts, alles was schoon dus waarschijnlijk een virus infectie, vocht aanbieden en kijken dat hij genoeg plast. Net heeft hij 100 cc melk gedronken dus dat is goed.
@smaragdje, leuke kikkers!
@VC, jammer dat ze nog niet doorslaapt, wel fijn dat je schoonmoeder had opgeruimd.
@smaragdje, leuke kikkers!
@VC, jammer dat ze nog niet doorslaapt, wel fijn dat je schoonmoeder had opgeruimd.
Happydobby- Ratel
Wat vervelend Happydobby, hopelijk knapt hij snel op!
Smaragdje- Ratel
Gister tussen de middag haalde ik R. uit bed en het was een weer een heel ander kindje, hij graaide het eten weer uit onze handen, zat weer ondeugd in z’n oogjes en weer leven.
Vandaag R. naar het kdv gebracht, hij heeft daar zijn feestje gevierd, ze hadden een mooie kroon gemaakt voor hem en hij heeft heerlijk zijn traktatie zitten smullen. Helaas belde ze om 11.30 uur dat het na het slapen weer mis was dus kon ik naar huis toe :-(.
Thuis even op de weegschaal gezet en die gaf maar 8,9 kg aan ondanks dat hij nog een romper lange mouw, luier en sokken aan had terwijl hij met exact 11 maanden 9,8 kg woog.
Toen maar de box uit elkaar gehaald, R. zit er al heel lang niet meer in maar mijn man is het er niet mee eens, pech hij mag hem mooi naar zolder brengen ;-) wat een ruimte ineens weer in de kamer.
Happydobby , wat vervelend dat M. het zo te pakken heeft, gelukkig heeft hij net 100 cc melk op. Wilt hij geen ander drinken? Hier bieden we hem nu constant wat of sap aan (normaal krijgt hij op vaste momenten zijn beker)
Ik ga ook naar die buggy kijken want dat is een leuke prijs! We moeten echt een keer naar de Prenatal hiervoor maar zo weinig tijd :-(.
R. heeft vandaag rozijntjes getrakteerd, ik had een plaatje van Bumba geprint en daar op geschreven Hoera R. is 1 jaar! En de rozijntjes had ik aan de achterkant er aan vast geplakt.
Zijn de feestdagen niet in het aantal uur berekend op het kdv? Hier kijken ze naar het aantal uur op jaar basis, daar halen ze de uren van de feestdagen vanaf en dat delen ze door 12. Wel erg balen als het niet zo zou zijn, mag hij ze ook niet inhalen?
Smaragdje, danoontjes wou ik eerst ook doen maar dat leek me niet zo handig op het kdv omdat ze dan iedereen moeten voeren haha. Je kunt wel leuke dingen maken met danoontjes, misschien dat ik dat volgend jaar ga doen! Wat een leuke traktatie!
Zit het danoontje in het lijfje?
Vancity, wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Zal hij lang moeten herstellen als hij weer thuis is?
D. heeft denk nog maar 1 slaapje of niet? Ik zou ook proberen of ze met minder slaap langer slaapt ’s nachts, nachtrust is toch het belangrijkste. R. slaapt op de dagen dat hij nu thuis is maar 1 keer, dan slaapt hij zelfs langer dan 2 slaapjes en hij kan weer op normale tijd naar bed maar hij slaapt hoogstens 1,5 uur.
R. (en S.) vind de glijbaan ontzettend leuk, als we er heen lopen begint hij al te lachen en zodra hij er op zit duwt hij zichzelf al naar beneden.
Vandaag R. naar het kdv gebracht, hij heeft daar zijn feestje gevierd, ze hadden een mooie kroon gemaakt voor hem en hij heeft heerlijk zijn traktatie zitten smullen. Helaas belde ze om 11.30 uur dat het na het slapen weer mis was dus kon ik naar huis toe :-(.
Thuis even op de weegschaal gezet en die gaf maar 8,9 kg aan ondanks dat hij nog een romper lange mouw, luier en sokken aan had terwijl hij met exact 11 maanden 9,8 kg woog.
Toen maar de box uit elkaar gehaald, R. zit er al heel lang niet meer in maar mijn man is het er niet mee eens, pech hij mag hem mooi naar zolder brengen ;-) wat een ruimte ineens weer in de kamer.
Happydobby , wat vervelend dat M. het zo te pakken heeft, gelukkig heeft hij net 100 cc melk op. Wilt hij geen ander drinken? Hier bieden we hem nu constant wat of sap aan (normaal krijgt hij op vaste momenten zijn beker)
Ik ga ook naar die buggy kijken want dat is een leuke prijs! We moeten echt een keer naar de Prenatal hiervoor maar zo weinig tijd :-(.
R. heeft vandaag rozijntjes getrakteerd, ik had een plaatje van Bumba geprint en daar op geschreven Hoera R. is 1 jaar! En de rozijntjes had ik aan de achterkant er aan vast geplakt.
Zijn de feestdagen niet in het aantal uur berekend op het kdv? Hier kijken ze naar het aantal uur op jaar basis, daar halen ze de uren van de feestdagen vanaf en dat delen ze door 12. Wel erg balen als het niet zo zou zijn, mag hij ze ook niet inhalen?
Smaragdje, danoontjes wou ik eerst ook doen maar dat leek me niet zo handig op het kdv omdat ze dan iedereen moeten voeren haha. Je kunt wel leuke dingen maken met danoontjes, misschien dat ik dat volgend jaar ga doen! Wat een leuke traktatie!
Zit het danoontje in het lijfje?
Vancity, wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Zal hij lang moeten herstellen als hij weer thuis is?
D. heeft denk nog maar 1 slaapje of niet? Ik zou ook proberen of ze met minder slaap langer slaapt ’s nachts, nachtrust is toch het belangrijkste. R. slaapt op de dagen dat hij nu thuis is maar 1 keer, dan slaapt hij zelfs langer dan 2 slaapjes en hij kan weer op normale tijd naar bed maar hij slaapt hoogstens 1,5 uur.
R. (en S.) vind de glijbaan ontzettend leuk, als we er heen lopen begint hij al te lachen en zodra hij er op zit duwt hij zichzelf al naar beneden.
Limburg85- Ratel
@ Limburg, fijn dat hij nog wel even zijn verjaardag heeft kunnen vieren op het kdv. Hier zijn er maar 6 tot 8, dus dan is het wel te doen dacht ik zo. Er zijn er namelijk ook die het zelf kunnen eten De kikker staat op het danoontje, ja. Die zitten er op het moment nog niet in, dat doe ik donderdag pas. Een goed cadeau was die glijbaan dus!
Smaragdje- Ratel
Annie24 schreef:
Forumster Naam kind Geboorte- datum Geboorte- gewicht Geboorte lengte Huidig gewicht Huidige lengte Bij aantal weken Kat1980 T.imon 31 december 2010 3000 gram 50 cm 10430 gram 78,3 cm 14,5 maand Tazz87 L.iyem 3 januari 2011 4450 gram 56 cm Vancity_girl D.aphne 14 januari 2011 3510gram 53 cm 9950gram 77cm 1 jaar Annie24 Y.estin 28 januari 2011 2675gram 48cm 10790gram 78cm 14 mnd Meeko Elin 23 maart 2011 4410 gram 50 cm 8210 gram 69 cm 27 weken Limburg85 R.oan 2 april 2011 2500 gram 47 cm 9810 gram 73,5 cm 11 maanden + 1 week Smaragdje Jayden 7 april 2011 3130 gram 49,55 cm 8700 gram 74 cm 49,5 week sheila123 F.abienne 3 mei 2011 4600 gram 53 cm 8700 gram 73 cm 11 maanden Chelle A.nne 6 mei 2011 2488gram 48cm 6870gram 65,5cm 26 weken en 4 dg Liadan K.ian 23 mei 2011 4200 gram 55 cm 10030 gram 74 cm 9 maanden Bruintje Beer D.avid 4 juni 2011 2605gram 47 cm 6955gram 68 cm 9 maanden Proudmama S.em & J.esse 18 juli 2011 2495 & 2875 gram 47 cm 8155 & 8910 gram 69 & 70 cm 7 maanden Novalee N.inthe 20 juli 2011 3490 gram 52 cm 7210 gram 70,8 cm 8 maanden (35+1) Happydobby M.yles 21 juli 2011 3046gram 52 cm 7375 gram 70cm 33 weken Steep R.uben 22 juli 2011 3240gram 49,5 cm 7180 gram 66cm 18 weken en 4 dagen Kruumel M.ike 3 augustus 2011 2510 gram niet gemeten 6430 gram 65,5 cm 6,5 maand
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Hey meiden,ik ben al zo schandalig lang niet geweest **schaam,schaam,schaam**
Ik beloof echt binnenkort weer te komen kletsen maar heb het nu onwijs druk met de dames...! Kan er zowat niet de tijd voor vinden! Maar wat gaat het hard allemaal he! F. is vandaag alweer 11 maanden en ze kruipt sinds 10 maanden en doet al pogingen tot optrekken,echt leuk die schat en de hele dag mammmma,mammmmma!!! En dan achter me aan kruipen haha!
Ik hoop dat alles ook goed gaat met jullie en de kindjes! Ik kom snel weer buurten!
Ik beloof echt binnenkort weer te komen kletsen maar heb het nu onwijs druk met de dames...! Kan er zowat niet de tijd voor vinden! Maar wat gaat het hard allemaal he! F. is vandaag alweer 11 maanden en ze kruipt sinds 10 maanden en doet al pogingen tot optrekken,echt leuk die schat en de hele dag mammmma,mammmmma!!! En dan achter me aan kruipen haha!
Ik hoop dat alles ook goed gaat met jullie en de kindjes! Ik kom snel weer buurten!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
R. lag gisteravond om 18.15 uur in bed, vanochtend werd hij om 5.00 uur erg overstuur wakker of hij ergens van geschrokken was, hij heeft bijna 1,5 uur nagesnikt en is daarna bij ons in bed in slaap gevallen.
Vanochtend zat hij weer helemaal onder de poep, die geur op je nuchtere maag bah. Hij is nog steeds zichzelf niet, veel huilen en miepen en op de arm willen zitten en lopen want als je gaat zitten gaat het alarm weer aan.
Smaragdje ik heb 22 traktaties, totaal 20 kindjes op de groep (niet allemaal die dag maar je weet het nooit) en had er 2 reserve gemaakt + 1 traktatie voor zijn juffies.
Sheila schaam ;-).
Vanochtend zat hij weer helemaal onder de poep, die geur op je nuchtere maag bah. Hij is nog steeds zichzelf niet, veel huilen en miepen en op de arm willen zitten en lopen want als je gaat zitten gaat het alarm weer aan.
Smaragdje ik heb 22 traktaties, totaal 20 kindjes op de groep (niet allemaal die dag maar je weet het nooit) en had er 2 reserve gemaakt + 1 traktatie voor zijn juffies.
Sheila schaam ;-).
Limburg85- Ratel
Hier ben ik ook weer, M. heeft nog 38 graden dus ik zit binnen. Hij speelt wel weer dus dat scheelt en eten/drinken doet hij ook weer goed.
@Smaragdje, Leuke kikkers!J. is bijna 1 wow. Dat gaat snel he.
@Scheila, foei!Leuk dat F. al kruipt, hier een echte buikschuiver, M. is zo erg snel haha.
@Limburg, zielig dat R. zo wakker werd, hier heeft M. goed geslapen gelukkig, vanmorgen ook ruim anderhalf uur, dat is een record haha.
Ik doe wat huishouden vandaag en niet naar buiten, gelukkig is het hier slecht weer.
@Smaragdje, Leuke kikkers!J. is bijna 1 wow. Dat gaat snel he.
@Scheila, foei!Leuk dat F. al kruipt, hier een echte buikschuiver, M. is zo erg snel haha.
@Limburg, zielig dat R. zo wakker werd, hier heeft M. goed geslapen gelukkig, vanmorgen ook ruim anderhalf uur, dat is een record haha.
Ik doe wat huishouden vandaag en niet naar buiten, gelukkig is het hier slecht weer.
Happydobby- Ratel
Hi meiden,
Vanochtend toch maar naar de huisarts geweest met R., we zitten op dag 6 inmiddels en hij heeft nog steeds waterdunne luiers en daarnaast huilt hij ontzettend veel vanaf dinsdagmiddag, bijvoorbeeld vanochtend van 05.30 tot 07.30 non stop behalve toen hij even de fles in zijn mond en hij wil constant op je arm en dan lopen maar dat houd ik natuurlijk niet heel de dag vol. Ik had niet onze eigen huisarts, wat een zakkenwasser hadden we nu zeg, kreeg echt het gevoel oh daar is weer zo’n onzeker moedertje blegh. Maar hij heeft idd buikgriep (goh wat een verrassing na 6 dagen).
Maar wat kan ik slecht tegen dat gehuil en dan ook de hele dag binnen zitten, daardoor was het niet zo gezellig gisteravond en vanochtend tussen mijn man en mij oeps haha. Hebben jullie dat ook of kunnen jullie hier beter mee omgaan?
Happydobby las dat het weer beter gaat met M.?
Vanochtend toch maar naar de huisarts geweest met R., we zitten op dag 6 inmiddels en hij heeft nog steeds waterdunne luiers en daarnaast huilt hij ontzettend veel vanaf dinsdagmiddag, bijvoorbeeld vanochtend van 05.30 tot 07.30 non stop behalve toen hij even de fles in zijn mond en hij wil constant op je arm en dan lopen maar dat houd ik natuurlijk niet heel de dag vol. Ik had niet onze eigen huisarts, wat een zakkenwasser hadden we nu zeg, kreeg echt het gevoel oh daar is weer zo’n onzeker moedertje blegh. Maar hij heeft idd buikgriep (goh wat een verrassing na 6 dagen).
Maar wat kan ik slecht tegen dat gehuil en dan ook de hele dag binnen zitten, daardoor was het niet zo gezellig gisteravond en vanochtend tussen mijn man en mij oeps haha. Hebben jullie dat ook of kunnen jullie hier beter mee omgaan?
Happydobby las dat het weer beter gaat met M.?
Limburg85- Ratel
@Limburg, ja dat snap ik hoor, ik moest van de week in de avond werken en ik ben gisteravond gaan joggen, binnenzitten en dat grijze weer is zo deprimerend. Ik was ook blij op het werk, even er tussen uit.
Ik ga zo naar buiten met M. hij is weer beter gelukkig.
Balen dat je een andere huisarts had, dat had ik van de week ook, omdat ik ertussen gezet was. Buikgriep is minder, maar dat moeten ze zelf uitzieken denk ik?
Wanneer gingen jullie over naar Maat 4 luiers, M. is nu 8 maanden en 2 weken en weegt 7.3. Maat 3 is tot 9 kilo.
Ik ga zo naar buiten met M. hij is weer beter gelukkig.
Balen dat je een andere huisarts had, dat had ik van de week ook, omdat ik ertussen gezet was. Buikgriep is minder, maar dat moeten ze zelf uitzieken denk ik?
Wanneer gingen jullie over naar Maat 4 luiers, M. is nu 8 maanden en 2 weken en weegt 7.3. Maat 3 is tot 9 kilo.
Happydobby- Ratel
Happydobby ja buikgriep kunnen ze niks aan doen, je moet alleen erg opletten dat ze genoeg vocht binnen blijven houden maar dat wist ik nog van toen R. rond de 2 maanden was, toen heeft hij het ook erg gehad. Maar omdat hij zo ontzettend veel huilt wou ik dat hij even nagekeken werd zodat we niks over het hoofd zouden zien.
Hij krijg nu ook roosvice stop alhoewel hij heeft maar 1 slokje gedronken tot nu toe haha.
R. zit al een hele tijd in maat 4, weet niet meer precies . Hoe zitten ze? Als ze nog prima zitten en hij lekt niet dan zijn ze nog prima, wij zijn volgens mij eerder dan 9 kg begonnen, op een gegeven moment kon de luier de inhoud niet meer aan.
Hij krijg nu ook roosvice stop alhoewel hij heeft maar 1 slokje gedronken tot nu toe haha.
R. zit al een hele tijd in maat 4, weet niet meer precies . Hoe zitten ze? Als ze nog prima zitten en hij lekt niet dan zijn ze nog prima, wij zijn volgens mij eerder dan 9 kg begonnen, op een gegeven moment kon de luier de inhoud niet meer aan.
Limburg85- Ratel
@ HD, hoe is het met de kleine man?
@ Limburg, hoe is het met jouw manneke?
Hier heeft J vandaag zijn verjaardag op het kdv gevierd. Hij heeft een puzzel gekregen en een sambabal en die hoor ik nu de hele tijd naast mij in de box . Vandaag of morgen krijg ik de foto's van vandaag, dus ben benieuwd
@ Limburg, hoe is het met jouw manneke?
Hier heeft J vandaag zijn verjaardag op het kdv gevierd. Hij heeft een puzzel gekregen en een sambabal en die hoor ik nu de hele tijd naast mij in de box . Vandaag of morgen krijg ik de foto's van vandaag, dus ben benieuwd
Smaragdje- Ratel
Smaragdje vond hij het ook leuk om het te vieren? R. vond het prachtig en was ook er blij met zijn kroon. Sambaballen heeft hij hier van Sinterklaas gekregen en vind die ook erg leuk.
Maar jaloers dat de box nog staat bij jou, nou ja dat hij er nog in zit!
Vandaag met R. naar de huisarts geweest en hij knapt gelukkig wel al iets op, eet meer, huilt al iets minder kortom er zit verbetering in maar nog niet zo als het hoort :-(.
Maar jaloers dat de box nog staat bij jou, nou ja dat hij er nog in zit!
Vandaag met R. naar de huisarts geweest en hij knapt gelukkig wel al iets op, eet meer, huilt al iets minder kortom er zit verbetering in maar nog niet zo als het hoort :-(.
Limburg85- Ratel
@ Limburg, ja hij vond het prachtig. Ik heb ook een kroon gemaakt voor zaterdag, dus ben benieuwd hoe het het dan viert.
De box staat nog, ja. Maar meneer zit er bijna niet meer in. Hij zet het meestal op een krijsen als ik hem in de box zet. Nu staat hij aan tafel te dansen. Net op een boekje te trommelen. Er schuilt een muziektalent in hoor ;-)
Fijn dat hij wat aan het opknappen is!
De box staat nog, ja. Maar meneer zit er bijna niet meer in. Hij zet het meestal op een krijsen als ik hem in de box zet. Nu staat hij aan tafel te dansen. Net op een boekje te trommelen. Er schuilt een muziektalent in hoor ;-)
Fijn dat hij wat aan het opknappen is!
Smaragdje- Ratel
Sorry ben hier een hele poos niet geweest en ook op het forum niet heel actief geweest. Maar dat heeft te maken met ons nichtje. Misschien heb ik vanavond tijd om te reageren erop maar vanmiddag is ons nichtje overleden. Ze is 8 maanden geworden
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: