Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Fearie vr 25 mei 2012 - 8:00

Hier ook een kleine man die zich kapot zweet, het slapen gaat redelijk goed. Het is echt erg warm op zijn slaapkamer, 29 graden was het vanavond !!
Morgen gaat ons manneke voor het eerst in zijn schelpenbad :-) ben benieuwd. Hier komen er ook 2 tandjes door en het buikschuiven gaat steeds sneller, staan is het nieuwe zitten volgens D.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 8:38

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 25 Miket-shirt2

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 29 mei 2012 - 8:40

Wat leuk! Gefeliciteerd Kruumel!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 8:46

Dankje!!! Ik ben erg blij!

Gast
Gast

Bericht  sheila123 di 29 mei 2012 - 8:49

Ik las het net op je fb!!! Superleuk Kruumel!! Van harte en geniet er maar lekker van!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Bruintje Beer di 29 mei 2012 - 8:51

WNogmaals gefeliciteerd!!!

Leukleuk!!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Vancity_girl di 29 mei 2012 - 9:04

Gefeliciteerd Kruumel, wat ontzettend leuk!

En wat een leuk shirtje, waar heb je die vandaan??
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Smaragdje di 29 mei 2012 - 9:20

Gefeliciteerd Kruumel!

@ Vancity_girl, ook iets te vertellen? ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Vancity_girl di 29 mei 2012 - 10:00

@Smaragdje: haha nog niet maar dan weet ik vast waar ik moet zijn als het zover is haha Wink
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Novalee di 29 mei 2012 - 10:09

Kruumel, gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!

*rammel rammel rammel*
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happydobby di 29 mei 2012 - 10:24

Kruumel, wat snel, dat word lekker druk straks!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Smaragdje di 29 mei 2012 - 10:51

Vancity_girl schreef:@Smaragdje: haha nog niet maar dan weet ik vast waar ik moet zijn als het zover is haha Wink

Hahaha, dat is waar. Ik wil de info ook alvast wel weten smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 29 mei 2012 - 20:14

Kruumel, gefeliciteerd ! Ik dacht al iets voorbij te zien komen op FB, maar had de link nog niet gelegd. Hoe ver ben je al? Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 29 mei 2012 - 22:14

@kruumel, wat heeft M. mooie groene ogen, leuk! Mijn vriend is donker dus ik denk dat onze kind(eren) alleen bruine ogen krijgen.

@Liadan, K. weer prikjes gehad, waren dat die 11 maanden prikjes? Wij moeten volgende maand weer met 11 maanden.

@Fearie, hoe gaat het met fietsen? en met de BV? Ga je het jaar nog halen?

@BB, hoe is het bij jullie? Ik zag een leuke foto van jullie drie.

@Novalee, hoe gaat het met N. en haar gewicht?

@Hetty, hoe gaat het met jou en je jongens?

@VC, en met jou en D. druk?

@Limburg, hoe voel je je? Veel plezier bij de termijn echo!

@kat, mooi is je tuin geworden!

@ all, het gaat hier allemaal erg snel, M. loopt langs alles tafel bank box etc. Vorige week ging hij al zonder hulp staan maar bedacht zich en ging weer zitten, afgelopen vrijdag had hij koorts en de dag erna ondekte ik een mooi wit puntje boven. De eerste tand komt nu dus ook door. Verder had hij niks, geen spuitluiers ofzo, komen die nog? eten gaat goed, slapen gaat goed. Hij gaat steeds beter zichzelf vermaken.

Het gaat nu wel snel, als ik een klein babytje zie kan ik me al niet meer voorstellen dat M. zo klein was. Hebben jullie dat ook? M zit inmiddels in maat 80.
Gaan jullie ook weet schrijven?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 29 mei 2012 - 22:44

@ HD, fietsen gaat prima. D. vind het fantastisch en slaapt bijna ieder ritje wel een keer. Hij zit als een koning op zijn troon. De bv loopt weer goed, ik geef nu de ochtend en de avond nog, de middag krijgt ie een combi van fv en bv.

@ Limburg, ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat.

@ Kat, je hebt echt een prachtige tuin. Zo mooi groot !

@ All, morgen moeten we naar het WKZ in Utrecht en krijgen we wss een datum te horen wanneer D geopereerd gaat worden, dus ben benieuwd. D begint zich sinds 2/3 dagen aan de box omhoog te trekken, zit zichzelf af en toen alleen in de weg en weet nog niet helemaal hoe hij weer moet gaan zitten met als gevolg dat ie dus omvalt.
Ook werkt meneer tegenwoordig 2 boterhammen naar binnen tussen de middag, hier nog meer grote eters? Hier trouwens ook 2 tanden op komst, 2 hoektandjes boven. Dan totaal 4 tandjes.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee di 29 mei 2012 - 22:53

HD, lief dat je naar ons vraagt! Ik ga weer eens een poging doen om mee te schrijven angel Slapen gaat de laatste tijd heel goed overdag Very Happy Wat knap dat M. al zo veel loopt! Hij is echt snel! En fijn dat hij zo weinig last heeft gehad van het tandje! N. heeft ook geen spuitluiers of koorts ofzo gehad. Ze kwijlt meer en zit veel met haar handje, of wat er maar voor handen is, in haar mond, vooral badeendjes zijn favoriet. Hier is pas het eerste boventandje doorgekomen en volgens mij komt de tweede er ook snel aan en onderin zie je ook al weer een nieuwe zitten. Verder gaat het goed met haar en haar gewicht ook wel denk ik. De laatste keer bij het CB was het in elk geval goed, en toen heb ik mezelf verboden om tussentijds te gaan wegen want ik merkte dat ik er toch steeds wel onzeker over was. De laatste dagen ging eten wat moeilijker, alleen gepureerd fruit ging er goed in, maar ik denk dat het gewoon van de warmte en de aankomende tandjes is. Maar ze is gewoon hardstikke vrolijk, ontwikkelt zich goed, groeit goed, dus dan zal het allemaal wel goed gaan, toch? Qua lengte schiet het ook al op richting de 80cm, gisteren had ze een broekje in maat 80 aan en die was niks te groot. N. tijgert nu goed en al best snel. Buiten op het kleed ging het niet zo snel dus ging ze op haar knietjes zitten en dan wiebelde ze met haar kont om vooruit te komen, zo schattig I love you Ze kan nu ook zelf van zit naar lig en volgens m'n moeder ging ze gisteren al bijna zelf zitten, dus hopelijk duurt het niet lang meer voor ze mee kan op de fiets, moet ik er alleen nog een kopen laughcry Met mij gaat het ook wel goed, door Kruumel besef ik me dat het bij mij toch ook al wel erg kriebelt voor een tweede maar helaas wil m'n vriend nog niet.

Fearie, wat leuk dat D. zo trots op de fiets zit smile Morgen de datum van de operatie, spannend hoor! Zie je er erg tegenop? Fijn dat D. zo goed eet! Hier ging het brood eten de laatste dagen niet goed, elk stukje werd op de grond gegooid. Soms konden we haar overhalen door eerst wat rijstewafel te geven maar op een gegeven moment werkte dat ook niet meer. Maar gister en vandaag at ze het gelukkig wel probleemloos op, scheelt mij weer alle stroop en jam opdweilen Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby di 29 mei 2012 - 23:05

Hier kriebelt het soms ook wel, maar mijn vriend wil ook nog niet. Vorige week zei hij zelfs dat hij wil wachten totdat M naar school gaat, dat vind ik zelf teveel maar dat komt doordat ik en mijn zusje 5 jaar schelen. Mijn vriend scheelt ook 5 jaar met zijn broer maar met zijn tweelingbroer maar 50 minuten.
Ach ik zou het liefst wel anderhalf a 2 jaar tussen willen.
Verder zal ik binnenkort eens een afspraak maken in het ziekenhuis, ik denk nog steeds dagelijks aan de bevalling terug en ik heb dat gewoon nog steeds niet verwerkt. Ik wil het namelijk niet nog eens proberen, liggingsafwijkingen zitten in de familie en ik wil niet nog eens vol in de weeën afgevoerd worden naar de operatietafel.
Verder heb ik na de bevalling een traagwerkende schildklier opgelopen, ik sta nu goed ingesteld maar ik ben bang dat als ik weer zwanger zou raken ik weer extreem moe word. Dan moet je vaker prikken. Ook is er een kleine kans dat je moeilijker zwanger raakt door de trage schildklier. de vorige keer was ik snel zwanger dus ik durf dat ook niet te gokken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee di 29 mei 2012 - 23:21

Wat jammer dat je zo terugkijkt op je bevalling, HD hug Kan me voorstellen dat je dan erg tegen een tweede keer opziet. Hopelijk kan een gesprek in het ziekenhuis je gevoel erover of je angst voor een volgende keer wegnemen. Hmm, dat duurt idd nog wel even voor M. naar school gaat, maar wie weer draait je vriend eerder bij. Bij ons is het ook nog niet zo verstandig hoor, daarom wil ik het nu waarschijnlijk zo graag. Ik denk dat ik eerst nog wat beter in m'n vel moet zitten voor ik weer de hormonale zwanger & ontzwanger achtbaan aankan. Maar vorige keer heeft het 1,5 jaar geduurd voor ik zwanger was en ik ben toch wel bang dat het nu weer lang duurt en ik wil liever niet teveel leeftijdsverschil. En stiekem baal ik er van dat het ook deze keer eerder kriebelt bij mij dan bij m'n vriend Embarassed

Zo, ik ga maar eens een klein meisje uit haar bedje plukken smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 0:39

Meiden allemaal bedankt voor de felicitaties!

HD, M. heeft de buitenste ring van zn ogen groen/grijs en de binnenste ring bruin... heel apart, ik hoop dat het zo blijft!

Vancity, ik heb het shirtje gemaakt op de site van simplycolors... eigen ontwerp haha. Ik vond hem ook erg leuk geworden!

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 vr 1 jun 2012 - 0:19

Ben ik ook weer eens… Met dat warme weer gaan we natuurlijk niet achter de laptop zitten he, maar nu het weer koud is even een reactie van deze kant.
De tuin is ondertussen al bestraat, aankomende week komen ze het gras leggen en de bomen plaatsen. De week erna krijgen we de plantjes van de kwekerij en die gaan we dan zelf plaatsen. Verder moeten mijn vriend en zijn vader dan nog zelf met vlonderhout een zandbak en een bankje maken. Ben benieuwd of ze dat gaat lukken!
Verder zit T weer aan de antibiotica. Ben afgelopen weekend met hem bij de HAP geweest, omdat hij al 3 dagen koorst had, zijn ogen ontstoken waren en hij heel erg hoestte. Bleek hij dus slijm in zijn longen te hebben, wat hij probeerde op te hoesten en wat dus niet lukte. Daardoor dus ook zijn keel geïrriteerd. Gelukkig gaat het nu weer stukken beter. Hij hoest nog wel soms, maar klinkt tenminste niet meer zo schor. Gelukkig vindt hij de antibiotica erg lekker, dus is het ook makkelijk toe te dienen. Ook is zijn 12e tand nu door en van mij mag de rest nog wel even op zich laten wachten (zodat we tenminste weer eens goed kunnen slapen 's nachts Wink) ook heeft T laatst zijn eerste stapjes los gezet. Hij loopt nu wel vaker kleine stukjes los, maar het meeste doet hij toch nog kruipend. Hoop dat hij snel meer gaat lopen, want hij heeft me nu al 3 broeken helemaal doorgesleten met zijn gekruip.
Met J ben ik vorige week naar de oogarts geweest en we hoeven nu nog maar 1 keer per week af te plakken ipv 3 keer per week. Dus dat gaat ook de goede kant op!
Straks moet ik zelf helaas naar de tandarts. Een vulling is gescheurd en moet er uit gehaald worden en opnieuw gevuld worden... Zo geen zin in! Maar moet me wel groot houden, want ik heb geen oppas voor de kids dus die gaan mee (en wil natuurlijk niet hebben dat zij bang worden voor de tandarts).

Smaragdje: Wat knap dat J loopt! Durfde hij wel nog na die valpartij? O, ik lees nu dat hij heel de dag door loopt, super goed zeg!
Sheila: Zijn de tandjes al door?
HD: Hoe was het in Zeeland? Fijn dat bij M de eerste tand zonder veel gedoe door is gekomen. Lekker hoor, als je kind er niet veel last van heeft!
Dank je wel voor je compliment over de tuin. Aankomende weken nog even de beplanting, want het is wel nog erg kaal zo Wink
Fearie: Heeft D last van de doorkomende tandjes? En , heb je een datum voor de operatie? Wat goed dat D zich omhoog aan het trekken is. Heel herkenbaar ook dat ze dan niet weten hoe ze terug moeten. Wat een eter is D zeg, zal nu wel even een groeispurt hebben of zo dat hij zo’n honger heeft.
Jij ook bedankt voor het compliment over de tuin.
Kruumel: Gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Hoe voel je je?
Novalee: Fijn dat alles goed gaat bij jullie!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Smaragdje vr 1 jun 2012 - 4:41

@ Happydobby, eigenlijk zie je dus een beetje op tegen opnieuw zwanger worden? Jammer hoor! Wat goed dat M langs van alles loopt!

@ Feary, weten jullie al wanneer D geopereerd wordt? Zie je daar tegenop?

@ Kat, fijn dat de tuin opschiet! Wat vervelend dat T weer aan de antibiotica zit en dat hij ziek is. Wel fijn dat het nu weer beter gaat! 12 tanden al? Wow. Wie weet gaat het lopen binnenkort wel snel, hij is er in ieder geval ermee bezig.
Fijn dat J zijn oog nog maar 1 keer per week afgeplakt hoeft te worden!

@ Limburg, hoe is het met jou?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie vr 1 jun 2012 - 6:39

@ Smaragdje en Kat, D zal waarschijnlijk 30 september geopereerd worden. De hormoonzalf moet we 6 weken voor die datum weer 2x daags smeren, want zijn piemeltje/eikeltje is nog steeds te klein. Ik vind het wel spannend, maar ben blij dat ik nu een datum heb.

@ Kat, wat vervelend dat T aan de antibiotica moet, hoop dat ie snel opknapt. Wel een erg mooie tuin hoor, ben benieuwd naar het eindresultaat. Had J zo'n sticker om zijn oog af te plakken dan? Dat is voor een lui oog toch?

@ HD, jammer dat je zo op ziet om weer zwanger te worden. Kan me niet indenken hoe dat is, hoop dan ook dat een volgende zwangerschap beter verloopt voor je.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan vr 1 jun 2012 - 7:10

HD, Kian heeft inderdaad zijn 11 maanden prikken woensdag gehad. Ik had ze uitgesteld omdat hij waterpokken had met 11 maanden en later nog een keer uitgesteld omdat hij koorts had.

Vorige week woensdag was Kian jarig, 1 jaar alweer en wat is het jaar weer omgevlogen! En ook het jaar borstvoeding hebben we weer gehaald, nu op naar de 2 jaar.

Ik heb verder nog niet bijgelezen, ga ik snel weer doen!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Smaragdje vr 1 jun 2012 - 7:23

@ Liadan, nog gefeliciteerd met Kian! Wat gaat het toch snel hé! Ook al weer een jaar borstvoeding smile

@ Fearie, zal inderdaad spannend zijn!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie vr 1 jun 2012 - 10:12

Ja, zeker. D. zal waarschijnlijk 1 a 2 dagen moeten blijven ter controle.

@Kat, D eet heel erg veel. Hij blijft maar door eten, is de laatste cb controle een kilo aangekomen. Hij stapt sinds een paar dagen ook rond in de box langs de rand. Nog niet soepel, maar steeds beter.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende