Mama's met kids uit 2011
+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Mooie tattoo hoor !
Ik heb geen idee of ik je op FB heb daar heb ik hem niet voorbij zien komen.
Ik heb geen idee of ik je op FB heb daar heb ik hem niet voorbij zien komen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ja schattig is ie he en helemaal zelf ontworpen,ben er best trots op
Zal eens kijken of ik je heb. Jou naam begint met een M. als ik me niet vergis toch?
Zal eens kijken of ik je heb. Jou naam begint met een M. als ik me niet vergis toch?
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ja ik heb je op fb! Heb je net een like gegeven op je foto van de bakfiets! Geweldig ding! Zou ik ook graag willen hebben maar die krengen zijn zo duur....plus dat ik zo dicht bij het winkelcentrum en de rest woon dat het niet veel nut heeft om er 1 aan te schaffen...
sheila123- Prater
sheila123 schreef:Ja ik heb je op fb! Heb je net een like gegeven op je foto van de bakfiets! Geweldig ding! Zou ik ook graag willen hebben maar die krengen zijn zo duur....plus dat ik zo dicht bij het winkelcentrum en de rest woon dat het niet veel nut heeft om er 1 aan te schaffen...
Ooh toch wel haha, ik kan het ook niet meer bijhouden wie ik nu wel en niet op FB heb haha.
Wij hebben de bakfiets tweedehands gekocht hoor, nieuw zijn ze belachelijk duur. Marktplaats in de gaten houden, ik woon 2km van het dorp af en heb 2 honden, dus is wel handig :-)
Fearie- Ratel
Fearie: Dus het is zeker dat hij geopereerd moet worden? Op welke leeftijd willen ze dat precies gaan doen dan?
Sheila: Mooie tattoo! Was het pijnlijk om te plaatsen? Je pols lijkt me namelijk zo’n gevoelige plek.
Ja ik moet echt eens aan FB gaan geloven. Zo veel van mijn hyves vrienden zijn over en ik mis nu dus alles
J heeft inderdaad ook zo’n bumba-tijd gehad, vreselijk om constant die dvd’s te moeten kijken... Maar ja, misschien gaan we dat nu dus weer herbeleven.
Sheila: Mooie tattoo! Was het pijnlijk om te plaatsen? Je pols lijkt me namelijk zo’n gevoelige plek.
Ja ik moet echt eens aan FB gaan geloven. Zo veel van mijn hyves vrienden zijn over en ik mis nu dus alles
J heeft inderdaad ook zo’n bumba-tijd gehad, vreselijk om constant die dvd’s te moeten kijken... Maar ja, misschien gaan we dat nu dus weer herbeleven.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
@ Kat, D wordt waarschijnlijk in september/oktober geopereerd, meestal rond 13/14 maanden gebeurt het. Eind van de maand krijgen we waarschijnlijk te horen welke datum.
Fearie- Ratel
Fearie: Heftig bij zo'n jong kind! Hoe lang duurt de operatie en het herstel?
Facebook: Na veler verzoek me net op facebook aangemeld Sommigen van jullie heb ik al gevonden, maar moet nog even uitzoeken hoe en wat.
Facebook: Na veler verzoek me net op facebook aangemeld Sommigen van jullie heb ik al gevonden, maar moet nog even uitzoeken hoe en wat.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Kat1980 schreef:
sheila123- Prater
Fearie,ik heb even wat gemist denk ik maar waar moet je zoontje aan geopereerd worden?
sheila123- Prater
sheila123 schreef:Fearie,ik heb even wat gemist denk ik maar waar moet je zoontje aan geopereerd worden?
Mijn zoontje heeft een hypospadie (voorhuidje van zijn piemeltje is niet dichtgegroeid). Daar wordt hij in september/oktober aan geopereerd. Hij moet waarschijnlijk een dag in het ziekenhuis in Utrecht blijven, hoelang het herstel duurt heb ik geen idee van. Zal wel een aantal weken zijn.
Fearie- Ratel
Kat1980 schreef:
heb je toegevoegd.
@Fearie: heftig idd bij zo'n kleintje, is het een eenmalige operatie of moet dat vaker omdat hij natuurlijk nog groter wordt?
@All: hier alles goed, beetje saaie dag want mn man is weg en D slaapt al een tijdje. Vanavond waarschijnlijk bij een vriendin eten dus dat is wel gezellig.
Kreeg gister het moederdag kadootje van D op het kdv mee, ben benieuwd. Mijn man vroeg wat ik wilde voor moederdag, ik heb gezegd ontbijt op bed. Ben benieuwd, hij gaat vanavond op stap dus het is de vraag of hij op tijd wakker is haha.
@Smaragdje: Ja Zeeland lijkt me erg leuk, ben er sinds ik 7 was niet meer geweest. We zitten de de buurt van Middelburg dus als je nog leuke tips hebt?
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
@Kat, ik heb je ook toegevoegd.
@VC, het is waarschijnlijk een eenmalige operatie. Ze gaan proberen zijn voorhuidje dicht te maken, mocht dat niet lukken wordt ie besneden. Dus dan is het meteen klaar, hij zal alleen nog een aantal keer op controle moeten.
Ik heb hier voor moederdag aangegeven een ontbijt op bed te willen, ben ook benieuwd of het gebeurd haha. Geniet van je moederdag en vanavond veel plezier bij je vriendin
@VC, het is waarschijnlijk een eenmalige operatie. Ze gaan proberen zijn voorhuidje dicht te maken, mocht dat niet lukken wordt ie besneden. Dus dan is het meteen klaar, hij zal alleen nog een aantal keer op controle moeten.
Ik heb hier voor moederdag aangegeven een ontbijt op bed te willen, ben ook benieuwd of het gebeurd haha. Geniet van je moederdag en vanavond veel plezier bij je vriendin
Fearie- Ratel
@ Vancity_girl, aha, misschien kom ik jullie onverwacht dan nog wel tegen! Middelburg is zo wie zo leuk , hahaha. Wat voor ideeën hebben jullie al om te gaan doen?
@ Fearie, heeft hij er veel last van?
@ Kat, dan ga ik eens op zoek naar jou op facebook!
@ Sheila, mooie tattoo!
@ Happydobby, ja, 38 dagen is zeker een verbetering Geluk dat je niet gepakt ben zonder in te checken!
@ Fearie, heeft hij er veel last van?
@ Kat, dan ga ik eens op zoek naar jou op facebook!
@ Sheila, mooie tattoo!
@ Happydobby, ja, 38 dagen is zeker een verbetering Geluk dat je niet gepakt ben zonder in te checken!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
@kat ik ga je even zoeken op FB, ik had net gisteren mijn hyves weggedaan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@ Smaragdje, D heeft nu weinig last ervan hoor. Het is meer op latere leeftijd qua plassen, sex etc
Fearie- Ratel
Smaragdje schreef:@ Vancity_girl, aha, misschien kom ik jullie onverwacht dan nog wel tegen! Middelburg is zo wie zo leuk , hahaha. Wat voor ideeën hebben jullie al om te gaan doen?
Dan zal ik goed om me heen kijken haha. Volgens mij heb ik jou trouwens niet op fb maar alleen op hyves, ga zo eens even zoeken.
We zitten in R.oompot B.eachresort en hebben daar wel een mooi zwembad en als het weer het toelaat willen we natuurlijk naar het strand. We willen igg gaan winkelen, twijfelen tussen Middelburg en Vlissingen. Verder vinden we wandelen of fietsen ook leuk. Is er misschien iets van een dierenpark/kinderboerderij in de buurt dat je weet? D is gek op dieren.
Vancity_girl- Prater
Vancity_girl schreef:Smaragdje schreef:@ Vancity_girl, aha, misschien kom ik jullie onverwacht dan nog wel tegen! Middelburg is zo wie zo leuk , hahaha. Wat voor ideeën hebben jullie al om te gaan doen?
Dan zal ik goed om me heen kijken haha. Volgens mij heb ik jou trouwens niet op fb maar alleen op hyves, ga zo eens even zoeken.
We zitten in R.oompot B.eachresort en hebben daar wel een mooi zwembad en als het weer het toelaat willen we natuurlijk naar het strand. We willen igg gaan winkelen, twijfelen tussen Middelburg en Vlissingen. Verder vinden we wandelen of fietsen ook leuk. Is er misschien iets van een dierenpark/kinderboerderij in de buurt dat je weet? D is gek op dieren.
Wij zijn hier in januari ook geweest, was leuk. Zijn naar Goes geweest, daar hadden ze een leuke kinderboerderij en verderop een hal met allemaal ambacht dingetjes :-)
Fearie- Ratel
@Fearie: bedankt voor de tip die ga ik onthouden.
Vancity_girl- Prater
Als je zoekt op ambachtscentrum Goes, verderop zat ook nog een indoorspeeltuin.
Fearie- Ratel
Vancity_girl schreef:Smaragdje schreef:@ Vancity_girl, aha, misschien kom ik jullie onverwacht dan nog wel tegen! Middelburg is zo wie zo leuk , hahaha. Wat voor ideeën hebben jullie al om te gaan doen?
Persoonlijk vind ik Middelburg gezelliger om te winkelen. Vlissingen vind ik persoonlijk niet zoveel, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Als je naar een indoor speelplek wil, dan is Bambini in Vlissingen ook nog wel leuk. Bij mij in de buurt zit een kinderboederij met daarnaast een buitenspeeltuin (in Middelburg), maar die kinderboerderij in Goes is inderdaad ook wel leuk. Die speeltuin vind ik voor van die hele kleintjes persoonlijk nog niet zo veel. Mini Mundi is misschien ook nog wel leuk.
Zal morgen nog even voor andere ideetjes denken ;-)
Smaragdje- Ratel
Fearie,ach wat sneu voor zo'n klein mannetje..
VG,en heb je je ontbijtje gekregen?
Smaragdje,thanks!
Hier vandaag de box eruit gegooid! Wat een ruimte zeg! Heerlijk! Sinds F. kan staan wil ze absoluut niet meer in de box. Bij J.was dat net zo alleen was dat pas met 15 maanden dus de box stond er toen nog en heb ik alleen de bodem omhoog gedaan omdat ik toen alweer zwanger was van F. dus vond het niet nodig om hem dan eerst weer naar zolder te slepen. Zodoende stond die er al zo lang (3 jaar) haha dus nu mag hij move!!!!
Fijne moederdag iedereen!!
VG,en heb je je ontbijtje gekregen?
Smaragdje,thanks!
Hier vandaag de box eruit gegooid! Wat een ruimte zeg! Heerlijk! Sinds F. kan staan wil ze absoluut niet meer in de box. Bij J.was dat net zo alleen was dat pas met 15 maanden dus de box stond er toen nog en heb ik alleen de bodem omhoog gedaan omdat ik toen alweer zwanger was van F. dus vond het niet nodig om hem dan eerst weer naar zolder te slepen. Zodoende stond die er al zo lang (3 jaar) haha dus nu mag hij move!!!!
Fijne moederdag iedereen!!
sheila123- Prater
Zo de box er nu al uit....D. kan nog uren zitten/staan enz in de box heerlijk. hij staat hij nu ook al 3 jaar en denk nog wel langer vindt het heerlijk soms.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ben net voor het eerst naar het strand geweest met J. Hij vond al dat zand eerst maar niets Gelukkig ging het daarna beter . Nu nog een keer met z'n drietjes naar het strand, want zo in je eentje is het best een gedoe..
Smaragdje- Ratel
BB,ik heb niet zo'n heel groot huis dus de box was echt een doorn in mijn oog. 'gelukkig' wilde ze niet meer in de box maar als ze er nog graag in wou dan stond hij er uiteraard nog maar ik ga het meisje geen verdriet doen door haar op te sluiten in haar box want ze is zo ondernemend hahaha!!!
Smaragdje,wat lekker naar het strand,het was er wel weer voor zeg,heerlijk!! Lekker mama en zoon momentje gehad dus
Kat,lukt het al een beetje op facebook?
Hier een relaxed dagje gehad. Vanmiddag een stuk wezen fietsen en daarna even aangewipt bij mijn moeder. Even een bakkie gedaan en daarna wilde we nog ff naar het kerkhof om naar mijn man's moeder haar graf te gaan maar de kinderen waren moe en lastig dus was even niet gunstig om naar een kerkhof te gaan dus gaan morgen waarschijnlijk even langs. Jullie een leuke moederdag gehad? Ik heb van mijn meisje een knutsel en voorleesboekjes gehad verder doen wij niet heel veel aan moederdag..
Smaragdje,wat lekker naar het strand,het was er wel weer voor zeg,heerlijk!! Lekker mama en zoon momentje gehad dus
Kat,lukt het al een beetje op facebook?
Hier een relaxed dagje gehad. Vanmiddag een stuk wezen fietsen en daarna even aangewipt bij mijn moeder. Even een bakkie gedaan en daarna wilde we nog ff naar het kerkhof om naar mijn man's moeder haar graf te gaan maar de kinderen waren moe en lastig dus was even niet gunstig om naar een kerkhof te gaan dus gaan morgen waarschijnlijk even langs. Jullie een leuke moederdag gehad? Ik heb van mijn meisje een knutsel en voorleesboekjes gehad verder doen wij niet heel veel aan moederdag..
sheila123- Prater
@Sheila: nee geen ontbijt op bed helaas, maar wel een douchepakketje en mijn man heeft vanavond gekookt.
@Smaragdje: lekker naar het strand, kan idd best een gedoe zijn in je eentje met zo'n kleintje op pad. Hopelijk kunnen jullie volgende keer lekker met zn drie-en.
@All: hier een gezellige moederdag gehad. Eerst in de ochtend naar mijn schoonouders voor het ontbijt en daarna de lunch bij mijn ouders. Wel weer een gedoe want ze wonen ruim een uur rijden van elkaar. D heeft haar middagslaapje in de auto gedaan dat scheelde dan wel weer.
Morgen rond een uur of drie vertrekken we voor 2 nachtjes naar Zeeland. Mijn man moet eerst nog werken ( gelukkig wel thuis) dus ik ga dan de tassen inpakken en boodschappen doen etc. Heb er veel zin in, hoop dat het weer zo lekker blijft.
Nog bedankt voor de tips, winkelen in Middelburg en de kinderboerderij in Goes gaan het zowiezo worden.
@Smaragdje: lekker naar het strand, kan idd best een gedoe zijn in je eentje met zo'n kleintje op pad. Hopelijk kunnen jullie volgende keer lekker met zn drie-en.
@All: hier een gezellige moederdag gehad. Eerst in de ochtend naar mijn schoonouders voor het ontbijt en daarna de lunch bij mijn ouders. Wel weer een gedoe want ze wonen ruim een uur rijden van elkaar. D heeft haar middagslaapje in de auto gedaan dat scheelde dan wel weer.
Morgen rond een uur of drie vertrekken we voor 2 nachtjes naar Zeeland. Mijn man moet eerst nog werken ( gelukkig wel thuis) dus ik ga dan de tassen inpakken en boodschappen doen etc. Heb er veel zin in, hoop dat het weer zo lekker blijft.
Nog bedankt voor de tips, winkelen in Middelburg en de kinderboerderij in Goes gaan het zowiezo worden.
Vancity_girl- Prater
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: