Mama's met kids uit 2011
+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Kat1980 schreef:Smaragdje schreef:@ kat, bij J was ik 29 maart uitgerekend en nu op 28 maart. J was alleen 9 dagen te laat.
Straks een drukke periode dus voor jullie met verjaardagen
Ja, alleen zie ik net dat zij een verkeerde datum heeft gezegd. Het is namelijk 26 maart i.p.v. 28
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@kat, nee M heeft er geen last van en na 2 dagen smeren is het al bijna weg.
Je hebt een bericht terug.
@smaragdje, straks komt ukkie op dezelfde dag hihi. Gaat het nog goed met de bv?
Het word warm dit weekend pfff.
Je hebt een bericht terug.
@smaragdje, straks komt ukkie op dezelfde dag hihi. Gaat het nog goed met de bv?
Het word warm dit weekend pfff.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Dames, lekker aan het genieten van het weer?
Happydobby- Ratel
Zo meiden daar ben ik weer eens! Na de vakantie niet meer aan toe gekomen om mee te schrijven :-(. Merk dat ik deze zwangerschap lichamelijk zwaarder vind.
Met R. gaat het goed, hij is echt ontzettend druk, heel erg druk met alles napraten en dat gaat het echt goed af (bijvoorbeeld de naam van zijn broer, broodje, bordje, happen, hebben, daar, hallo, hye, bah, papa en mama uiteraard), begrijpt zo ontzettend veel en denkt dat hij net zo oud is als S., hij wilt/doet alles wat S. ook doet en heerlijk ruzie maken kunnen ze haha. Verder eet hij eindelijk ’s avonds met de pot mee, dat vertikte hij tot voor de vakantie, hij at het gewoon niet.
Verder is eindelijk het nieuwe ouderschapsplan getekend voor S. maar voor hoelang want ze was het er al weer niet mee eens.
Kruumel fijn dat alles goed was bij de gynaecoloog!
Dat lopen zal nu snel gaan bij M. tenminste zo ging het bij R. ook. Zo schattig he die echte kusjes.
Novalee nee van mijn 2 broers en schoonzus heb ik nog steeds geen reactie ontvangen, probeer er maar niet aan te denken al blijft het wel altijd in mijn achterhoofd zitten.
Happydobby ja eindelijk mag ik mijn telefoon verlengen en gaat het een Iphone worden, vind Blackberry echt niks.
Ja deze uk voel ik al vanaf week 15, heel verschil vergeleken bij R.
Hoe gaat het nu met het eczeem? Merk je al verschil?
Wat groeit M. hard zeg! R. zit nog in maatje 80.
Sheila wat leuk dat F. loopt en inmiddels klaar met klussen?
Liadan hoe gaat het nu met het lopen van K.? Vind hij het kruipen nog steeds best? En ook al zo’n klimgeit had ik gezien! Hier nog zo’n erge.
Smaragdje fijn dat je nu met de pillen minder misselijk bent, slik je de pillen nog steeds? En de vermoeidheid herkenbaar.
Wat fijn een goede echo toch spannend!
Kat fijn dat jullie zo’n goede vakantie hebben gehad. Is het normale leven bij jullie ook weer begonnen?
Met R. gaat het goed, hij is echt ontzettend druk, heel erg druk met alles napraten en dat gaat het echt goed af (bijvoorbeeld de naam van zijn broer, broodje, bordje, happen, hebben, daar, hallo, hye, bah, papa en mama uiteraard), begrijpt zo ontzettend veel en denkt dat hij net zo oud is als S., hij wilt/doet alles wat S. ook doet en heerlijk ruzie maken kunnen ze haha. Verder eet hij eindelijk ’s avonds met de pot mee, dat vertikte hij tot voor de vakantie, hij at het gewoon niet.
Verder is eindelijk het nieuwe ouderschapsplan getekend voor S. maar voor hoelang want ze was het er al weer niet mee eens.
Kruumel fijn dat alles goed was bij de gynaecoloog!
Dat lopen zal nu snel gaan bij M. tenminste zo ging het bij R. ook. Zo schattig he die echte kusjes.
Novalee nee van mijn 2 broers en schoonzus heb ik nog steeds geen reactie ontvangen, probeer er maar niet aan te denken al blijft het wel altijd in mijn achterhoofd zitten.
Happydobby ja eindelijk mag ik mijn telefoon verlengen en gaat het een Iphone worden, vind Blackberry echt niks.
Ja deze uk voel ik al vanaf week 15, heel verschil vergeleken bij R.
Hoe gaat het nu met het eczeem? Merk je al verschil?
Wat groeit M. hard zeg! R. zit nog in maatje 80.
Sheila wat leuk dat F. loopt en inmiddels klaar met klussen?
Liadan hoe gaat het nu met het lopen van K.? Vind hij het kruipen nog steeds best? En ook al zo’n klimgeit had ik gezien! Hier nog zo’n erge.
Smaragdje fijn dat je nu met de pillen minder misselijk bent, slik je de pillen nog steeds? En de vermoeidheid herkenbaar.
Wat fijn een goede echo toch spannend!
Kat fijn dat jullie zo’n goede vakantie hebben gehad. Is het normale leven bij jullie ook weer begonnen?
Laatst aangepast door Limburg85 op za 18 aug 2012 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Gisteren lekker het zwembadje in de tuin gezet en 's avonds gebarbequed. Slapen ging vannacht wat minder, het valt me nog mee dat de kids hebben doorgeslapen tot 8.15 uur (sliepen gisteren wel wat later dan normaal). Vandaag weer zo'n warm dagje, dus maar weer rustig aan doen en van het zwembadje genieten
Jullie nog plannen?
Jullie nog plannen?
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Limburg: Wat fijn dat het nieuwe plan is getekend!
Zo herkenbaar wat je schrijft over S en R. Hier kunnen ze ook zo lekker ruzie maken en T doet ook alles na van J.
En inderdaad het echte leven is hier ook weer begonnen Gaat altijd zo snel voorbij hè, een vakantie.
Zo herkenbaar wat je schrijft over S en R. Hier kunnen ze ook zo lekker ruzie maken en T doet ook alles na van J.
En inderdaad het echte leven is hier ook weer begonnen Gaat altijd zo snel voorbij hè, een vakantie.
Kat1980- Kletskop
Kat hier hebben we gisterochtend eerst rustig aan gedaan en toen boodschappen gaan doen (de AH leekt wel ontploft hoe druk) en daarna nog even de uitbreiding voor het bed van R. gehaald. En 's middags hebben we met z'n allen in het badje gezeten. Vandaag ook rustig aan het straks weer in het badje.
Balen dat de kids minder slapen, hebben ze hier beide geen last van gelukkig, lijken juist langer te slapen haha. Hier lagen ze gisteren om 18.50 uur in bed en R. werd om 09.15 uur wakker en S. om 07.45 uur. R. lijkt alleen niet zichzelf vanochtend, net 15 minuten rustig bij mij op schoot gezeten en dat is niks voor hem.
T. en J. willen zeker ook precies hetgeen wat de ander heeft, ongelooflijk is dat hier, heb je zoveel willen ze exact hetzelfde en geen 1 minuut geduld om te wachten.
Balen dat de kids minder slapen, hebben ze hier beide geen last van gelukkig, lijken juist langer te slapen haha. Hier lagen ze gisteren om 18.50 uur in bed en R. werd om 09.15 uur wakker en S. om 07.45 uur. R. lijkt alleen niet zichzelf vanochtend, net 15 minuten rustig bij mij op schoot gezeten en dat is niks voor hem.
T. en J. willen zeker ook precies hetgeen wat de ander heeft, ongelooflijk is dat hier, heb je zoveel willen ze exact hetzelfde en geen 1 minuut geduld om te wachten.
Limburg85- Ratel
@ Hd, de zelfde dag doen we maar niet. 12 dagen over tijd gaan is niet mijn plan ;-) De bv loopt hier nog steeds uitstekend. Is de exceem al weg?
@ limburg, wat doet R het goed! Fijn dat er een nieuw plan is, hopelijk gaat ze niet al te moeilijk doen. Als ik moet werken gebruik ik de pillen wel, anders niet. Nu hang ik gemiddeld nog maar 2 a 3 keer boven de wc. Moet wel zeggen dat dat energie vreet met die warmte. Met die pillen is 't ook nog wel minstens 1 keer per dag helaas.
@ limburg, wat doet R het goed! Fijn dat er een nieuw plan is, hopelijk gaat ze niet al te moeilijk doen. Als ik moet werken gebruik ik de pillen wel, anders niet. Nu hang ik gemiddeld nog maar 2 a 3 keer boven de wc. Moet wel zeggen dat dat energie vreet met die warmte. Met die pillen is 't ook nog wel minstens 1 keer per dag helaas.
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Hd, de zelfde dag doen we maar niet. 12 dagen over tijd gaan is niet mijn plan ;-) De bv loopt hier nog steeds uitstekend. Is de exceem al weg?
Sowieso vreet het overgeven en je misselijk voelen al veel energie en met deze hitte word je helemaal loom. Tot hoelang heb je het met J. gehad?
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Hd, de zelfde dag doen we maar niet. 12 dagen over tijd gaan is niet mijn plan ;-) De bv loopt hier nog steeds uitstekend. Is de exceem al weg?
Sowieso vreet het overgeven en je misselijk voelen al veel energie en met deze hitte word je helemaal loom. Tot hoelang heb je het met J. gehad?
Tot 17 weken helaas. Al was het de laatste paar weken niet meer elke dag.o
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Hd, de zelfde dag doen we maar niet. 12 dagen over tijd gaan is niet mijn plan ;-) De bv loopt hier nog steeds uitstekend. Is de exceem al weg?
Tot 17 weken helaas. Al was het de laatste paar weken niet meer elke dag.o
Dan heb je mogelijk nog even te gaan :-( Ik hoop dat het dan weer over is, natuurlijk liefst nog eerder. Ze zeggen dat de misselijk bij de 2e zwangerschap vaak erger/vaker voor komt, hoop dat dit bij jou (ook) niet het geval zal zijn.
Limburg85- Ratel
Even ego, de exzeem is weg
Nu weer lekker buiten zitten.
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:Even ego, de exzeem is weg
Jippie!!!
Kat1980- Kletskop
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
We waren flink gezakt,
@Limburg, heb je je iphone al?
@Kruumel, spannend! Hoe is het met M. Ik ben wel weer eens benieuwd naar een foto!
@Kat, ben je weer helemaal in het ritme.
@All, maandag gaan we een midweekje weg. Ik werk die dag gewoon en M gaat dan nog naar het kdv en ml kan de koffers pakkenhihi.
We gaan naar Dren.the. Met M gaat het goed, hij vermaakt zich erg goed sinds hij loopt.
@Limburg, heb je je iphone al?
@Kruumel, spannend! Hoe is het met M. Ik ben wel weer eens benieuwd naar een foto!
@Kat, ben je weer helemaal in het ritme.
@All, maandag gaan we een midweekje weg. Ik werk die dag gewoon en M gaat dan nog naar het kdv en ml kan de koffers pakkenhihi.
We gaan naar Dren.the. Met M gaat het goed, hij vermaakt zich erg goed sinds hij loopt.
Happydobby- Ratel
Moest even flink zoeken naar ons topic Maar ben zelf ook behoorlijk schuldig aan te weinig komen kletsen! We zijn thuis zo druk met vanalles dat ik al mijn vrije tijd daarin steek geloof ik.
Ik heb afgelopen weekend al T's kamer opnieuw geschilderd en de meubels anders neer gezet. Ook wat nieuwe decoratie besteld, maar daar moet ik nog wat dingen van ophangen. Aankomend weekend ga ik J's kamer schilderen. Heb ook wat brandweerdecoratie besteld voor hem, want hij is helemaal gek van brandweerauto's. Verder is J natuurlijk bijna jarig, dus daar moet ik ook vanalles voor regelen.
En wij willen op zolder gaan slapen, dus daar ben ik aan het opruimen en wat spullen van verkopen (jaja, zelfs de box, maxicosi en dergelijke gaan de deur uit , hoewel we een derde nog niet voor 100% uitsluiten hoor! ).
En J is sinds deze week ook naar school. Ben zo blij dat hij het helemaal super vindt! Hij is wel moe na een hele dag, er komt natuurlijk zo veel nieuws op hem af. Hij slaapt nu dus weliswaar uit 's morgens (jammer dat je er voor je werk dan op tijd uit moet )
Hoe is het met de andere mama's en kindjes?
Ik heb afgelopen weekend al T's kamer opnieuw geschilderd en de meubels anders neer gezet. Ook wat nieuwe decoratie besteld, maar daar moet ik nog wat dingen van ophangen. Aankomend weekend ga ik J's kamer schilderen. Heb ook wat brandweerdecoratie besteld voor hem, want hij is helemaal gek van brandweerauto's. Verder is J natuurlijk bijna jarig, dus daar moet ik ook vanalles voor regelen.
En wij willen op zolder gaan slapen, dus daar ben ik aan het opruimen en wat spullen van verkopen (jaja, zelfs de box, maxicosi en dergelijke gaan de deur uit , hoewel we een derde nog niet voor 100% uitsluiten hoor! ).
En J is sinds deze week ook naar school. Ben zo blij dat hij het helemaal super vindt! Hij is wel moe na een hele dag, er komt natuurlijk zo veel nieuws op hem af. Hij slaapt nu dus weliswaar uit 's morgens (jammer dat je er voor je werk dan op tijd uit moet )
Hoe is het met de andere mama's en kindjes?
Kat1980- Kletskop
@kat,leuk al die nieuwe kamers! En fijn dat J. het leuk vind op school.
Ik ben momenteel op vakantie, we zijn naar de dierentuin geweest en vanmorgen weze zwemmen, mijn schoonouders kwamen langs en we zijn pannekoeken gaan eten in een ouderwetse boerderij, M had een kinderpannekoek maar hij was als eerste klaar en luste nog wel meer dus de volgende keer krijgt hij een grote
Chilmodus weer aan.
Ik ben momenteel op vakantie, we zijn naar de dierentuin geweest en vanmorgen weze zwemmen, mijn schoonouders kwamen langs en we zijn pannekoeken gaan eten in een ouderwetse boerderij, M had een kinderpannekoek maar hij was als eerste klaar en luste nog wel meer dus de volgende keer krijgt hij een grote
Chilmodus weer aan.
Happydobby- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
HD: Ik zag de foto's op fb van jullie vakantie. Het zag er gezellig uit! Hoe lang blijven jullie nog weg? En M is dus een echte smikkelkont als hij zelfs een grote pannenkoek zou op kunnen eten
Kruumel: Leuk dat jullie gaan verhuizen! Al plannen aan het maken hoe je het nieuwe huis gaat inrichten/verven/behangen? geniet maar lekker van je ukkie nu je weer 4 dagen vrij bent, is ook niks als je zoveel moet werken.
Na lang twijfelen heb ik vandaag toch eindelijk de stap durven zetten naar de huisarts om een spiraaltje te laten plaatsen. Het viel me eigenlijk wel mee, hoewel er natuurlijk altijd leukere dingen te bedenken zijn. Ik ben benieuwd hoe ik me hierbij ga voelen, aangezien ik na mijn zwangerschappen gewoon niet meer goed op de pil reageerde.
Kruumel: Leuk dat jullie gaan verhuizen! Al plannen aan het maken hoe je het nieuwe huis gaat inrichten/verven/behangen? geniet maar lekker van je ukkie nu je weer 4 dagen vrij bent, is ook niks als je zoveel moet werken.
Na lang twijfelen heb ik vandaag toch eindelijk de stap durven zetten naar de huisarts om een spiraaltje te laten plaatsen. Het viel me eigenlijk wel mee, hoewel er natuurlijk altijd leukere dingen te bedenken zijn. Ik ben benieuwd hoe ik me hierbij ga voelen, aangezien ik na mijn zwangerschappen gewoon niet meer goed op de pil reageerde.
Kat1980- Kletskop
@ Kat, waarom was er twijfel? Wilden jullie misschien nog een derde?
@ Kruumel, leuk dat jullie gaan verhuizen! Hoe is het met jou?
@ Hd, wat een vreetzakje ;-) Heerlijk als ze zo lekker eten!
@ Hd, wat een vreetzakje ;-) Heerlijk als ze zo lekker eten!
Smaragdje- Ratel
@kruumel, hier hetzelfde, mag niet in M zijn mond kijken, M heeft nu 6 tanden.
@kat, we zijn weer terug, ben alweer aan het werk, een midweek is wel kort.
@smaradje, M kan veel eten maar ook weinig, we waren de laatste dag nog in een museum en ik bestelde krentebrood voor hem maar M weigerde, wilde alleen een banaan. Maar een banaan wil altijd.
@kat, we zijn weer terug, ben alweer aan het werk, een midweek is wel kort.
@smaradje, M kan veel eten maar ook weinig, we waren de laatste dag nog in een museum en ik bestelde krentebrood voor hem maar M weigerde, wilde alleen een banaan. Maar een banaan wil altijd.
Happydobby- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kruumel schreef:Smaragdje schreef:
Met mij gaat het goed... ik geniet erg van M. Ben vandaag alleen wat teleurgesteld omdat ik ongesteld ben geworden. Omdat ik 2x de eerste keer ben aangeteld had ik te veel gehoopt dat het nu weer meteen raak mocht zijn. Ik moet er minder mee bezig zijn, maar ik heb geen idee hoe dat moet!
Kat, nog geen idee over de inrichting van het huis... ben er bewust nog niet mee bezig totdat het echt gaat gebeuren. Als de plannen veranderen valt t dan zo hard tegen.
Wat balen!! .
Ik had dat ook en vroeg me ook af hoe ik er minder mee bezig kon zijn want het is een belangrijk iets en je wilt zo graag. Maar op een gegeven moment, geloof bij de 3e ronde vergat ik het soms (vraag me niet hoe).
Limburg85- Ratel
Hoi,
Kat en ik hebben een meeting gehad met de kindjes erbij. Met 2 is wel makkelijker afspreken M. was er moe van want hij slaapt nu lekker. Er staan nu cupcakes in de oven. Ik ben nu weer lekker een weekend vrij en volgend weekend ook.
@kruumel, gefeliciteerd met je neefje, leuk dat er veel kleintjes geboren worden.
@limburg, hopelijk gaat de verbouwing voortvarend, hier is het buiten schilderwerk klaar Hoe voel je je nu?
@kat, goede terugreis gehad? Ik ga eens kijken voor de volgende meeting wanneer ik kan.
@BB hoe was je vakantie?
@smaragdje, mooie echo zag ik op fb!En iedereen weet het nu!
Kat en ik hebben een meeting gehad met de kindjes erbij. Met 2 is wel makkelijker afspreken M. was er moe van want hij slaapt nu lekker. Er staan nu cupcakes in de oven. Ik ben nu weer lekker een weekend vrij en volgend weekend ook.
@kruumel, gefeliciteerd met je neefje, leuk dat er veel kleintjes geboren worden.
@limburg, hopelijk gaat de verbouwing voortvarend, hier is het buiten schilderwerk klaar Hoe voel je je nu?
@kat, goede terugreis gehad? Ik ga eens kijken voor de volgende meeting wanneer ik kan.
@BB hoe was je vakantie?
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:Hoi,
@BB hoe was je vakantie?
Was het gezellig? Waar hadden jullie afgesproken? Laat even weten wanneer jullie weer afspreken, als het niet te ver is en ik kan wil ik ook wel mee mits is dat uiteraard goed vinden.
Fijn dat het schilderwerk bijna klaar is, hier zijn ze nog druk bezig. De bouwvakkers zijn sinds vrijdagmiddag klaar (uitloop van 5 dagen), mogen komt de electricien leidingen in de muur vrezen en vanaf dinsdag de stukadoor die 3/4 dagen werk heeft, dan de schilder en dan de vloer er nog in :-(.
Ik voel me wisselend, niet super. Af tellen tot verlof maar.
Hoe gaat het met jou en M.?
Limburg85- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: