Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zoeken jullie nog een slaapzak?

+16
Printje
Ayla
Susan
PapillonRose
Mida4you
Roodkapje
Alex
Sylvana
shadow
SarahKey
snoezel
Jasmine
Ezzer
Nijntje
CCC
Lejow
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zoeken jullie nog een slaapzak? - Pagina 2 Empty Re: Zoeken jullie nog een slaapzak?

Bericht  Susan zo 19 feb 2012 - 9:37

Ik snap ook niet goed wat er zielig aan is. Niemand ziet het nota bene, het kind ligt in bed, in het donker.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoeken jullie nog een slaapzak? - Pagina 2 Empty Re: Zoeken jullie nog een slaapzak?

Bericht  Ayla zo 19 feb 2012 - 9:39

Ik zou die juist bestellen voor op de opvang Rolling Eyes weten ze meteen dat het haar slaapzak is!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Printje zo 19 feb 2012 - 9:40

hahahaha ik vind ze wel grappig. Het is maar een slaapzak die geen mens ziet verder.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Susan zo 19 feb 2012 - 9:42

Ayla schreef:Ik zou die juist bestellen voor op de opvang Rolling Eyes weten ze meteen dat het haar slaapzak is!

Je kunt er ook eentje laten maken met haar naam erop. Wij hebben er eentje met 'Ssst, Yrsa slaapt', was een kraamcadeau, maar volgens mij besteld bij Simply Colors.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Ayla zo 19 feb 2012 - 9:44

Ja die ga ik woensdag bestellen Susan! Vind m echt kei leuk. Heb er al eentje van de DA, van die daatjes ofzo? (die poppetjes) Een goedkope in ieder geval, dan mocht ik van mezelf wel die duurdere van simply colors bestellen Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Liadan zo 19 feb 2012 - 9:49

Dat lieveheersbeestje is echt leuk, ik zou 'm zo kunnen kopen (vind 'm alleen te duur).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  holaagirl zo 19 feb 2012 - 9:50

Ayla schreef:Ja die ga ik woensdag bestellen Susan! Vind m echt kei leuk. Heb er al eentje van de DA, van die daatjes ofzo? (die poppetjes) Een goedkope in ieder geval, dan mocht ik van mezelf wel die duurdere van simply colors bestellen Very Happy

Moeten jullie voor de opvang een eigen slaapzak meenemen? Hier krijgen ze er één vanuit de opvang, die doen ze in zijn bakje en deze wassen ze ook!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  PiP zo 19 feb 2012 - 9:51

Liadan schreef:Dat lieveheersbeestje is echt leuk, ik zou 'm zo kunnen kopen (vind 'm alleen te duur).

+1

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Ayla zo 19 feb 2012 - 10:18

Ja maar hoef ook echt alleen E.lena en haar slaapzak mee te nemen Very Happy Ja en flesje en reservekleertjes. Melk hebben ze daar, fruit daar, luiers daar... Dus wat dat betreft zit ik wel gunstig.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 19:08

Ayla schreef:Ja maar hoef ook echt alleen E.lena en haar slaapzak mee te nemen Very Happy Ja en flesje en reservekleertjes. Melk hebben ze daar, fruit daar, luiers daar... Dus wat dat betreft zit ik wel gunstig.
Ik hoefde alleen flessen en fopspeentjes mee te nemen, melk, luiers, slaapzakken, dekens, oppasboekjes etc krijgen ze allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 19 feb 2012 - 21:23

Dan hebben wij het goed Stofzuiger! Ik hoor wel eens andere verhalen, bij mijn zus moet alles mee, slaapzakken hebben ze dan wel daar, bij Blondje moeten sowiezo luiers mee... Melk weet ik niet, ze geeft bv dus dat geeft ze sowiezo mee.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roodkapje wo 22 feb 2012 - 17:56

Zoeken jullie nog een slaapzak? - Pagina 2 41jXSE4AtML._AA300_

Ik zit nu even op Amazon te kijken kom ik er ook een tegen!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Floor wo 22 feb 2012 - 19:56

ahh die vind ik ook schattig
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: