Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Educatieve les over Nederland.

+3
FireButterfly
Antibes
Bacio
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Educatieve les over Nederland. - Pagina 2 Empty Re: Educatieve les over Nederland.

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 11:28

June schreef:Ik had net echt zó'n leuk idee.


Maar ik ben het vergeten Educatieve les over Nederland. - Pagina 2 394967
Top! Daar kan ik wat mee.. Ga er meteen mee aan de slag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Educatieve les over Nederland. - Pagina 2 Empty Re: Educatieve les over Nederland.

Bericht  Merai do 8 maa 2012 - 11:59

Haha June I love you

Smik, ik heb wat kaarten verzameld, ze komen morgen jouw kant op! O.a. een kaart van de grachten met de sneeuw, helemaal hollands smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Educatieve les over Nederland. - Pagina 2 Empty Re: Educatieve les over Nederland.

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 12:04

Merai schreef:Haha June I love you

Smik, ik heb wat kaarten verzameld, ze komen morgen jouw kant op! O.a. een kaart van de grachten met de sneeuw, helemaal hollands Educatieve les over Nederland. - Pagina 2 561177
Helemaal top. Je bent een schat! Ik ga morgen eens opzoek naar een klomp voor een leuke foto. Lekker eenzijdig beeld zo van Nederland. Kinderen denken vast dat wij hier allemaal op klompen en in klederdracht lopen, langs de bloemenvelden en over de dijken. En dat we heel de dag kaas en stroopwafels eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Educatieve les over Nederland. - Pagina 2 Empty Re: Educatieve les over Nederland.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum