Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit echt allemaal nodig?

+8
Coco
truestar
Lejow
PiP
Ayla
PapillonRose
Darius
meisje
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is dit echt allemaal nodig? - Pagina 2 Empty Re: Is dit echt allemaal nodig?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 5:20

Ik heb eventueel nog wel een Maxi Cosi in de aanbieding voor je.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 5:31

Doedel schreef:Ik heb eventueel nog wel een Maxi Cosi in de aanbieding voor je.

Dat is heel mooi! Tenminste, als je er niet al te veel voor wil hebben en ik weet niet wat zoiets versturen kost! Ik woon namelijk niet echt in de buurt. PM me maar als je wil smile.

Gast
Gast

Bericht  truestar za 18 feb 2012 - 6:21

Charlie schreef:
Doedel schreef:Ik heb eventueel nog wel een Maxi Cosi in de aanbieding voor je.

Dat is heel mooi! Tenminste, als je er niet al te veel voor wil hebben en ik weet niet wat zoiets versturen kost! Ik woon namelijk niet echt in de buurt. PM me maar als je wil smile.

Hier ook nog een maxicosi over, wel al een wat ouder model maar ziet er nog perfect uit.. Inc voetenzak en verkleiner
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 6:38

Ik weet dat Studiebol geen kindjes meer wilt, en tegen de tijd dat jouw twins geboren worden zijn die van haar al bijna een jaar. Zij heeft een zwarte Easywalker mét reiswiegen en 2 maxicosi´s die ze dan dus niet meer gebruikt. Wipper zal ze dan ook wel nauwelijks nog gebruiken. Misschien een heel gekke vraag, maar een brutaal mens heeft de halve wereld, misschien kun je haar pm´en? Ze is nu aan het carnavallen. Dan hoef je alleen nog maar het onderstel van de Easywalker te kopen, wat een hele fijne duowagen is.

De reiswiegen kan je in het begin ook gebruiken als 'bedjes' bijv als je ze niet in bed wilt laten slapen. Ik heb L voor boodschapjes ofzo of even naar de stad in de mc gelaten, adapters op het onderstel en gaan. Daar mogen ze max 1,5 uur in liggen.

Ohja, en aangezien je zwanger bent van een tweeling en het meer dan eens voorkomt dat ze wat kleiner zijn dan gem. geboren baby's, denk ik dat je de reiswiegen langer kunt gebruiken dan met een baby.

Wippertjes zijn er trouwens voor 20 euro ps ofzo, even mp in de gaten houden. En als je wilt, ik heb een Lief! Limegroene wipper, tegen die tijd mag je die zo op komen halen Is dit echt allemaal nodig? - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 6:40

PiP schreef:Wagenbak heb ik wel zo lang mogelijk gebruikt.
Vond dit ook ideaal om mee te nemen als ze ergens anders moest slapen.
Verder ging ze als ik naar de supermarkt ging of als we ergens anders langer moesten wandelen ook altijd in de wagenbak.

Probeerde langere stukken in de MaxiCosi te vermijden.

Slapen bij andere mensen is onze wagenbak het meeste voor gebruikt idd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 7:19

Ik heb geen wiegjes voor op de wandelwagen. Ik ben nooit lang weg met de wagen dat ze er achter elkaar in liggen, en als ik ver weg ga moeten de maxi cosi's toch mee in de auto en kan ik niet ook nog 2 wiegjes meenemen. Dat past niet in de auto.
En als ik naar iemand toe ga neem ik een boxkleed mee waar ze op kunnen liggen en een campingbedje om te slapen.
Heb ze ook nooit gemist.

Ook zou ik dan helemaal de deur niet meer uit komen vrees ik. Dan moet eerst het onderstel naar beneden, 2x een wiegje 2 trappen af, 2x met een baby 2 trappen af...
Nu zet ik ze in de MC en neem ze zo mee de trap af en die klik ik op het onderstel.

Zodra het beter weer is kunnen ze in de wandelwagen units.

Wippers gebruik ik heel veel, inderdaad om tegelijk de fles te geven. 2 kinderstoelen is ook handig, voor 15,00 heb je die bij Ikea. Maar die heb je pas bij een maand of 6 nodig.
Toen ze heel klein waren legde in ze samen op een voedingskussen (die met bolletjes vulling, anders rollen ze er af) om ze te voeden.

Had MC's van de collectie 2010, voor 75,00 per stuk. Tweedehands vind ik eng, je weet nooit of het gevallen is en schade heeft aan de binnenkant.

Heb trouwens de ABC ZOOM, geweldige wagen, lekker smal, kan overal door. In de wandelwagenunits kunnen ze allebei van je af, allebei naar je toe of met de gezichtjes naar elkaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 7:23

Wij moesten trouwens ook nog een andere auto, hadden een 3 deurs polo, dat is geen doen met 2 MC's en het onderstel pastte niet in de kofferbak.

Wij hebben geen royaal inkomen (zeker als ik de topics over inkomen lees zitten we er een stuk onder) en hebben het allemaal gered hoor.

Gast
Gast

Bericht  Coco za 18 feb 2012 - 7:42

Parel schreef:Ik weet dat Studiebol geen kindjes meer wilt, en tegen de tijd dat jouw twins geboren worden zijn die van haar al bijna een jaar. Zij heeft een zwarte Easywalker mét reiswiegen en 2 maxicosi´s die ze dan dus niet meer gebruikt. Wipper zal ze dan ook wel nauwelijks nog gebruiken. Misschien een heel gekke vraag, maar een brutaal mens heeft de halve wereld, misschien kun je haar pm´en? Ze is nu aan het carnavallen. Dan hoef je alleen nog maar het onderstel van de Easywalker te kopen, wat een hele fijne duowagen is.

De reiswiegen kan je in het begin ook gebruiken als 'bedjes' bijv als je ze niet in bed wilt laten slapen. Ik heb L voor boodschapjes ofzo of even naar de stad in de mc gelaten, adapters op het onderstel en gaan. Daar mogen ze max 1,5 uur in liggen.

Ohja, en aangezien je zwanger bent van een tweeling en het meer dan eens voorkomt dat ze wat kleiner zijn dan gem. geboren baby's, denk ik dat je de reiswiegen langer kunt gebruiken dan met een baby.

De reiswieg van een duowagen, zeker die van de easywalker en koelstra, zijn ook een stuk kleiner dan die van een normale wagen. Mijn kinderen waren er met een kleine 5 maand echt uitgegroeid. En mijn dochtertje is wel klein van stuk. Overigens was ik dolblij met die reiswiegen want zo kon ik rustig een uur of 4 de deur uit zijn. Ik ging zeker 2 keer per week in die tijd een lekker stuk wandelen,langs de markt, shoppen en ergens (vaak la place) wat eten/drinken. In een parkje zitten lezen. Ik werd gek van het thuis zitten met twee en tijdens die ritjes waren ze heerlijk in dromenland of aan het rondkijken. Zou dus zeker niet alleen maar voor maxi cosi's gaan.

Maar wat betreft het overnemen van de easywalker, ik weet niet wat studiebol van plan is natuurlijk, maar ik gebruik de koelstra nog steeds en blijf dat ook zeker doen tot ze twee zijn. Daarna stap ik misschien over op een duobuggy, maar dit loopt toch vele malen prettiger.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 7:44

Ik weet het ook niet van Studiebol, maar die heeft wel ook de wandelwageninzet dus de hele wagen doet ze niet weg denk ik. Reiswiegen zijn zo'n 120 euro ps geloof ik, dus dat scheelt allicht.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 11:58

Charlie schreef:Voor de twins?

Waren vandaag in een babyzaak en ik jezus hoe gaan we dat allemaal betalen?

- Kinderwagen (snap dat die nodig is)
- 2 Wiegjes voor in de kinderwagen voor in het begin. Vanaf wanneer kunnen ze in de gewone zitjes?
- 2 maxicosi's

- wipstoeltjes. Vanaf wanneer kunnen ze daar in?

Zijn die bovenstaande 3 dingen allemaal nodig?

We gaan gewoon een grotere auto nodig hebben om dat gevaarte van tweelingwagen in de kunnen vervoeren. Neutral

Ja, alles heb je eigenlijk wel nodig, al zou ik wipstoeltjes niet snel kopen. Wij hadden er 1, en konden er 1 lenen, maar daar lagen ze zelden in. Die staan nu al weer weg.

Bakjes van de kinderwagen lijken erg klein, maar onze meiden hebben hier 9 maanden ingelegen en zitten nu pas in het zitgedeelte.

Ook wij moesten een nieuwe auto kopen, hadden net een mooie station, maar met 4 kinderen hadden we daar niks meer aan. Nu hebben we een 7-persoons, maar past de wagen er niet in, haha! We hebben daarom een tweeling-buggy erbij voor in de auto, daar had ik ze al vrij snel in voor als ik even snel met de auto moest en ze er uit moesten. Voor het echte wandelen gebruik ik de kinderwagen.

Mijn tip, koop als je wilt tenminste, gewoon 2e hands. Wij hebben de kinderwagen ook via marktplaats, een Urban Jungle Duo voor 300 euro. Dat scheelt heel wat! We hebben er werkelijk alles bij, hij had compleet 1400 euro gekost nieuw. Maar dat moet je ook willen dan 2e hands. Bij de oudste kochten we alles nieuw, maar nu werd dat wel erg duur, en tegenwoordig kun je alles vaak nog erg netjes kopen 2e hands.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 12:04

Heb het topic nu pas doorgelezen, en het meeste was al gezegd. Ik las dat sommigen 2 wippers ideaal vonden voor de fles. Dat is dan ws. wel zo ja. Ik geef zelf de borst, dus dat probleem heb ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 12:14

PapillonRose schreef:Een ander merk stoeltje past vaak alleen op een wagen van hetzelfde merk. Maar soms zijn er adapters te krijgen, waardoor ze toch passen. Vooral voor Maxi Cosi is dat het geval. Zo heb ik een Quinny wagen, en met de adapters voor Maxi Cosi paste er een Maxi Cosi stoeltje op. Ik denk dat je je het beste kunt laten adviseren in een winkel over de mogelijke combinaties tussen stoeltjes en wagens, het is inderdaad nog best een uitzoekerij soms scratch

Quinny en Maxi Cosi zijn nagenoeg hetzelfde, dus dat klopt wel.

Zelf hadden we ook de Quinny speedi, en daar paste ook de Safety first op. (goedkoper merk)

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 18 feb 2012 - 15:10

Hier is studie maar ben idd aan het carnavallen dus heb nog niet alles gelezen. Maar wil wel aangeven dat je voor praktisch moet gaan. Nou ja niks moet maar dat heb ik gedaan. Ik wilde perse een kinderwagen waar de MC's op konden zodat je dan niet elke keer de reiswiegen mee hoeven. Maar de reiswiegen gebruiken we best veel. Ze zijn wel smaller dan bij een normale maar dat moet wel anders passen we helemaal niet door de deuren.

Na het weekend zal ik het wel ff verder lezen en nog ff bedenken wat ik handig en praktisch vind.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol za 18 feb 2012 - 23:09

Zoals parel zegt kOmen er hier geen kindjes meer dus tegen de tijd dat het niet meer nodig is wil ik de boel idd wel verkopen. Maar ik weet niet wanneer dat is. En of je daar Op kan wachten. Als je het geslaagd weet ik heb ook nog wel een hele stapel kleding.

Wat betreft de kortingen, ik vind de prenatal daar wat strak in de babydump daar in tegen makkelijker. Wij kregen toen ook korting op beide reiswiegen ( parel die dingen zijn toch duurder dan 120 euro ik heb 180 in mijn hoofd??? ) dus ik vond dat je bij de babydump meer kortingen krijgt. Verder heb ik veel in de aanbieding gekocht. Ik kreeg van veel winkels mailtje en zo wist ik wanneer er iets in de aanbieding was. Jij woont toch in d.land? Daar zit toch een babywalz ofzo? Heb wel eens gehoord dat die ook goedkoper zijn.

Wat betreft de wippers ik heb ze hier nog niet veel gebruikt maar dat gaat denk ik wel gebeuren als ze ander eten krijgen. Ik geef ze hier nog steeds liggend op de bank tegelijk de fles. Mischien is dat iets wat je niet perse nu hoeft te halen maar ook kan doen als je kindjes er al zijn en je dan denkt dat het toch handig is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 23:20

Ik ben trouwens blij dat ik alles al tijdens mijn zwangerschap gekocht heb. Nu heb je al zoveel bijkomende kosten aan luiers, doekjes, voeding, kleertjes waar ze in snel tempo uitgroeien, kinderopvang kosten, ik werk iets minder...
Dat zijn nu wekelijkse posten die erbij komen die ik tijdens mijn zwangerschap nog niet had.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 18 feb 2012 - 23:46

Charlie, heb lang nagedacht maar ik heb besloten.. als je nou gewoon 1 van de 2 aan mij geeft..? Heb je gelijk dat gezeik voor 2x een uitzet te kopen niet en help je mij ook een handje. Is toch een goeie deal of nie soms? Die mannen van ons lijken ook best wel dus niemand zal ooit weten dat het niet ons kind is. En, dont worry ik ben bereid elke dag 3x McDonalds te eten zodat ik wel dikker word, natuurlijk. Moet wel geloofwaardig lijken.

Come on..share with your friend!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Julia za 18 feb 2012 - 23:52

:-)
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:06

2CKC2 schreef:Charlie, heb lang nagedacht maar ik heb besloten.. als je nou gewoon 1 van de 2 aan mij geeft..? Heb je gelijk dat gezeik voor 2x een uitzet te kopen niet en help je mij ook een handje. Is toch een goeie deal of nie soms? Die mannen van ons lijken ook best wel dus niemand zal ooit weten dat het niet ons kind is. En, dont worry ik ben bereid elke dag 3x McDonalds te eten zodat ik wel dikker word, natuurlijk. Moet wel geloofwaardig lijken.

Laughing

Alleen al voor het feit dat je zelf ook dikker wil worden dan en 3x per dag mcdonalds wil eten zou ik het in overweging nemen! Al zijn die kilo's er bij Charlie waarschijnlijk sneller af dan bij jou dan :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:32

Je hoeft toch ook niet het duurste van het duurste? Zoals je zegt, marktplaats biedt al een uitkomst. Maar ook letten op acties en outlets. Ik geloof dat ik €20 heb betaald voor een wipper bij de Kruidvat. Ding is nog steeds goed. Als je bij de Prenatal kijkt betaal je goud geld voor die krengen met van alles erop en eraan. Vond ik vrij zinloos.
Maxi cosi kan je met een actie of outlet ook wel voor een normale prijs scoren. Ik heb de mijne via een kennis dan, die had de verkeerde gekocht. €50 was ik kwijt. Autostoel van een kennis overgenomen voor een tientje. Zo scharrel je elke keer wat bij elkaar.
De wagen heb ik wel nieuw gekocht en daar was ik iets van €600 voor kwijt, had achteraf ook wel anders gekund maar vond 'm zo mooi.
Meubels staan er ook genoeg op markplaats, likje verf erover en het is weer als nieuw. Zonde om daar een kamer van €2000 voor te kopen, over 2 jaar zijn ze al uit het bedje en de commode gebruik je dan ook echt niet meer. Plus dat al die mensen die die kamers voor zulke bedragen gekocht hebben ze vervolgens weer op Marktplaats gooien, waar je vervolgens maar een schijntje voor weet krijgt. Echt, zonde van je geld.

Gast
Gast

Bericht  juffie001 zo 19 feb 2012 - 0:35

2CKC2 schreef:Charlie, heb lang nagedacht maar ik heb besloten.. als je nou gewoon 1 van de 2 aan mij geeft..? Heb je gelijk dat gezeik voor 2x een uitzet te kopen niet en help je mij ook een handje. Is toch een goeie deal of nie soms? Die mannen van ons lijken ook best wel dus niemand zal ooit weten dat het niet ons kind is. En, dont worry ik ben bereid elke dag 3x McDonalds te eten zodat ik wel dikker word, natuurlijk. Moet wel geloofwaardig lijken.

lol!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: