Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij het "respectvol", alle media aandacht mbt Friso?

+6
Pompoen
rapa nui
Antibes
Susan
Sushi
Atelier Madame
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vind jij het "respectvol", alle media aandacht mbt Friso? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij het "respectvol", alle media aandacht mbt Friso?

Bericht  Terkina za 18 feb 2012 - 15:32

Of het persverhaal er nou bij hoort of niet, ik denk dat W-A nu vooral broer is, ipv kroonprins. En ik kan me voorstellen dat het hem even allemaal niet kan schelen wat volgens de etiquette hoort en niet. Belangrijkste is om bij je broer en familie te zjjn en niet te worden belaagd. Want, tja misschien wilde die ene man maar één vraag stellen (ik heb het verder niet gezien), maar daar blijft het natuurlijk nooit bij. Dus ik kan me absoluut wel zo'n reactie voorstellen van hem.

En ik vind de media wel respectloos. Het gaat volgens mij niet om het feitelijke welzijn van Friso nu. Nee, de media zijn daar voor die ene foto van een huilende bea, qoute van WA of weet-ik-veel-wat, dat het verhaal 'sappiger' maakt. Want als ze het puur alleen om Friso's welzijn ging, dam hadden ze ook kunnen wachten tot de RVD uitspraken deed. Daarvoor hoeven ze niet op plaats van bestemming te zijn. En als de media respect zou hebben, dan zouden ze de familie met rust laten, om samen bij Friso te zijn. Ook beroemde personen zijn mensen met echt verdriet, laat ze dat dan ook samen hebben. Zonder dat ze bang hoeven te zijn dat dat aan het hele land wordt getoond.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het "respectvol", alle media aandacht mbt Friso? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij het "respectvol", alle media aandacht mbt Friso?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 21:37

Ik vind ook wel dat ze met rust gelaten mogen worden. Hun zijn ook gewoon mensen net als elk ander. Ik vind het nogal netjes van W-A dat hij het zo bracht. Ik ben bang dat ik in zijn situatie niet zo netjes was gebleven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum