Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Motivatiebrief

Ga naar beneden

Motivatiebrief Empty Motivatiebrief

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 1:25

Wie kan mijn vertellen waar een motivatiebrief aan moet voldoen? Het betreft een brief voor een verkorte studie Nederlands. Ik vind op internet alleen de eisen voor een sollicitatiebrief. Of ben ik nou heel onnozel en is dat hetzelfde?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief Empty Re: Motivatiebrief

Bericht  Monte ma 6 jun 2011 - 1:30

Ik denk dat het vooral de bedoeling is waarom jij die studie wilt doen(dus niet omdat je niets anders wist,ouders wilden het enz.) en ook waarom jij die verkorte variant aan zou kunnen, dus aangeven wat je sterke punten zijn en waarom jij het kan en wil.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief Empty Re: Motivatiebrief

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 1:36

Je kunt het inderdaad vergelijken met een sollicitatiebrief. Je zult aan moeten geven wat de reden is dat je deze studie wilt doen en waarom je voor de verkorte versie hebt gekozen. En daarnaast moet je aantonen waarom jij denkt dat deze studie geschikt is voor jezelf en/of je doel, gecombineerd met je competenties waaruit blijkt dat je de (verkorte) studie aan kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief Empty Re: Motivatiebrief

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 1:38

Dus ook de adressering op de brief? Ik moet hem namelijk meenemen. Ik vind het echt lastig om te beginnen. De echte motivering heb ik wel. Ik ga wel beginnen met me voor te stellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief Empty Re: Motivatiebrief

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 1:42

Ja ik zou ook de adressering hetzelfde doen. Eigenlijk is 'motivatiebrief' gewoon een ander woord voor 'sollicitatiebrief'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief Empty Re: Motivatiebrief

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum