Zeg eens eerlijk...
+25
Moonlight
Alex
loura
Antibes
Esperanza
sonly
Merai
nina
Jerry
M_as
Ibbeltje
Feline
Sugarfall
Paper Crown
Lady Starstruck
ExpressoB
Sorella
Monte
Susan
Lejow
Sarah1985
Mermaid
Minx
Arwyn
Polly
29 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zeg eens eerlijk...
Smikkell schreef:Dat was snel
Heb hem gewoon op FB staan (maar die map is niet zichtbaar voor anderen).
Gast- Gast
Haha ja, op de foto zag ik heel duidelijk edc staan(van esprit)Susan schreef:Monte schreef:ja dat heb ik wel eens gedaan. Ik heb ook vorig jaar ingezoomd op de kont van een meisje, omdat ik heel graag wilde weten waar die spijkerbroek vandaan kwam en ik het met mijn ogen niet kon zien.
En, ben je erachter gekomen?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Haha kijk
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha, ik heb dat weleens gedaan, ook wel meer dan eens. Gisteren nog van een vrouw die echt letterlijk haar hele make up tas had uitgestald, en rustig smokey eyes zat te maken in het restaurtant van Hema, wilde ik even aan mijn vriend laten zien, haha. Maar ik ben altijd wel heel bang dat ze het dan door hebben, dan zou ik me behoorlijk lullig voelen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
CkC, die benen van die man zijn gewoon aan het afsterven..
Vraag me serieus af of hij nu nog in leven is. Zoveel gewicht kunnen je organen echt niet aan.
Vraag me serieus af of hij nu nog in leven is. Zoveel gewicht kunnen je organen echt niet aan.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:CkC, die benen van die man zijn gewoon aan het afsterven..
Heb wel dikkere levende mensen gezien hoor.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Feline schreef:CkC, die benen van die man zijn gewoon aan het afsterven..
Dit was in Aruba.. die man zag ik elke ochtend bij het ontbijt.. die at gewoon 8 american pancakes met chocolade saus en daarna een bord vol scrabbled eggs... met vette bacon en sausage.. bah!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jeetje CKC... Dat bedje was nog heel?
En wie van beiden heeft eigenlijk de grootst borsten?
En wie van beiden heeft eigenlijk de grootst borsten?
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Feline schreef:CkC, die benen van die man zijn gewoon aan het afsterven..
Dit was in Aruba.. die man zag ik elke ochtend bij het ontbijt.. die at gewoon 8 american pancakes met chocolade saus en daarna een bord vol scrabbled eggs... met vette bacon en sausage.. bah!!
woow
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Jeetje, dat dat bedje het houdt..
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Mis ik een stuk vd foto? Charlie
Zie een hoofd met een openstaande mond.
Ik zag eerst hoe dik die man was. Toen ook naar die vrouw gekeken en weer naar die man, dan zie je overal witte strepen haha.
Die benen, gatsie, ik dacht eerst, zwart geblakert door de zon
Zie een hoofd met een openstaande mond.
Ik zag eerst hoe dik die man was. Toen ook naar die vrouw gekeken en weer naar die man, dan zie je overal witte strepen haha.
Die benen, gatsie, ik dacht eerst, zwart geblakert door de zon
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Er circuleert op facebook ook een foto van een achterwerk van een meisje/vrouw met een soort per ongeluk doorschijnende legging/maillot waar je een string doorheen zit en een inlegkruisje/maandverbandje er omheen gevouwen
oh en ja, ik maak dit soort foto's ook weleens
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Er circuleert op facebook ook een foto van een achterwerk van een meisje/vrouw met een soort per ongeluk doorschijnende legging/maillot waar je een string doorheen zit en een inlegkruisje/maandverbandje er omheen gevouwen
Ja klopt! Ik zag het een tijdje geleden bij iemand op FB. Gênant!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb het ook wel eens gedaan op vakantie. Want ik zag iemand die heel erg op een vriend van mijn vriend leek en dat wilde ik hem (mijn vriend) laten zien.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik heb een keer een foto gemaakt in de tram van een man die een wel heel bijzonder kapsel had.. doorgestuurd naar Smikkell en June haha verder nooit.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Zusje schreef:Heb jij weleens foto's gemaakt van mensen die je zag, niet kende maar bijvoorbeeld zo opvallend vond dat je ze moest fotograferen? Moest er aan denken toen ik dit filmpje zag
Nou, volgens mij deed gisteravond een jongen dat bij mij :s Vond ik niet zo leuk. Draaide me om en toen deed hij gauw zn telefoon naar beneden (hield hem echt zo in de lucht alsoffie aan het scherp stellen was) bah!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Nee dat heb ik eigenlijk nooit gedaan. Wel eens een keer de neiging gehad toen ik in Amerika was en er een ontzettend dikke vrouw langs kwam. Iedereen keek om naar haar en ik was echt schocked van wat wat ik zag.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Volgens mij zijn zijn kuiten gewoon erg bruin door een korte broek hoor, tjesus wat een onzinposts hierboven. Vind de witte randjes onder zijn men boobs dan weer wel fascinerend..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Volgens mij zijn zijn kuiten gewoon erg bruin door een korte broek hoor, tjesus wat een onzinposts hierboven. Vind de witte randjes onder zijn men boobs dan weer wel fascinerend..
ik vind 't toch meer weghebben van hele slechte vaten, dus zo heel erg onzin vind ik 't niet (tenzij je daar niet op doelde)...
(zoiets als dit, zoekresultaat van 'veneus oedeem')
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Dat bedoelde ik inderdaad... wist alleen de naam niet!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ja doe ik wel eens!
Deze vind ik zelf erg grappig. Is van iemand uit mijn facebook!
Deze vind ik zelf erg grappig. Is van iemand uit mijn facebook!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Er liep een vrouw voor me met een spijkerbroek zonder bilnaad (of hoe je dat ook noemt) en dat zag er zó lelijk uit dat ik er een foto van heb gemaakt. Ze was best slank, maar doordat de kont één geheel werd leek 'ie echt huge.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oooh wat een verschrikkelijke foto's op dat filmpje
Maar ik irriteerde me wel eens zo mateloos aan iemand in de trein dat ik dacht oke, en NU moet ik dat delen met mijn vriendinnen hahaha. Hoop toch niet dat hetzelfde ook bij mij is gedaan
Maar ik irriteerde me wel eens zo mateloos aan iemand in de trein dat ik dacht oke, en NU moet ik dat delen met mijn vriendinnen hahaha. Hoop toch niet dat hetzelfde ook bij mij is gedaan
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
kwam die foto laatst tegen tijdens het opschonenMerai schreef:Ik heb een keer een foto gemaakt in de tram van een man die een wel heel bijzonder kapsel had.. doorgestuurd naar Smikkell en June haha verder nooit.
De foto van CKC is het eerste waar ik aan dacht bij dit topic. Ik wist gewoon dat hij zo komen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: