Hoe valt Zara kleding?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe valt Zara kleding?
Ik heb een aantal leuke dingen gezien maar aangezien S. nog nooit iets heeft gehad van Zara was ik benieuwd hoe die maat eigenlijk valt
S. zit sinds 2 weken in maat 86
S. zit sinds 2 weken in maat 86
Gast- Gast
Re: Hoe valt Zara kleding?
Ik vind Zara kleding normaal vallen, echter sommige shirts wel smal. N. heeft een lekker stevig 'peuterbuikje' en shirts zitten wel strak om haar lichaam heen (niet te strak, maar net aan zegmaar).
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ik vind jongens kleding wel groot vallen,V heeft nu shirtjes van 9-12 maanden die te kort worden,en hij is nu 16 maanden.is 80 cm en heeft een langer bovenlichaam dan onderlichaam.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
S. is echt een spinnetje dus dat komt goed uit
Ik ga meteen wat bestellen haha
Ik ga meteen wat bestellen haha
Gast- Gast
mauwmauw schreef:ik vind jongens kleding wel groot vallen,V heeft nu shirtjes van 9-12 maanden die te kort worden,en hij is nu 16 maanden.is 80 cm en heeft een langer bovenlichaam dan onderlichaam.
S. is nu bijna 19 maanden en is 86 cm lang dus ik ga voor maatje 18-24 (ik wil een truitje bestellen)
Gast- Gast
Ik vind het meestal juist klein vallen. Y. is een kilo of 10 en 75cm. Hij zit netjes op de middellijn, dus is ook niet overdreven dik ofzo
Hij draagt van alles maatje 80, maar heeft de meeste kleding van Zara nu in de maat 18-24 maanden (zij geven dan aan dat dat maatje 86 is) Toevallig zijn we vorige week woensdag daar weer geweest.
Hij draagt van alles maatje 80, maar heeft de meeste kleding van Zara nu in de maat 18-24 maanden (zij geven dan aan dat dat maatje 86 is) Toevallig zijn we vorige week woensdag daar weer geweest.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
V was 30 januari 80 cm en 10 kilo,misschien net de kleding wat ik heb gekocht groot viel.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik vind jurkjes wel klein ( vooral kort) vallen. M. draagt 7-8 en I. 5-6 en ze zijn 5 en 4 jaar oud. We wat lang voor hun leeftijd maar toch.
O. draagt gewoon zijn maat naar zijn aantal maanden ongeveer, hij is 16 mnd maar gaat nu net over naar 18-24 van bovenkleding en 12-18 nog voor de broekjes.
O. draagt gewoon zijn maat naar zijn aantal maanden ongeveer, hij is 16 mnd maar gaat nu net over naar 18-24 van bovenkleding en 12-18 nog voor de broekjes.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» kleding zara hulp nodig
» Hoe valt de kleding van ....
» hoe valt c&a kleding
» Hoe valt Name-it kleding?
» Hoe valt kleding van bakkaboe?
» Hoe valt de kleding van ....
» hoe valt c&a kleding