Hoe valt Name-it kleding?
+9
Pien
Susan
-Ieniemienie-
Coccinelle
PapillonRose
Bruintje Beer
Annemie
loesje
Annie24
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe valt Name-it kleding?
Afgelopen zomer hadden we een korte broek+shirt in maat 62 en dat viel normaal. Inmiddels heeft Y. een wat andere lichaamsbouw gekregen en twijfel ik wat voor maat ik moet nemen. Hij is van een smal, ielig mannetje naar een ventje van 9 kilo en 70cm gegaan en hij heeft aardig wat babyvetjes gekweekt
Hij zit nu in 74 of een grote 68 en het zou gaan om lange mouw shirts en een trui. Broekjes zijn een probleem door zijn dikke bovenbenen, dus die koop ik liever in de winkel ipv ze online te bestellen. Twijfel of ik voor 74 of voor 80 moet gaan
Hij zit nu in 74 of een grote 68 en het zou gaan om lange mouw shirts en een trui. Broekjes zijn een probleem door zijn dikke bovenbenen, dus die koop ik liever in de winkel ipv ze online te bestellen. Twijfel of ik voor 74 of voor 80 moet gaan
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe valt Name-it kleding?
Ik vind het klein tot normaal vallen. Ik zou dus gewoon voor de maat gaan die hij nu heeft
Gast- Gast
ik zou voor maat 80 gaan als het iets te groot is maakt het niet zo uit hij groeit toch snel en zit zo weer in een andere maat terwijl als je het ter klein koopt dan kun je er niks meer mee. Broekje zal dan wel iets te groot zijn maar dat kun je omvouwen.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik zou voor maatje 74 gaan als hij het nu aan moet, als je het over een paar maanden pas aan doet, dan 80. Mijn zoontje is 15 maanden en heeft maat 80, dus met 7 maanden lijkt me dat wel heel erg groot.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind de newborn lijn van Name It groot vallen, daarvan hebben ze nog maat 50. Van de HEMA/ Prenatal ed hebben ze 56.
Gast- Gast
Hmmm....had het beter niet kunnen vragen, haha! (logisch ook eigenlijk, maar ik had gehoopt op allemaal reacties met groot of klein )
Dan maar gewoon bestellen en desnoods ruilen
Dan maar gewoon bestellen en desnoods ruilen
Annie24- Ratel
Misschien zit er verschil in de kleinere maten en de grotere? Dat de kleine maatjes groot vallen en groter normaal...
Gast- Gast
+1Lieveheersbeestje schreef:Ik vind name-it groot vallen eerlijk gezegd.
Nu heb ik wel smalle kinders maar toch.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Bruintje Beer schreef:+1Lieveheersbeestje schreef:Ik vind name-it groot vallen eerlijk gezegd.
De mijne is wel flink ,maar maat 56 van name-it kan ze nog wel een maand of 2 aan gok ik zo
Gast- Gast
Ik heb er niet veel van, maar wat ik heb valt groot.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Bruintje Beer schreef:+1Lieveheersbeestje schreef:Ik vind name-it groot vallen eerlijk gezegd.
+1
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind name-it ook groot vallen!
En sommige dingen ook erg wijd.
En sommige dingen ook erg wijd.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Voor baby's vind ik het groot vallen, Ezra had een spijkerbroekje en truitje in maat 50 en dat heeft hij nog heel lang aangekund, terwijl maat 50 eigenlijk al bij de geboorte net iets te klein voor hem was.
Voor grotere kindjes vind ik het eerder normaal tot soms wel klein vallen. Ik had voor Yrsa een jumpsuit en die had ik voor de zekerheid in maat 86 genomen, terwijl ze voor de rest nog in 74/80 zat.
Voor grotere kindjes vind ik het eerder normaal tot soms wel klein vallen. Ik had voor Yrsa een jumpsuit en die had ik voor de zekerheid in maat 86 genomen, terwijl ze voor de rest nog in 74/80 zat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het vooraal wijd vallen, mijn (smalle) dochter staat het niet.
Gast- Gast
Ik heb een jurkje van name it in maat 56 en E verzuipt erin. Terwijl ze toch echt al een grote baby is met haar 60 cm!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Vandaag passessie gehad met veelal name-it kleding. L heeft nu 80 en heb 86 gekocht. Ik vind heruim en idd wijd vallen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Coccinelle schreef:Bruintje Beer schreef:+1Lieveheersbeestje schreef:Ik vind name-it groot vallen eerlijk gezegd.
+1
+1
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik vind het ook groot vallen, vooral wijd. Qua lengte komt het geloof ik wel redelijk overeen.
Maar mijn dochtertje verzuipt met haar 15 maanden nog in shirtjes maat 74.
80 is voor mijn zoontje ook groot zat, terwijl hij ook al wel wat dingen in 86 draagt.
Maar mijn dochtertje verzuipt met haar 15 maanden nog in shirtjes maat 74.
80 is voor mijn zoontje ook groot zat, terwijl hij ook al wel wat dingen in 86 draagt.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik had een shirtje voor Y. maat 50-56 en ze kon hem aan met de gewone kleding wat ze al aanhad in mt 68 dus zo groot viel het shirtje!
Gast- Gast
Ik had een shirtje voor Y. maat 50-56 en ze kon hem aan met de gewone kleding wat ze al aanhad in mt 68 dus zo groot viel het shirtje!
Gast- Gast
Qua lengte ging het wel, maar de breedte....is way to big! Ze verzuipt erin. Ok, nu gaat ze net over naar de 80 en is ze erg smal, maar toch.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik heb de longsleeves in 74 besteld (voor nu) en 1 superleuk vestje in 80. Als het écht te groot is kan hij het altijd volgend voorjaar als jasje dragen als het buiten lekker weer is.
Y. is verre van smal, eerder dik dus hoop dat het past :-)
Y. is verre van smal, eerder dik dus hoop dat het past :-)
Annie24- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» hoe valt c&a kleding
» Hoe valt de kleding van ....
» Hoe valt ...
» Hoe valt kleding van bakkaboe?
» Hoe valt Zara kleding?
» Hoe valt de kleding van ....
» Hoe valt ...