hoe valt c&a kleding
+4
Aimee
Tania
Printje
mauwmauw
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe valt c&a kleding
Ik twijfel voor de maat bij de C&A.V heeft korte beentje maat 80 van de wibra(wat ik vrij groot vind vallen)begint nu te kort te worden.maar 92 van H&M(baby afdeling) is weer veel te groot. Nu zie ik leuke gevoerde broeken bij de C&A maar twijfel over de maat.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: hoe valt c&a kleding
Heel klein vind ik. Broeken trouwens niet hoor maar R past bijv. vd H&M 92-98 nog helemaal prima en zit vd C&A dingen in maatje 110!!!! 'klein' verschil maar...
Ik zou dus zeker een grotere maat pakken.
Ik zou dus zeker een grotere maat pakken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het echt heel erg wisselen. Spijkerbroeken vind ik soms veel groter vallen terwijl ik T-shirts soms wel in 2 maten groter koop.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
H&M valt heel groot (ik heb shirts in maat 86 liggen die groter zijn dan 92 andere merken)
C&A valt klein, dat draagt hij altijd een maat groter (maar ik heb er eigenlijk geen broekjes van, alleen shirts en vesten)
C&A valt klein, dat draagt hij altijd een maat groter (maar ik heb er eigenlijk geen broekjes van, alleen shirts en vesten)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Shirts vind ik héél erg klein vallen. Y. heeft zelfs 2 shirts in 110
Broeken vind ik aan de korte kant als ik het vergelijk met andere merken. Hij heeft 1 broek in maat 98, maar die is nu kantje boord, terwijl ik andere 98 nog een stukje om moet slaan. Maat 92 is dan weer te kort. Fijn, zo'n tussenlengte...
Broeken vind ik aan de korte kant als ik het vergelijk met andere merken. Hij heeft 1 broek in maat 98, maar die is nu kantje boord, terwijl ik andere 98 nog een stukje om moet slaan. Maat 92 is dan weer te kort. Fijn, zo'n tussenlengte...
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik vind het heel wisselend. Hij heeft broeken gehad van maat 68 daar kon hij in met 62 maar ook pas die hij paste met 74. Als je ze op elkaar legde zat er ook veel lengte verschil in.
Misschien kan je een broek meenemen die hij goed past en zo meten of het veel verschilt met wat hij nu draagt.
H&M broeken passen hier wel weer goed, wat ruim bij de billen en buik want die heeft hij niet maar de lengte wel.
Bovenkleding van H&M is hier altijd een maat groter nodig.
Misschien kan je een broek meenemen die hij goed past en zo meten of het veel verschilt met wat hij nu draagt.
H&M broeken passen hier wel weer goed, wat ruim bij de billen en buik want die heeft hij niet maar de lengte wel.
Bovenkleding van H&M is hier altijd een maat groter nodig.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Broeken vallen klein, vind ik. Die koop ik liefst ergens anders. Shirts en jurkjes vallen goed, mijn dochter draagt maat 104 en in die maat heeft ze dan ook de shirts en jurkjes.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
oke bedankt. Ik ga denk gewoon naar de winkel. Hier hebben ze alleen niet zoveel.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
De kleinere maten (44-50-56-62) vond ik echt heel klein vallen. Maar nu zit mijn zoontje in 62 en is iets van maatje 68 weer te groot. Ik heb van mijn zus ook 2 shirtjes van c&a gekregen maat 68 en ook die zijn nog te groot. Alhoewel ik ze nog wel kleiner vind vallen dan bijv. h&m.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe valt Name-it kleding?
» Hoe valt de kleding van ....
» Hoe valt ...
» Hoe valt kleding van bakkaboe?
» Hoe valt Zara kleding?
» Hoe valt de kleding van ....
» Hoe valt ...