Ophalen van schiphol
+5
TukTuk
Marin
FireButterfly
Monte
FruttiTutti
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ophalen van schiphol
Jolee schreef:Marin schreef:
Ik zou ongeveer een half uur rekenen, maar zorg zelf ook dat je goed weet welke aankomsthal je moet zijn (er zijn er 4).
Ik ging laatst iemand ophalen, stond er; aankomsthal 3 + 4. Dat was dus de hele tijd heen en weer lopen. Wist niet waar ik op moest gokken, haha.
Hahaha, dat heb ik ook gehad. Mijn vriend kwam terug uit Rome en ik zou hem als verrassing ophalen. Hij wist dus van niks en natuurlijk stond ik bij aankomsthal 3 en kwam hij er bij 4 uit.. Hij zat al in de trein toen ik eindelijk durfde te bellen en hij kon er nog net uitspringen.. Ik kwam namelijk wel helemaal uit Friesland rijden
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik was ruim op tijd aanwezig (5 minuten nadat ze geland waren). Ik had op internet al gezien dat ze een half uur eerder aan zouden komen, dus ik kon op tijd vertrekken!
Alles is dus goed gekomen
Alles is dus goed gekomen
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Oooh, dat is zuur Marsy! Ik stond vooral bij 4 en was met een vriendin samen, dus we konden wel splitsen, maar zijn hem toch misgelopen, haha. Maar hij belde, dus kwam wel goed. Dat van jou is niet zo leuk!
Gast- Gast
Haha, ik ben ook altijd naar hem op zoek als ik op Schiphol ben, maar heb hem nog nooit gezien. Een paar vriendinnen van mij wel. Bij 1 wilden ze een item maken, maar dat wilde zij niet.Jolee schreef:Marin schreef:Jolee schreef:Of je gaat die Hello-Goodbye meneer zoeken. Ik kwam hem laatst tegen toen ik zelf ging vliegen. We zaten in het zelfde cafe te lunchen.
Ooh dat hoop ik ook altijd! Ik vind hem een toffe kerel! Alleen wil ik niet op televisie.
Haha, ja ik ook (en wil ook niet op tv, maar wel hem tegenkomen haha). En nu zag ik hem. Maar heb hem wel eens eerder gezien op Utrecht CS. Weet niet wat hij toen deed, maar hij liep toen wel in zo'n zoekende Hello Goodbye houding, haha.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mediamarkt ophalen in de winkel
» Morgen auto ophalen :)
» Snuiten of ophalen, wat is beter?
» Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?
» Rad van schiphol
» Morgen auto ophalen :)
» Snuiten of ophalen, wat is beter?
» Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?
» Rad van schiphol
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: