Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

+8
Susan
L!ND@
Lejow
Elliot
Rush
Toet
Parisienne
Siamsa
12 plaatsers

Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 10:11

Een super cadeau en verrassing van een aantal meiden hier op het forum. Vorige week had ik een aantal avonddiensten achter elkaar en belde mijn buurvrouw dat er een pakket voor mij was bezorgd ? Vreemd want ik had helemaal niets besteld. Ik vroeg haar wat het dan was. Ja, zegt ze een prullebak en een doosje van bol.com. Nou, toen snapte ik er al helemaal niets meer van ? De volgende ochtend ging ik het meteen bij haar ophalen. Ik opende de factuur bon en daarop stond 'Voor S.enna en M.ara om samen mee te spelen', met daaronder een aantal namen van meiden van het forum.We hebben er echt even samen hard om moeten lachen want op de factuur bon stond 'Playmobile manege'. Mijn vermoeden was dat Susan hier achter zou zitten en dat bleek dus ook zo te zijn. Na wat contact over en weer kon ik vandaag (eerst was ik een paar dagen naar Duitsland, daarna waren mijn buren een paar dagen weg, balen) het pakket ophalen.

Echt meiden, wat een geweldig cadeau :cheering: Ontzettend gaaf, eigenlijk veeeeel te gek maar o zo leuk. S.enna is er al helemaal mee in haar element, en M.ara speelt lekker mee. De paardjes hobbelen door de huiskamer en ze moeten van M.ara steeds 'naar bed' haha echt heerlijk om te zien hoe ze ermee spelen.

Bedankt, echt super bedankt hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Siamsa ma 22 okt 2012 - 10:39

Wat ontzettend lief van deze meiden zeg! En wat leuk dat ze een manege hebben van playmobile, dit brengt me op idee voor de verjaardag (in april pas, maar dat maakt niet uit haha) van het kindje van vrienden van ons, die is ook helemaal gek van 'paarties'!


Laatst aangepast door Siamsa op ma 22 okt 2012 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Parisienne ma 22 okt 2012 - 10:42

Wat vreselijk lief! Wat zullen je meiden er een speelplezier van hebben!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Toet ma 22 okt 2012 - 10:45

Heel erg lief! Jullie hebben dit dubbel en dwars verdiend cheers
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Rush ma 22 okt 2012 - 19:48

Wat leuk en lief, veel speel plezier!

Wel jammer dat ik steeds alle acties mis? Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Elliot ma 22 okt 2012 - 20:13

Wat lief! Veel speelplezier voor de meiden! smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Lejow ma 22 okt 2012 - 20:19

Wat lief!!
Volgens mij heb ik deze actie ook gemist, jammer! Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  L!ND@ ma 22 okt 2012 - 20:38

Wat ontzettend leuk, veel speelplezier!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 21:48

Ik heb het trouwens geregeld samen met тыквашка.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Happydobby ma 22 okt 2012 - 23:39

Leuk :cheering:

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Kowalski di 23 okt 2012 - 0:05

Wat lief! I love you Veel plezier ermee!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Ella di 23 okt 2012 - 2:26

Wat lief zeg, veel plezier ermee
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 2:58

Leuk en lief, veel plezier ermee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Bolleke wo 24 okt 2012 - 3:22

Actie is al een hele tijd geleden opgezet, niet iets van de laatste weken, dus kan zijn dat er meiden het gemist hebben.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Rush wo 24 okt 2012 - 3:24

Bolleke schreef:Actie is al een hele tijd geleden opgezet, niet iets van de laatste weken, dus kan zijn dat er meiden het gemist hebben.
Het is niet dat ik hier pas sinds 2 weken kom Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? 2474380249.

Nee, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het jammer dat niet iedereen bereikt wordt met zo`n actie. Ik had graag mee willen doen. Ik heb al vaker acties gemist die er echt toe deden en dat vind ik jammer.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Susan wo 24 okt 2012 - 3:58

We hebben het via Facebook gedaan, een evenement aangemaakt, mensen toevegoegd en gevraagd of mensen het verder wilden verspreiden, het heeft dus niet op het forum gestaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...? Empty Re: Weten jullie wat ik vandaag bij de buren kon ophalen ...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum