Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderwagen met 4 wielen.

+21
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Dora
tweeling
PiP
CCC
Supertalentje
meisje
koNijntje
Paper Crown
smooch
mauwmauw
Floor
Parisienne
Happydobby
Makamba
Liadan
-Ieniemienie-
Susan
MissD
Jezzie
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Bruintje Beer do 16 feb 2012 - 8:45

Snoepy87 schreef:
mauwmauw schreef:ik heb de maxi cosi mura 4(2010)vind het een fijne wagen,rijd heerlijk,lekker stevig.Ideaal voor bobbelige ondergronden,zoals laatst met de sneeuw,de mura rijdt daar perfect over heen.wij gaan ook regelmatig naar het bos,en daar rijdt ie ook perfect.En ik vind het best een stoere kinderwagen.

+1 en zelfs op het strand ( het hardere stuk) rijd hij prima
+2
en hij past in mijn kleine kofferbak!!

Edit:Mijn zoontje van nu 8,5 maand ligt nog steeds in de kinderwagenbak. Ze kunnen naar je toe en van je af kijken.


Laatst aangepast door Bruintje Beer op do 16 feb 2012 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Flip Fluitketel do 16 feb 2012 - 8:52

Bruintje Beer schreef:
Snoepy87 schreef:
mauwmauw schreef:ik heb de maxi cosi mura 4(2010)vind het een fijne wagen,rijd heerlijk,lekker stevig.Ideaal voor bobbelige ondergronden,zoals laatst met de sneeuw,de mura rijdt daar perfect over heen.wij gaan ook regelmatig naar het bos,en daar rijdt ie ook perfect.En ik vind het best een stoere kinderwagen.

+1 en zelfs op het strand ( het hardere stuk) rijd hij prima
+2
en hij past in mijn kleine kofferbak!!
Nogmaals +1. En hij past hier in de kleine kofferbak van mijn man zijn auto.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Fiebje do 16 feb 2012 - 9:27

De bugaboo is misschien wat laag maar hij heeft wel weer de grootste bak.
En je kan met de stang beide kanten op en je kan het zitje zo olaatsen dat je het kindje van je afzet of naar je toe.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Flip Fluitketel do 16 feb 2012 - 9:39

Samen met de Maxi Cosi Mura heeft de Bugaboo volgens mij de grootste wagenbak van alle kinderwagens. De verdere punten die je noemde kan volgens mij bij iedere wagen tegenwoordig.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  me1987 do 16 feb 2012 - 9:42

Mag ik vragen wat voor auto jullie hebben, aangezien de mura in de kofferbak past... Wij hebben een kleine auto, en ben bang dat deze niet in onze auto past... (voor het geval dat wij ooit een kindje krijgen, wil liever niet gelijk de auto erop aanpassen)
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Flip Fluitketel do 16 feb 2012 - 9:48

me1987 schreef:Mag ik vragen wat voor auto jullie hebben, aangezien de mura in de kofferbak past... Wij hebben een kleine auto, en ben bang dat deze niet in onze auto past... (voor het geval dat wij ooit een kindje krijgen, wil liever niet gelijk de auto erop aanpassen)
Wij hebben o.a. een Volkswagen Polo 3drs. Om het onderstel erin te krijgen moet je wel 2 banden eraf halen, maar die klik je er zo op en af. Is een kleine moeite!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Bruintje Beer do 16 feb 2012 - 9:55

Flip Fluitketel schreef:
me1987 schreef:Mag ik vragen wat voor auto jullie hebben, aangezien de mura in de kofferbak past... Wij hebben een kleine auto, en ben bang dat deze niet in onze auto past... (voor het geval dat wij ooit een kindje krijgen, wil liever niet gelijk de auto erop aanpassen)
Wij hebben o.a. een Volkswagen Polo 3drs Chervolet Kalos. Om het onderstel erin te krijgen moet je wel 2 banden eraf halen, maar die klik je er zo op en af. Is een kleine moeite!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  me1987 do 16 feb 2012 - 10:02

Bruintje Beer schreef:
Flip Fluitketel schreef:
me1987 schreef:Mag ik vragen wat voor auto jullie hebben, aangezien de mura in de kofferbak past... Wij hebben een kleine auto, en ben bang dat deze niet in onze auto past... (voor het geval dat wij ooit een kindje krijgen, wil liever niet gelijk de auto erop aanpassen)
Wij hebben o.a. een Volkswagen Polo 3drs Chervolet Kalos. Om het onderstel erin te krijgen moet je wel 2 banden eraf halen, maar die klik je er zo op en af. Is een kleine moeite!



Bedankt voor jullie antwoorden... De Maxi cosi Mura 3 of 4 staat hoog op mijn lijstje voor als het ooit zover mag zijn.. Nu weet ik dat het denk ik wel moet gaan lukken in onze huidige auto.
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Puggle do 16 feb 2012 - 10:10

Wij hebben de bugaboo black edition gekocht smile helaas verder nog geen ervaring ermee, maar wel goede verhalen gehoord.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Floor do 16 feb 2012 - 10:16

me1987 schreef:
Bruintje Beer schreef:
Flip Fluitketel schreef:
me1987 schreef:Mag ik vragen wat voor auto jullie hebben, aangezien de mura in de kofferbak past... Wij hebben een kleine auto, en ben bang dat deze niet in onze auto past... (voor het geval dat wij ooit een kindje krijgen, wil liever niet gelijk de auto erop aanpassen)
Wij hebben o.a. een Volkswagen Polo 3drs Chervolet Kalos. Om het onderstel erin te krijgen moet je wel 2 banden eraf halen, maar die klik je er zo op en af. Is een kleine moeite!



Bedankt voor jullie antwoorden... De Maxi cosi Mura 3 of 4 staat hoog op mijn lijstje voor als het ooit zover mag zijn.. Nu weet ik dat het denk ik wel moet gaan lukken in onze huidige auto.

ik heb een toyota aygo en haal alleen 1 achterband eraf omdat deze te dicht tegen de klep aan zit (die is van glas bij deze auto), verder past het onderstel er gewoon prima in.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  me1987 do 16 feb 2012 - 10:46

Floor schreef:
me1987 schreef:
Bruintje Beer schreef:
Flip Fluitketel schreef:
me1987 schreef:Mag ik vragen wat voor auto jullie hebben, aangezien de mura in de kofferbak past... Wij hebben een kleine auto, en ben bang dat deze niet in onze auto past... (voor het geval dat wij ooit een kindje krijgen, wil liever niet gelijk de auto erop aanpassen)
Wij hebben o.a. een Volkswagen Polo 3drs Chervolet Kalos. Om het onderstel erin te krijgen moet je wel 2 banden eraf halen, maar die klik je er zo op en af. Is een kleine moeite!



Bedankt voor jullie antwoorden... De Maxi cosi Mura 3 of 4 staat hoog op mijn lijstje voor als het ooit zover mag zijn.. Nu weet ik dat het denk ik wel moet gaan lukken in onze huidige auto.

ik heb een toyota aygo en haal alleen 1 achterband eraf omdat deze te dicht tegen de klep aan zit (die is van glas bij deze auto), verder past het onderstel er gewoon prima in.



Ow... Dan moet het zeker weten wel goed komen! Ik heb een peugeot 107.. Vriend heeft een Renault Master
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Roodkapje do 16 feb 2012 - 11:26

Wij hebben de Joolz Day Earth gekocht afgelopen zaterdag.. Mijn oog was eerst gevallen op de MaxiCosi Mura ( vooral vanwege de prijs en dat dit ons laatste kindje is en de wagen dus echt maar 1 ronde gebruiken). Maar toen kwam ik in die winkel en ik mocht er 1 uitkiezen, welke ik maar wilde zei mannetje! Het is dus de Joolz geworden. Hoe hij bevalt qua rijden etc. weet ik niet dat komt in augustus pas, wellicht rij ik binnenkort vast een rondje voor met ons zoontje maar eigenlijk wil ik 'm nog niet gebruiken.

We hadden hiervoor de Bugaboo, ik vond het niets en is uiteindelijk bij het grof vuil terecht gekomen!.. Mooie wagen, daarom was ik er ook voor gevallen, maar een rondje door het bos met de hond en kinderwagen was geen succes..Bij elke takje wat net wat dikker is als een twijgje bleef ie hangen.. maar ja, als je niet vaak door het bos loopt issie verder perfect. Lekker wendbaar in de stad en grote wagenbak. Alleen is manlief bijna 2 meter en voor hem was het in en uit de wagen halen van ons zoontje geen pretje.Maar dat wisten we bij aankoop eigenlijk al..

Daarvoor hadden we de Quinny Speedi voor nr 2, fijne wagen maar een 3 wieler.. maar kon overal goed rijden.. strand, bos etc.

Bij de 1e een Quinny Freestyle: liep lekker voor die tijd.. maar een hels karwei om in te klappen en pastte eigenlijk niet in een normale auto...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Supertalentje do 16 feb 2012 - 12:29

Fiebje schreef:De bugaboo is misschien wat laag maar hij heeft wel weer de grootste bak.
En je kan met de stang beide kanten op en je kan het zitje zo olaatsen dat je het kindje van je afzet of naar je toe.

De bak van de Bugaboo is kleiner dan die van Joolz, althans het matrasje waar je kind op ligt. Dat je je kindje beide kanten op kunt laten kijken heeft volgens mij iedere kinderwagen tegenwoordig.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:22

Wij hebben de maxi cosi mura 4 en ik vind hem echt heel fijn. Nou heb ik verder geen ervaring met andere kinderwagens maar van deze heb ik zeker geen spijt. Ons zoontje is nu inmiddels 6 maanden en we zijn al heel wat kilometertjes wezen wandelen met de wagen en hij past nog steeds in de wagenbak Very Happy



Ben er verder eigenlijk nog nooit mee naar het bos geweest, dan zou ik denk ik toch een draagdoek gebruiken. Lijkt me wat makkelijker. Maar van wat ik gelezen heb zou het hiermee wel moeten kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 23:42

me1987 schreef:Mag ik vragen wat voor auto jullie hebben, aangezien de mura in de kofferbak past... Wij hebben een kleine auto, en ben bang dat deze niet in onze auto past... (voor het geval dat wij ooit een kindje krijgen, wil liever niet gelijk de auto erop aanpassen)

Wij hebben een toyota yaris en bij ons pas de het zitgedeelte en het onderstel in de achterbak. De combi reiswieg en onderstel paste samen niet maar wij deden dan de reiswieg op de achterbank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:05

Wij hebben ook meerdere kinder wagens gehad.

Onze eerste was een mutsy transporter. Fijne wagen, maar zo onhandig dat je de buggiezit er niet uit kon klikken. Je moest het onderstel met buggiezit en al inklappen en in je auto leggen.

Toen zijn we over gestapt naar de Mutsy 4 rider Single Spoke Next. Wat een lompe en zware wagen was dat. De Buggiezit kon ik er dan wel uitklikken, maar het frame was lomp en zwaar en dan hadden wij nog wel de lichte versie). Geen succes dus!

Als laatste hebben wij een bugaboo Cameleon aangeschaft. En daar zijn we in blijven hangen (dus dat zegt genoeg). Nog steeds ben ik heel tevreden met de wagen, en zou niets anders meer willen. Hij loopt fijn. Licht gewicht om in de auto te leggen. Ik heb wel goed ervaringen met het bos en strand. Vooral strand. Je klapt hem in en je trekt hem zo achter je aan door het zand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen met 4 wielen. - Pagina 2 Empty Re: Kinderwagen met 4 wielen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum