Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar heb je echt een hekel aan..

+27
Rush
Snoes
rapa nui
Zora
Rouge
loura
SoGood
NoName88
Caroow
Roxi3
Tinus
Pompoen
Sylvana
Lady Starstruck
Arwyn
luisa
Raindrop
Bliss
Curious
TGR
Susan
Mermaid
Dennenappel
Ibbeltje
Xanna
Lejow
Stuiterbal
31 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:08

Sogood schreef:Mijn fiets in het souterain zetten.

Mensen die een boterham eten, vervolgens een flinke slok drinken nemen en daarna die boterham die al in hun mond zat, verder opkauwen.

Oohh bah. Ik zie het voor me.. pale

Ik heb een hekel aan die ene collega van mij die me echt te lang aan kijkt elke keer. Hij kwijlt er nog net niet bij. Brrr...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Rouge wo 15 feb 2012 - 9:26

Charlie schreef:Niesen met natte mascara op.

inderdaad. En een natte mouw, of water dat zo in een dun straaltje je mouw in loopt. Met je sokken in een natte plas in de badkamer lopen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Zora wo 15 feb 2012 - 9:42

Sunprincess schreef:
Ik heb een hekel aan stukjes appelschil tussen mijn brace achter mijn tanden.

Oooh jaaa! Soms gebeurt het al 's ochtends en heb ik niks bij me om het eruit te krijgen... hoekjes van een papiertje al geprobeerd. Aan het eind van de dag is mijn tong dan helemaal kapot van het poeren Very Happy

Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:56

Zora schreef:
Sunprincess schreef:
Ik heb een hekel aan stukjes appelschil tussen mijn brace achter mijn tanden.

Oooh jaaa! Soms gebeurt het al 's ochtends en heb ik niks bij me om het eruit te krijgen... hoekjes van een papiertje al geprobeerd. Aan het eind van de dag is mijn tong dan helemaal kapot van het poeren Very Happy


Dat inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:57

Sogood schreef:Mijn fiets in het souterain zetten.

Mensen die een boterham eten, vervolgens een flinke slok drinken nemen en daarna die boterham die al in hun mond zat, verder opkauwen.

Die laatste vind ik ook echt bloedirritant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  rapa nui wo 15 feb 2012 - 10:24

Aan buren die 's avonds laat buiten nog roken als andere mensen al op bed liggen. Dat buiten roken is prima maar niet dat ze dan nog van alles gaan bespreken wat ik helemaal niet wil horen en vooral niet als ik probeer te slapen.

Als mensen (familie/vrienden) een gesprek willen aangaan als ik op het toilet zit en dan door de deur heen praten. Zelfde als ik in een kleedhokje sta dan wil ik ook helemaal niet praten.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:25

Mensen die alleen maar heel egoistisch aan zichzelf denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Snoes wo 15 feb 2012 - 18:05

Joan schreef:Vet haar! Bluh.
+ 1!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 20:02

Ik heb er een hekel aan als ik met de bus moet reizen, er al tig mensen bij de bushalte staan te wachten, en als de bus uiteindelijk komt, die al propvol is en de ramen beslagen zijn, dat je je dan net nog de bus in kunt persen, je je net nog kunt vasthouden aan een stang of paal, je tegen andere reizigers aangedrukt staat, en dat een uur lang.. Horror!

Edit: daar om heb ik ook een auto gekocht vorig jaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 20:20

Snoes schreef:
Joan schreef:Vet haar! Bluh.
+ 1!
Dit ook inderdaad, bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Rush wo 15 feb 2012 - 20:53

Regen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Flippin' Bitch wo 15 feb 2012 - 21:46

'We moeten vaker praten, ik weet bijna niets van je.' Begin je vervolgens eens ergens over wat je bezig houdt, meteen na het eerste detail: 'Jaaa, maar ik heb natuurlijk een bak levenservaring meer dan jij' 'Jaaa, maar jij bent heel anders opgegroeid' 'Vroeger heb ik daar en daar gewerkt en toen gebeurde er iets, maar dan veel erger' 'Jaaa en mijn dochter die had natuurlijk ook dat en dat' 'En mijn zoon zo en zo. Die moeten het allemaal met een stuk minder redden, jij hebt geluk dat, jij moet eens beseffen dat, blabla' Oftewel: willen praten, totaal niet luisteren naar wat mijn punt is. Een pietluttigheid uitvergroten tot DE GROTE DENKFOUT, waardoor het mijn punt helemaal niet is. En dan vervolgens heel snel over naar hoe zwaar ze het zelf niet hebben gehad, over hun eigen naasten. Waardoor we dan wederom een uur hebben zitten lullen, maar ze inderdaad nog steeds niets van mij weten.

Afvoerputjes schoonmaken, wc blok vervangen, in de stront gaan staan. Sowieso alles met stront, kots, kwijl e.d. Heel je auto hebben gekrabt, willen wegrijden en dat dan ook de binnenkant van je autoruiten bevroren zijn.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  _Femme do 16 feb 2012 - 3:09

Flippin' Bitch schreef:Heel je auto hebben gekrabt, willen wegrijden en dat dan ook de binnenkant van je autoruiten bevroren zijn.

Dat is echt zo ontmoedigend 's ochtends Mad

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  sonly do 16 feb 2012 - 4:49

School! Bah

De douche die warm/lauw blijft en niet heter wil.
'S nachts wakker worden omdat je het koud hebt.


_Femme schreef:
Flippin' Bitch schreef:Heel je auto hebben gekrabt, willen wegrijden en dat dan ook de binnenkant van je autoruiten bevroren zijn.

Dat is echt zo ontmoedigend 's ochtends Mad

'S nachts ook hoor... Wink

sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Rush do 16 feb 2012 - 4:50

sonly schreef:
_Femme schreef:
Flippin' Bitch schreef:Heel je auto hebben gekrabt, willen wegrijden en dat dan ook de binnenkant van je autoruiten bevroren zijn.

Dat is echt zo ontmoedigend 's ochtends Mad

'S nachts ook hoor... Wink

Werkt je blazer dan niet ofzo? Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  MAS do 16 feb 2012 - 5:00

Rush schreef:
sonly schreef:
_Femme schreef:
Flippin' Bitch schreef:Heel je auto hebben gekrabt, willen wegrijden en dat dan ook de binnenkant van je autoruiten bevroren zijn.

Dat is echt zo ontmoedigend 's ochtends Mad

'S nachts ook hoor... Wink

Werkt je blazer dan niet ofzo? Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 394967

Als je een oude auto hebt dan heb je daar last van en duurt het heel lang met de blazer voor het ontdooid is.

En dan heb je zelfs de binnenkant gekrabd, doe je de blazer aan, al dat ijs op je!!! Sad

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 5:54

MAS schreef:
Rush schreef:
sonly schreef:
_Femme schreef:
Flippin' Bitch schreef:Heel je auto hebben gekrabt, willen wegrijden en dat dan ook de binnenkant van je autoruiten bevroren zijn.

Dat is echt zo ontmoedigend 's ochtends Mad

'S nachts ook hoor... Wink

Werkt je blazer dan niet ofzo? Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 394967

Als je een oude auto hebt dan heb je daar last van en duurt het heel lang met de blazer voor het ontdooid is.

En dan heb je zelfs de binnenkant gekrabd, doe je de blazer aan, al dat ijs op je!!! Sad

Ik heb een auto van 18 jaar oud, maar als mijn ruiten bevroren zijn (ook aan de binnenkant) en ik zet mijn blazer aan zijn ze zo ontdooid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb je echt een hekel aan.. - Pagina 6 Empty Re: Waar heb je echt een hekel aan..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum