Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indoor speelparadijs

+4
M@niek
Susan
Makamba
Annie24
8 plaatsers

Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Indoor speelparadijs

Bericht  Annie24 di 14 feb 2012 - 9:43

Heeft Y. daar al iets te zoeken? Hij is net 1 jaar geweest. Woensdag zijn we altijd met z'n drietjes vrij en ik wil eigenlijk wat leuks gaan doen. Op nog geen 10 minuten afstand zit zo'n speelparadijs. Heb net even op die site gekeken, maar twijfel of het wel leuk is voor zo'n ukkie?

Het gaat om 10 uur open en we willen er dan ook rond die tijd zijn. Y. slaapt meestal van 13 tm 15 uur, dus dan zijn we mooi voor zijn slaapje weer terug.

Iemand die ervaring heeft met hele kleintjes en zo'n speelparadijs?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 9:46

Wij zijn rond het eerste jaar ook eens geweest. Ze heeft zich daar wel vermaakt, maar als ik vergelijk met een paar weken terug heeft ze er nu toch wel vééééél meer aan. Ik zou wel gaan op een moment dat je geen drukte verwacht, want de grotere kinderen zijn wel heel ruw en wild voor een kindje van één.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Makamba di 14 feb 2012 - 9:47

Rejoy. schreef:Wij zijn rond het eerste jaar ook eens geweest. Ze heeft zich daar wel vermaakt, maar als ik vergelijk met een paar weken terug heeft ze er nu toch wel vééééél meer aan. Ik zou wel gaan op een moment dat je geen drukte verwacht, want de grotere kinderen zijn wel heel ruw en wild voor een kindje van één.

Hier hetzelfde!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 9:52

Het is ook leuker voor ze als ze lopen (weet niet of hij dat al doet).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Annie24 di 14 feb 2012 - 9:53

Hadden die waar jullie geweest zijn geen speciaal 'peutergedeelte'?

Wat ik op de site lees is er een speciaal stukje voor kindjes van 1 t/m 4 jaar.

De duurte zou het niet zijn: € 6 met z'n drietjes, maar zou het idd jammer vinden als we daar binnen komen en we na 15 minuten weer weg kunnen omdat Y. er eigenlijk nog te jong voor is. Hmmm...dilemma laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Annie24 di 14 feb 2012 - 9:54

Arden schreef:Het is ook leuker voor ze als ze lopen (weet niet of hij dat al doet).

Ja, hij loopt al *trots Laughing *
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 9:58

ja, daar was ook wel een apart stuk voor kinderen tot 4 jaar, maar het verschil tussen 1 en (bijna) 4 is wel heel groot natuurlijk. En ik zou gewoon gaan hoor, als hij het niets vindt weet je dat ook weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Annie24 di 14 feb 2012 - 10:01

Rejoy. schreef:ja, daar was ook wel een apart stuk voor kinderen tot 4 jaar, maar het verschil tussen 1 en (bijna) 4 is wel heel groot natuurlijk. En ik zou gewoon gaan hoor, als hij het niets vindt weet je dat ook weer!

W.b.t. het leeftijdsverschil heb je idd gelijk.

Ik stel het zo even voor bij mijn vriend en dan kijken we morgenochtend even wat we doen. Mocht het niets zijn, zijn we zo weer thuis smile

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Susan di 14 feb 2012 - 10:26

Alle indoorspeeltuinen die ik ken hebben een hoek voor de hele kleintjes. Yrsa heeft zich altijd prima vermaakt. Ik vind zelf bijvoorbeeld Monkey Town in Amersfoort fijn omdat er een apart, afgesloten gedeelte is voor kinderen van 0-4 jaar, en daar is dan weer een aparte babyhoek. Dat is lekker overzichtelijk en rustig zonder al die rennende grote kinderen.

Indoorspeeltuinen als Kidzcity, Schateiland Zeumeren en Plopsa Indoor hebben echt prachtige gedeeltes voor baby's en dreumesen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  M@niek di 14 feb 2012 - 11:51

Wij hebben hier balleland (voorheen ballorig). Wij zijn ruim voor de 1 jaar met haar geweest en ze kon nog niet lopen. Het is dan leuk om een keertje te gaan, ze heeft toen wat met ballen gespeeld en op zo een wipding. Maar nu ze goed kan lopen en klauteren is het echt leuk.

Ik zou echt gaan als het rustig is. Tussen 1 en 4 jaar zit een groot verschil. De kleintjes lopen gewoon tussen de ruwe ballengooiende oudere kinderen dat is niet altijd even praktisch.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 20:38

Hier is het zeker leuk voor die kleintjes, ze hebben hier een groot stuk afgezet voor kindjes van 0 tot 4 met een ballebak, glijbaan, springkussen, klauterstuk enzv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Annie24 di 14 feb 2012 - 21:16

We zijn ons nu aan het aankleden, de tas aan het inpakken enzo en dan gaan we weg. Het gaat om 10 uur open en als we alle stoplichten meehebben is het maar 5 minuutjes rijden. Ben benieuwd Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  PapillonRose di 14 feb 2012 - 21:45

Naar welke zijn jullie gegaan? Als het B.allorig in R'dam is dan hoop ik niet dat het je tegenvalt. Ik vond het deel voor kindjes onder de 4 zwaar tegenvallen voor een kindje van bijna 1 toen ik daar een paar maanden geleden naartoe ging. Ze heeft zich wel vermaakt hoor, maar ik moest constant er bovenop zitten zodat ze niet omver werd gebeukt, en de activiteiten zijn toch eigenlijk wel voor iets grotere kindjes.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Annie24 wo 15 feb 2012 - 2:01

PapillonRose schreef:Naar welke zijn jullie gegaan? Als het B.allorig in R'dam is dan hoop ik niet dat het je tegenvalt. Ik vond het deel voor kindjes onder de 4 zwaar tegenvallen voor een kindje van bijna 1 toen ik daar een paar maanden geleden naartoe ging. Ze heeft zich wel vermaakt hoor, maar ik moest constant er bovenop zitten zodat ze niet omver werd gebeukt, en de activiteiten zijn toch eigenlijk wel voor iets grotere kindjes.

We zijn naar De Jungle geweest in V.laardingen. Ik had het idd groter verwacht, maar das was n.a.v. de foto's die ik op hun site had gezien. In het stukje voor kindjes van 1-4 hadden ze: ballenbak, speelhuisje, luchtkussen, klimtoestel met glijbanen, klimtoestel net zoals voor de ouderen, alleen dan in mini-vorm, blokkenhoek/tafel, veel fietsjes/loopwagentjes, mini-glijbaan, wipwappen, kralenbaan-tafel, nog wat speeldingen aan de wand en dat was het wel.

Y. vond het in het begin wat eng, al die nieuwe dingen. Toen hij alles ontdekt had vond hij het reuze interessant en heeft zich prima vermaakt. We waren er om 10 uur en gingen om 11.30 uur weer weg. Hij heeft niet de hele tijd gespeeld. Ook veel gekeken naar andere kindjes en nog wat gegeten en gedronken.

De drukte viel wel mee, maar toen wij weggingen was het een stuk drukker en merkte ik idd dat de 3/4 jarigen de kleintjes om ver liepen. Ook het luchtkussentje en de ballenbak zaten aardig vol met de wat oudere kindjes.

Al met al is het ons niet tegengevallen en hebben we een leuke ochtend gehad met z'n drietjes en daar ging het om smile Zeker omdat het zo lekker dichtbij is zullen we het vast vaker gaan doen, want het was echt een familie-uitje Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  PapillonRose wo 15 feb 2012 - 7:42

Leuk dat het voor herhaling vatbaar is! Ik denk dat ik daar binnenkort ook eens ga kijken, wat jij zo beschrijft klinkt veel beter dan waar ik geweest ben. Zoals loopwagentjes, fietsjes, blokken.. Dat hadden ze daar niet en ik denk dat A. daar juist veel meer mee kan dan met een springkussen of een klimgedeelte dat me eerder voor 4+ lijkt en toch echt in de ruimte voor de kleintjes is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Annie24 wo 15 feb 2012 - 8:32

Ik zal zo eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen (even het kabeltje zoeken van het fototoestel laughcry ) De meeste foto's zijn mislukt omdat Y. bewoog, maar dan krijg je wel een idee van wat er allemaal hing/stond.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Flower_L wo 15 feb 2012 - 8:44

ik vind die foto's op de websites ook vaak vertekend beeld geven.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Annie24 wo 15 feb 2012 - 9:35

Nou, daar komen ze. PappilonRose; als je ze gezien hebt wil je dan even gillen? Dan haal ik ze weer weg Wink Wat niet op de foto staat, maar waar de kleintjes ook bij mogen is een groot afgezet stuk met van die supergrote lego/duplo blokken. Formaat die je vaak ook op scholen en kdv-en ziet.

*alles weer weg* Laughing


Laatst aangepast door Annie24 op wo 15 feb 2012 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Monnie wo 15 feb 2012 - 9:40

Leuke foto's Annie, volgens mij heeft jullie kereltje zich wel vermaakt Very Happy

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  kwak wo 15 feb 2012 - 9:42

leuk zeg! dat speelparadijs ziet er heel leuk uit!
als D. daar zou zijn stond zij de hele dag bij die kralentafel!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  PapillonRose wo 15 feb 2012 - 9:44

Leuk, ik heb ze gezien! Ziet er een stuk leuker uit als waar ik geweest ben, veel meer mogelijkheden voor de kleinere kindjes. Denk dat ik binnenkort ook eens ga kijken Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Annie24 wo 15 feb 2012 - 9:46

PapillonRose schreef:Leuk, ik heb ze gezien! Ziet er een stuk leuker uit als waar ik geweest ben, veel meer mogelijkheden voor de kleinere kindjes. Denk dat ik binnenkort ook eens ga kijken Very Happy

Nog een kleine aanvulling: er waren dus nog meer wipwapdingen/fietsjes/loopkarretjes/speeldingen aan de muur enzo, maar dat staat allemaal niet op de foto hoor :P

Ik heb ook géén idee hoe het er bij andere speelparadijzen uitziet, maar ondanks dat ik de ruimte op zich groter verwacht had, vielen de speelmogelijkheden me niet tegen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Annie24 wo 15 feb 2012 - 9:47

kwak schreef:leuk zeg! dat speelparadijs ziet er heel leuk uit!
als D. daar zou zijn stond zij de hele dag bij die kralentafel!

Ik heb 15 minuten met Y. aan de Duplo tafel gezeten, terwijl hij dat thuis ook heeft Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indoor speelparadijs Empty Re: Indoor speelparadijs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum