Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

plopsa indoor

+4
Flower_L
-Ieniemienie-
meisjesmama
koNijntje
8 plaatsers

Ga naar beneden

plopsa indoor Empty plopsa indoor

Bericht  koNijntje za 13 jul 2013 - 1:34

wij gaan heel misschien nog met z'n 4tjes op vakantie (was eerst niet het plan) en ik ben een beetje aan het rondkijken.
maar nu zie ik dat je bij een park van CP gratis toegang hebt tot plopsa indoor in coevorden.
nou kan ik nergens vinden vanaf welke leeftijd dit leuk is.. wie weet dat?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  meisjesmama za 13 jul 2013 - 1:59

Ik denk dat ze vanaf 3 jaar het wel leuk gaan vinden.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  -Ieniemienie- za 13 jul 2013 - 2:08

Wij zijn met M haar 3de verjaardag geweest. Ik denk dat het vanaf 2jr wel erg leuk is.
T wordt in sept 2 maar denk dat hij het al erg leuk zou vinden.

Wij zijn er toen helemaal naartoe gereden (2,5u) en dat was het zeker niet waard.
Ik vond het erg klein. Voor M prima hoor. En als ik er in de buurt op vakantie was zou ik ook zeker gaan.
Alleen ik ga er nooit meer 2,5u voor rijden haha.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  koNijntje za 13 jul 2013 - 2:52

aha, ik zie nu dat je voor gratis entree weer een meerdagenpas moet kopen..
T is een vrij rustig mannetje, niet iemand die gelijk overal op klimt, dus ik laat plopsa niet te veel mijn keuze beïnvloeden dan..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  Flower_L za 13 jul 2013 - 3:01

L was 2.5 toen we naar plopsa gingen. Hij vond het geweldig. Alleen is t. onder de 1 meter, en volgens mij ook onder de 90cm als ik zo inschat....dan mag je in minder attracties. Op de site kun je zien waar hij in mag. 
Ik denk dat hij het wel leuk vindt, maar als hij in weinig attracties mag zou zonde zijn.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  koNijntje za 13 jul 2013 - 3:10

dat is wel een goede tip flower, hij moet nog bij veel dingen begeleidt, maar ik denk toch dat hij alleen niet veel onderneemt, haha..

ik zie ook dat de meerdagenpas hetzelfde kost als 1x entree, dus wat dat betreft zou ik als we voor de huttenheugte gaan een meerdagenpas kopen, dan kunnen we gaan wanneer we willen. denk dat we toch wel 1x gaan als we in de buurt zitten..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  Mida4you za 13 jul 2013 - 6:13

Wij zijn voor 3 weken geleden naar de Huttenheugte geweest. Wij hebben geen meerdaagse pas gekocht en ben blij dat ik dat ook niet heb gedaan ( had namelijk kortingskaarten voor 1 malig entree ) Het was die week namelijk erg mooi weer en we hebben ons prima op het park vermaakt. Veel naar de speeltuin, veel zwemmen en wat rondlopen. Mijn dochter is bijna 3 jaar en voor haar leeftijd is het erg leuk! Alleen voor een kindje van 2 jaar weet ik het niet zeker. Alleen kan hij in niet zo heel veel attracties ben ik bang. Je kunt alle attracties vinden op de website en vanaf welke lengte het is.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  Annie24 za 13 jul 2013 - 7:12

Wij zijn geweest toen Mida weer terug ging. Wij hadden wel die CP weekpas gekocht en dat was maar goed ook, want die week dat wij gingen was het juist rot weer (we hadden zelfs een ander huisje omdat een deel van het park overstroomd was)

Y. vond het in 1 woord geweldig! Overal waar hij in mocht daar is hij ingeweest, zelfs in de achtbaan (en die ging serieus heel hard!) We zijn die week 3x geweest en elke keer weer gingen zijn ogen stralen als we naar binnen gingen.

Hier is het dus een goede zet geweest, al had ik het een stuk groter verwacht, dat viel me echt tegen. Maar zo'n kleintje ziet dat natuurlijk niet Wink 
Je kan idd wel even kijken op de site en waar hij allemaal in zou mogen. Om nou alleen voor de draaimolen, ballenbak en Bumba speeltuin te gaan is ook een duur grapje. Smokkelen met lengte gaat trouwens echt niet werken, want ze moeten bij de kassa bij de meetlat staan, daarna weer bij het naar binnen gaan (ze krijgen een bepaalde stempel die bij de lengte hoort) en bij sommige attracties werd er naast Y. voor de zekerheid ook nog een meetlat gehouden.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  Flower_L za 13 jul 2013 - 7:14

Die achtbaan ging echt hard voor kleintjes idd! L was spierwit na afloop en zei alleen maar...'beetje heel eng mama"

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  maiadebij za 13 jul 2013 - 7:18

N was 3,5 jaar en J bijna 2 jaar toen wij er waren. Ze hebben beide enorm genoten!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  Muppetje za 13 jul 2013 - 7:36

Wij gaan er in september heen. Waarschijnlijk is L er nog te klein voor, maar we hebben de pas er toch bij genomen, al loop je er maar n kwartiertje doorheen om te kijken. We zien wel wat ie ervan vindt smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  Annie24 za 13 jul 2013 - 7:41

Flower_L schreef:Die achtbaan ging echt hard voor kleintjes idd! L was spierwit na afloop en zei alleen maar...'beetje heel eng mama"

Y. zat met papa in een karretje en ik daarachter in m'n uppie. Ik hoorde heel de tijd 'neeeeeeeeeeeeee, trein, stop!' Ik denk dat hij dacht dat hij gewoon in een treintje ging rijden laughcry en toen we 1 rondje gehad hadden en we nóg een rondje gingen zei hij 'neeeeeeeeeeeeeeee, mij uit, Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu (op dat moment waren we dus omhoog getakeld en vlogen we naar beneden Laughing ) Mijn vriend zei dat hij hem echt goed vast moest houden omdat hij dat hele karretje doorvloog.

Puntje bij paaltje vond hij het toch wel leuk denk ik, want we zijn nog 2x geweest smile 

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  koNijntje zo 14 jul 2013 - 0:46

wij gaan de eerste week van dec, dus zomerweer zullen we niet hebben Wink
waarschijnlijk wordt het wel de huttenheugte incl meerdagenpas.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

plopsa indoor Empty Re: plopsa indoor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum