Plopsa indoor Hasselt
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Plopsa indoor Hasselt
Wij wilden vandaag gaan. Onze dochter is 2 jaar. Maar toen ik op de website keek zag ik dat ze in veel attracties nog niet mag vanwege haar lengte (daar zijn zi in plopsalandparken heel streng in). Daarom zijn we niet gegaan, vind ik zonde. We gaan in 2012 wel een keer over een half jaartje/jaartje.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wij zijn in Plopsa Indoor Coevorden geweest toen Yrsa 22 maanden was en dat was wel leuk. Ze is daar in de carrousel geweest, in die draaimolen met die kikkertjes en van de hoge glijbaan. Allemaal samen met een van ons. Verder is er nog zo'n babyspeeltuin van Bumba, die vond zij wel een beetje saai, maar er was ook een show van Bumba en dat vond ze wel weer erg leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
up, maar dan voor Plopsa Coevorden
Heb nog wat van die C1000 codes liggen voor dagje uit, en leek me wel leuk voor L's tweede verjaardag.
Op de site ziet het er leuk uit, maar is het ook echt leuk voor een 2 jarige peuter?
Heb nog wat van die C1000 codes liggen voor dagje uit, en leek me wel leuk voor L's tweede verjaardag.
Op de site ziet het er leuk uit, maar is het ook echt leuk voor een 2 jarige peuter?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: