Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

speelparadijs + referenties

+4
Lejow
*Troela*
Coccinelle
Liadan
8 plaatsers

Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty speelparadijs + referenties

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 6:50

Vandaag zijn we met ons zoontje naar avonturenland in Den Bosch geweest, en dat is mij ontzettend tegen gevallen. Het was heel erg vies, heel veel ballen waren kapot, overal lag stof en haren (en dan heb ik het over dikke stofvlokken), vieze sokken die er rondslingerde, rondslingerende chipszakjes. Wij waren er rond half 11, dus het kan nooit zo zijn dat die zakjes er van deze ochtend pas lagen. De softplay zelf was her en der ook kapot, plastic was gescheurd, harde stalen randen waren zichtbaar omdat het plastic wat erom heen zat ook was gescheurd. Kortom het viel vies tegen (letterlijk en figuurlijk).

Afgelopen september zijn we naar De Bergen geweest in Wanrooij, dit was erg leuk. De meiden stonden tijdens openingtijden het softplay klimtoestel te poetsen. Het was gewoon heel netjes en onderhouden, ik kon T. met geruste hart rond laten kruipen.

Ik ben op zoek naar andere speelparadijzen waar jullie gweest zijn met jullie kids in Brabant, hoe was jullie ervaring met deze speelparadijzen. De bergen is leuk om naar toe te gaan, maar ik wil zelf ook wat afwisseling. Maar wel speelparadijzen, welke schoon, onderhouden en veilig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 6:53

Ik ga morgen met kwak naar Zippo Zebra in Hoo.geveen. Ben erg benieuwd hoe het daar is. Wij zijn ook al eens naar Ballorig in Wij.he geweest en daar vond ik het eigenlijk prima in orde. Vloeren en ballen waren schoon, speeltoestellen waren heel. Het was alleen wel jammer dat er niet beter toezicht was op leeftijdregels in het baby/dreumes deel. Wilde 8-jarigen op het springkussen waar je kindje van 11 maanden op zit is niet grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Liadan vr 13 jan 2012 - 6:57

Goed om te weten zomersproetjes, ik was van plan om er binnenkort een keer met Yara heen te gaan en een vriendin met haar zoon. Maar als ik dit zo lees dan gaan wij misschien wel kijken naar iets anders...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Liadan vr 13 jan 2012 - 7:00

Oh 2 jaar geleden ben ik trouwens naar 't Klauterwoud geweest in Oisterwijk, dat was toen wel leuk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Coccinelle vr 13 jan 2012 - 7:02

De bergen van Wanroij, daar heb ik zelf nog goede jeugdherinneringen aan. speelparadijs + referenties 561177 Gaan we van het voorjaar ook maar eens heen denk ik.


Laatst aangepast door Coccinelle op za 14 jan 2012 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  *Troela* vr 13 jan 2012 - 7:24

Even googlen op boer bert, eersel. Ben er nog niet geweest ( wel van plan) maar schijnt ook erg leuk te zijn!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 7:31

Rejoy. schreef: Wilde 8-jarigen op het springkussen waar je kindje van 11 maanden op zit is niet grappig.

Oh maar die stuur ik zelf gewoon weg, dat gebeurd hier ook weleens smile



Wij gaan altijd naar dezelfde indoorspeeltuin. Het is erg schoon, vriendelijk personeel en leuke toestellen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 7:33

Wij gaan vaak naar Ballorig in Nieuw-Bergen. Is net geen brabant meer maar in de buurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Lejow vr 13 jan 2012 - 7:49

Coccinelle schreef:De bergen van Wanroij, daar heb ik zelf nog goede jeugdherinneringen aan. speelparadijs + referenties 561177 Gaan we van het voorjaar ook maar eens heen denk ik. Wij hebben hier in het dorp een speelparadijs. Niet al te groot, leuk voor de kleintjes en schoon. Binnen en buiten wat te doen trouwens. Als je wil weten waar het is stuur ik de website wel per pm.

+ 1
Wij gingen daar altijd naar de camping Very Happy

Had je daar vroeger niet een binnen strand? Een heel groot binnen speel gebeuren, met een strandje en water?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 7:50

Coccinelle zou je mij die site per PM willen sturen als het in Brabant is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Coccinelle vr 13 jan 2012 - 10:55

Lejow schreef:
Coccinelle schreef:De bergen van Wanroij, daar heb ik zelf nog goede jeugdherinneringen aan. speelparadijs + referenties 561177 Gaan we van het voorjaar ook maar eens heen denk ik. Wij hebben hier in het dorp een speelparadijs. Niet al te groot, leuk voor de kleintjes en schoon. Binnen en buiten wat te doen trouwens. Als je wil weten waar het is stuur ik de website wel per pm.

+ 1
Wij gingen daar altijd naar de camping Very Happy

Had je daar vroeger niet een binnen strand? Een heel groot binnen speel gebeuren, met een strandje en water?

Nee, vroeger was het een heel groot buiten speel gebeuren + strandje en water. As je er op googled kom je wel wat foto's van vroeger tegen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 11:16

thanks dames!

de bergen is echt heel leuk! wij komen er een paar keer jaar. ze hebben ook een leuke buiten speeltuin (voorste gedeelte), achterste gedeelte vind ik zelf wel een beetje aan renovatie toe.


morgen ga ik jullie suggesties eens opzoeken.


Laatst aangepast door Zomersproetjes op vr 13 jan 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Muis vr 13 jan 2012 - 17:06

Pukkemuk in Breda is een kinderr/speel boerderij, en Haasje over in Oosterhout schijnt ook leuk te zijn. Misschien dat je het even kan googlen?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Jilke vr 13 jan 2012 - 22:34

In Roosendaal zit Ballorig, toen ik er was, zag het er ook goed uit. Al is dit al wel een jaar geleden. Stonden ze ook te poetsen inderdaad (ik was er smorgensvroeg)

In Hoeven zit Splesj, een groot zwembad. Hier zit Bubbels bij, ook een indoor speeltuin. Ben hier alleen nog nooit geweest. Het zwembad ziet er wel altijd verzorgd uit. Dus lijkt me dat dit binnen ook wel is.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  blondje1313 vr 13 jan 2012 - 23:06

Boer Bert in Eersel is een collega van mij, maar is dat niet meer een kinderboerderij achtig iets?

In Bladel heb je de Hooiberg, ben er zelf nog nooit geweest, maar hoor er wel altijd goede verhalen over.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Coccinelle vr 13 jan 2012 - 23:36

Muis schreef:Pukkemuk in Breda is een kinderr/speel boerderij, en Haasje over in Oosterhout schijnt ook leuk te zijn. Misschien dat je het even kan googlen?

Pukkemuk zit in Dongen, schijnt wel heel leuk te zijn idd.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  duckie za 14 jan 2012 - 0:58

iemand ook nog ervaringen met zoeits op de veluwe? of drente?

en is dan vanaf 1 jaar ook al leuk?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Muis za 14 jan 2012 - 3:04

Coccinelle schreef:
Muis schreef:Pukkemuk in Breda is een kinderr/speel boerderij, en Haasje over in Oosterhout schijnt ook leuk te zijn. Misschien dat je het even kan googlen?

Pukkemuk zit in Dongen, schijnt wel heel leuk te zijn idd.

Haha dat bedoel ik. Was nog half in de slaapstand geloof ik angel
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

speelparadijs + referenties Empty Re: speelparadijs + referenties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum