Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

+11
Roza
Sugarfall
Zininzon
Melisande
Eris
Chocoholic
Middleme
Pussycat
Susan
Ella
Coco
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:39

Wat heftig Nois. Ik zou er achter proberen te komen waar hij is en als de wiederweerga naar hem toegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Coco di 14 feb 2012 - 8:46

Mijn man heeft hem nog niet weer gesproken. Wel zijn broer en daarvan heeft hij begrepen dat hij daar even langs zou komen nog.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:49

Wat een vreselijke situatie Nois..Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Ella di 14 feb 2012 - 8:49

Nois schreef:Mijn man heeft hem nog niet weer gesproken. Wel zijn broer en daarvan heeft hij begrepen dat hij daar even langs zou komen nog.

He balen dat je man hem nog niet gesproken heeft. Hopelijk gaat hij wel bij zijn broer langs
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:51

Hebben jullie contact gehad met zijn familie? Huisarts? Hulpverleners waar hij eventueel in behandeling is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  M@niek di 14 feb 2012 - 8:52

Nois, heel veel sterkte, ik hoop echt dat het een kreet om hulp is en niet om nu daadwerkelijk een einde aan zn leven te maken.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 9:59

Op verzoek heb ik de discussie verwijderd. Lijkt me ook niet de juiste plek om een dergelijke discussie te voeren. Hou hem dus alsjeblieft weg hier, of start er een nieuw topic voor.

Nois, sterkte. Lijkt me een verschrikkelijk angstige situatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  TGR di 14 feb 2012 - 10:02

Heftig. Sterkte! Ik heb pas een van mijn beste vrienden op de bank gehad die vertelde dat hij er een einde aan wilde maken. Ik wist mezelf geen raad.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 10:03

Hou het alsjeblieft bij het onderwerp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Roza di 14 feb 2012 - 10:04

Ik wil het nogmaals zeggen.. TO; heel veel sterkte. Houd je ons op de hoogte?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  TGR di 14 feb 2012 - 10:05

Zusje schreef:Hou het alsjeblieft bij het onderwerp.

Ik doe niks Embarassed

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  *Troela* di 14 feb 2012 - 10:18

Pff wat zullen jullie je machteloos voelen. Hopelijk heeft hij het niet uitgevoerd, en kan hij de juiste hulp krijgen. Sterkte!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 10:23

TGR schreef:
Zusje schreef:Hou het alsjeblieft bij het onderwerp.

Ik doe niks Embarassed

Ging niet om jou maar om dingen die ik al verwijderd heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 11:24

Hoe is de situatie nu? Hebben jullie al iets gehoord?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Coco di 14 feb 2012 - 11:47

Hij blijft volgens eigen zeggen bij zijn broer. Morgen bieden we aan dat hij tot eind van de maand in ons andere huis kan (hij heeft geen onderdak) en ga ik kijken of er nog mogelijkheden zijn om zijn kind te zien. Vanaf daar kijken we verder. Hij wil geen psychologische hulp meer. Loopt hij al jaren mee. En dat gaan we ook niet opdringen. Heeft mijn fam destijds wel bij mijn oom gedaan en die heeft een paar jaar behandelingen gehad en kwam uiteindelijk in een gesloten inrichting waar hij nog ongelukkiger van werd. En uiteindelijk heeft hij er alsnog een einde aan gemaakt na meerdere pogingen. Achteraf gezien heeft hij alleen maar nog meer geleden en dat doet mijn vader nog veel meer pijn, dan dat zijn broer er niet meer is. Hij had liever gezien dat ze zijn wens destijds al accepteerden.
We willen hem dus alleen helpen met dingen waar hij zelf ook achter staat.



Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Angela_1986 di 14 feb 2012 - 11:51

Nois schreef:Hij blijft volgens eigen zeggen bij zijn broer. Morgen bieden we aan dat hij tot eind van de maand in ons andere huis kan (hij heeft geen onderdak) en ga ik kijken of er nog mogelijkheden zijn om zijn kind te zien. Vanaf daar kijken we verder. Hij wil geen psychologische hulp meer. Loopt hij al jaren mee. En dat gaan we ook niet opdringen. Heeft mijn fam destijds wel bij mijn oom gedaan en die heeft een paar jaar behandelingen gehad en kwam uiteindelijk in een gesloten inrichting waar hij nog ongelukkiger van werd. En uiteindelijk heeft hij er alsnog een einde aan gemaakt na meerdere pogingen. Achteraf gezien heeft hij alleen maar nog meer geleden en dat doet mijn vader nog veel meer pijn, dan dat zijn broer er niet meer is. Hij had liever gezien dat ze zijn wens destijds al accepteerden.
We willen hem alleen helpen met dingen waar hij zelf ook achter staat.




Dat dikgedrukte klinkt heel erg herkenbaar!

Je kunt hier natuurlijk weer 'n hele discussie over gaan voeren, wat 'etisch verantwoord' is e.d. maar ik denk dat jullie hem op een goede manier proberen te helpen! En als hij écht dood wil, dan gebeurd het toch wel...
Vind de manier waarop jullie naar de situatie kijken erg knap en vind het bijzonder om te lezen dat jullie hem daarbij zo centraal stellen. Klinkt heel bizar nu ik het zo zie staan want dat zou eigenlijk altijd zo moeten zijn, dat degene met de hulpvraag centraal staat maar uit ervaring weet ik dat, dat niet altijd zo is.

Heel erg veel sterkte! Het zal hoe dan ook een zware tijd voor jullie zijn...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als iemand belt om afscheid te nemen? Zelfmoord?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum