Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afscheid nemen op het werk!

Ga naar beneden

Afscheid nemen op het werk!  Empty Afscheid nemen op het werk!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 17:54

Vrijdag is mijn laatste dag. Ik trakeer al mijn collega's op een slagroomtaart. Het voelt nog steeds onwerkelijk om mijn oude vertrouwde werk te verlaten. Het lijkt wel of ik nog steeds niet kan bevatten dat ik na de zomer met een heel ander leven begin. Het voelt echt raar?

Voor de meiden die baan veranderd zijn? Hoe kijk jij terug op je laatste werkdag? Heb jij een fijn afscheid gekregen? En heb jij ook nog een kleine traktatie gegeven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheid nemen op het werk!  Empty Re: Afscheid nemen op het werk!

Bericht  Kruidkoek di 10 jul 2012 - 19:25

Ik ben 3 weken geleden gestopt bij mijn baan waar ik 2 jaar heb gewerkt maar door alle dingen die we als team en met de jongeren (jeugdzorgbranche) hebben meegemaakt hadden, voelde het of ik er al jaaaaaaren werkte.

Mijn laatste dienst was op zaterdag en we zijn rond etenstijd naar een pannenkoekenrestaurant gegaan (op kosten van baas, gingen met mij nog 2 collega's tegelijk weg) Weer terug op de groep bleek dat de jongeren samen met een collega een afscheidsfeest georganiseerd had waar veel collega's en jongeren die ook op de woonvoorziening gewoond hadden voor waren uitgenodigd.

We kregen cadeau's/kaartjes en een afscheidswoord. Voor elke collega's en jongere had ik een kaartje geschreven met een persoonlijke boodschap en een klein cadeautje.

Aan het eind van mijn dienst toen ik elke jongere goede nacht had gewenst en voor de laatste keer de deur achter me dichttrok, moest ik toch een brok wegslikken.



Gelukkig heb ik een super leuke nieuwe baan met ook nu ontzettend fijne collega's!

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheid nemen op het werk!  Empty Re: Afscheid nemen op het werk!

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 8:15

Ik heb donderdag mijn laatste werkdag... Wil ook kaartjes kopen en misschien voor elke collega een plantje ofzo erbij. Het afscheid zal heel gek zijn denk ik. Het idee dat ik daar niet meer terug kom na de zomervakantie is nog wat onwerkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheid nemen op het werk!  Empty Re: Afscheid nemen op het werk!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum