Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is nou eigenlijk het verschil? (draagdoeken)

+5
vlindertje
PapillonRose
Susan
kwak
Liadan
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is nou eigenlijk het verschil? (draagdoeken) - Pagina 2 Empty Re: Wat is nou eigenlijk het verschil? (draagdoeken)

Bericht  Teddyaapje di 14 feb 2012 - 4:26

Darius schreef:
Rejoy. schreef:
Darius schreef:Op www.ikdraag.nl daar kun je de doek ophalen, scheelt weer verzendkosten.

Overigens heb ik hoppediz, schijnt een beginnersdoek te zijn.

Rejoy: kun je een rugknoop aanbevelen voor pepijn die met een dikke buik te doen is?

de ruck (of rucksack) tibetaans afgeknoopt?

Tibetaans afknopen is dat je de doek die je anders voor je buik afknoopt nu kruislings door de schouderbanden haalt.

Thanks! Ik zal even speuren. Hoe kom je aan deze kennis, heb je daar een boek over oid?

Ik vind de drs2s (double rebozo shoulder to shoulder) erg fijn. Denk dat die ook wel kan met een zwangere buik. Vind t minder zwaar dragen als de ruck. Op youtube kun je filmpjes vinden hoe te knopen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou eigenlijk het verschil? (draagdoeken) - Pagina 2 Empty Re: Wat is nou eigenlijk het verschil? (draagdoeken)

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 4:53

Luna schreef:Kun je eigenlijk niet zelf een geweven doek maken? Gewoon van een lap katoen ofzo. Heeft iemand daar ervaring mee?

nee, dat kan niet. Je moet écht de geweven stof hebben en geen lap katoen. Een geweven doek heeft geen rek in de breedte en de lengte, alleen diagonaal. Daarnaast scheurt een eenvoudig stuk katoen te snel, onveilig dus.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: