Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De grote tegenvallers van de dag...

+28
Steep
Sushi
ekiaam87
bolus26
Suus
Lejow
SoGood
Lotus
Jeanette
Minx
Burn
Kaboutertje
Printje
Mamsie
Flippin' Bitch
Antibes
Bliss
loura
Monte
Phileine
Blond
Feline
Shisha
Polly
Esperanza
lyke
Roxi3
Pien
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

De grote tegenvallers van de dag... - Pagina 3 Empty Re: De grote tegenvallers van de dag...

Bericht  SoGood di 14 feb 2012 - 7:59

Ja verdrietig he! Vind eigenlijk dat ze me dat niet aan mag doen. Twisted Evil
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote tegenvallers van de dag... - Pagina 3 Empty Re: De grote tegenvallers van de dag...

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:04

Een boete voor te hard rijden...yeahhhh bummer!!! De grote tegenvallers van de dag... - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Bericht  Suus di 14 feb 2012 - 8:04

Wat lees ik nu, stopt Adele ermee? Dat is dan ook wel de tegenvaller van mijn dag...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha di 14 feb 2012 - 8:04

Ik wil heel gaag een spel spelen maar ik kan geen crack vinden op internet die werkt. Frustratie!! Evil or Very Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  SoGood di 14 feb 2012 - 8:06

http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/11513341/__Adele_stopt_vijf_jaar__.html?sn=filmenuitgaan
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 di 14 feb 2012 - 8:09

hmm dat adele stop en dat ik dacht dat mijn man heel blij zou zijn met wat ik hem zou vertellen maar hij reageerde zwaar pissed!Embarassed
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Esperanza di 14 feb 2012 - 8:48

Ik kreeg vandaag een brief van de NS dat mijn schoenen helaas niet gevonden zijn Cry
Ik heb voor een poosje terug schoenen in een plastic zak in de trein laten staan
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  ekiaam87 di 14 feb 2012 - 8:52

Dat de actie voor 2 halen 1 betalen van de hot brownie van de burger king op station Leiden Centraal niet geaccepteerd werd Sad
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sushi di 14 feb 2012 - 9:18

ekiaam87 schreef:Dat de actie voor 2 halen 1 betalen van de hot brownie van de burger king op station Leiden Centraal niet geaccepteerd werd Sad

Maar dat is misschien zo omdat het een minivestiging is ofzo?
Net zoals de AH to go, daar zijn ook geen bonusacties enzo. Maar wel balen inderdaad!

Ik heb niet echt een baalmoment gehad vandaag. Of nou ja, ik wilde een beetje vroeg opstaan zodat ik nog wat voor school zou kunnen doen (moest daar om half 3 zijn), en ik besloot om nog heel even in bed te blijven liggen. Ik viel in slaap en werd ruim twee uur later wakker.... Heel stom! Maar heb wel lekker geslapen, haha.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 9:36

Ik vind het juist zo leuk om te lezen dat ze 5 jaar stopt eerlijk gezegd. Het komt toch heerlijk over als je zo'n keuze kunt maken? En ze geeft sowieso aan dat ze niet voor goed wil stoppen. Op zulke zangeressen wacht ik graag Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 10:02

Dat die fles wijn nu al op is Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 10:04

Minneke schreef:Dat die fles wijn nu al op is Sad

Zo hee, maar dat is wel heel heftig. Eigenlijk TE heftig voor dit topic Sad. Dikke knuffel voor jou hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 10:05

Zusje schreef:
Minneke schreef:Dat die fles wijn nu al op is Sad

Zo hee, maar dat is wel heel heftig. Eigenlijk TE heftig voor dit topic Sad. Dikke knuffel voor jou De grote tegenvallers van de dag... - Pagina 3 699888

Dank je Sad

Gast
Gast

Bericht  Steep di 14 feb 2012 - 22:46

Hij is eigenlijk van maandag, maar nog steeds een grote tegenvaller. Onze benzinetank van de auto is van zondag op maandag leeggetrokken. Er zat niet veel in (gelukkig) maar we hebben nu voor bijna 700 euro schade. Daar baal ik echt gigantisch van. We hebben camerabeelden alleen regende het dus zie je zijn gezicht niet omdat er druppels op de lens zitten De grote tegenvallers van de dag... - Pagina 3 827601 .
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Ibbeltje di 14 feb 2012 - 22:51

Oh steep :shock: Hoe hebben ze dat gedaan??
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Steep di 14 feb 2012 - 23:07

Klepje losgebroken, tankdop eraf geschroeft, slang in de tank en dan aan de slang zuigen totdat er bezine uitkomt en zo alles in de jerrycan laten lopen. We hebben zelfs de slang nog want die kreeg hij niet meer uit de tank, sukkel.

Het klepje staat op de centrale deurvergrendeling dus daarom heeft onze tankdop geen slot. Alles is ook opgestuurd voor onderzoek (tankdop en slang), maar daar zal toch niks uitkomen denk ik. Ja het is echt mega mega balen
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Ibbeltje di 14 feb 2012 - 23:19

Oh wat balen zeg Sad Hopelijk komt er toch wat uit.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Biancos di 14 feb 2012 - 23:21

Dat die leuke jongen nu een ander iemand leuk vindt..

AAAAAAAAAARGHHHH!!!!!
Biancos
Biancos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Feline wo 15 feb 2012 - 4:05

http://frontpage.fok.nl/nieuws/527232/1/1/100/adele-lacht-om-geruchten-over-pauze-van-vijf-jaar.html
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Silver wo 15 feb 2012 - 5:01

Dat ik een sterkere pijnstiller gekregen heb, en blijk daar niet mee te mogen autorijden. Sad
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoGood wo 15 feb 2012 - 5:05

Feline schreef:http://frontpage.fok.nl/nieuws/527232/1/1/100/adele-lacht-om-geruchten-over-pauze-van-vijf-jaar.html

Grote meevaller van de dag! Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:24

Wéér verkeerde paaseitjes gekocht... Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Mermaid di 21 feb 2012 - 5:37

Zusje schreef:Wéér verkeerde paaseitjes gekocht... Evil or Very Mad
Laughing

Ik dacht dat mijn frustratie van de dag was dat ik niks te doen had op mn werk. Maar toen ik klaar was met werken bleek de gemeente ijverig te zijn en mn fiets mee te hebben genomen. Evil or Very Mad
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje di 21 feb 2012 - 5:39

Dat het winkeltje hier dicht is vandaag of iig net een uur geleden. Dacht er nog heen te gaan om wat op te halen, is het hek dicht Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: