De grote tegenvallers van de dag...
+28
Steep
Sushi
ekiaam87
bolus26
Suus
Lejow
SoGood
Lotus
Jeanette
Minx
Burn
Kaboutertje
Printje
Mamsie
Flippin' Bitch
Antibes
Bliss
loura
Monte
Phileine
Blond
Feline
Shisha
Polly
Esperanza
lyke
Roxi3
Pien
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: De grote tegenvallers van de dag...
Dat we geen pannenkoeken aten..
Mijn vriend had iets gezonds gekookt, wat heerlijk was
Mijn vriend had iets gezonds gekookt, wat heerlijk was
Gast- Gast
Stage van negen tot vijf duurde tot: 19:15. Met de boodschap dat we morgen een half uur eerder mogen komen....
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Iew..
Ik wilde een bugel-chipje uit de zak pakken. Is de zak leeg, maar had ik een vuile tissue van mn vriend aan mn vinger hangen....
Bummer! :geek:
Ik wilde een bugel-chipje uit de zak pakken. Is de zak leeg, maar had ik een vuile tissue van mn vriend aan mn vinger hangen....
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Iew..
Gast- Gast
Mijn tegenvaller is dat ik al 2 dagen knallende koppijn heb, moe ben en een pijnlijke zwelling aan de zijkant van mijn tong heb. Ook zit er een heel vreemd 'uitstulpsel' aan het einde van mijn tong (ook aan de zijkant).
Gast- Gast
Zelda schreef:PrinsesBo schreef:Iew..
Nogal
Gast- Gast
Zo Bliss, het zat je echt niet mee! Je mocht blijkbaar echt een Turkse pizza eten
Mijn tegenvallertje van vandaag is omdat ik nu 30 ben geworden ik opgeroepen ben voor een een baarmoederhalskanker onderzoek (leuk cadeautje ). Ik ben al heel vaak bij de dokter geweest voor een uitstrijkje (vaak infecties gehad) dus dacht dat doe ik even. Maar het deed best wel wat zeer en daarna bloedde ik ook nog. Maar goed, ook weer gehad en pas over 5 jaar mag ik weer.
Mijn tegenvallertje van vandaag is omdat ik nu 30 ben geworden ik opgeroepen ben voor een een baarmoederhalskanker onderzoek (leuk cadeautje ). Ik ben al heel vaak bij de dokter geweest voor een uitstrijkje (vaak infecties gehad) dus dacht dat doe ik even. Maar het deed best wel wat zeer en daarna bloedde ik ook nog. Maar goed, ook weer gehad en pas over 5 jaar mag ik weer.
Gast- Gast
Dat ik mijn verzorgpaard in een natte stal aantrof, omdat de drinkbak bleef lopen. Super lang bezig geweest om stal uit te mesten en het een beetje droog te krijgen. De spetters strontwater vlogen me om de oren.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Dat mijn schoonmaakster voor de 2e x achter elkaar afbelde.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:Zo Bliss, het zat je echt niet mee! Je mocht blijkbaar echt een Turkse pizza eten
Geen bedoel je? En idd, het was me niet gegund vandaag
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ja ik had vandaag een flinke tegenvaller met mijn kids uit de klas. We gingen op excursie naar een supermarkt in de buurt,sta ik voor de deur met 26 kids is de winkel aan het ontruimen omdat ze een tikkend pakketje gevonden hadden....en maar weer terug naar school dus.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Iemand heeft m'n fiets geprobeerd te pikken en nu hangt de bagagedrager los en zit er een slinger in m'n wiel.
M'n fiets maakt nu een geluid alsof er ergens een kanarie tussen zit!
M'n fiets maakt nu een geluid alsof er ergens een kanarie tussen zit!
Gast- Gast
Ik verwachtte een pakje die nog niet is gekomen. Maar niet getreurd : dan komt ie morgen, tegelijk met nog iets wat ik verwacht toch een beetje een valentijnscadeau van en voor mijzelf
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Een dag dat je kan uitslapen, nu al wakker zijn!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nog een tegenvaller.
Ik tegen vriend: Ohh ik kan tot half 8 'uitslapen' want er is toch nog geen werk als ik vroeg begin. Vriend: Euhm, nee hoor. De wekker gaat gewoon om 6:15. Ik moet ook aan het werk.
Ik tegen vriend: Ohh ik kan tot half 8 'uitslapen' want er is toch nog geen werk als ik vroeg begin. Vriend: Euhm, nee hoor. De wekker gaat gewoon om 6:15. Ik moet ook aan het werk.
Gast- Gast
Ben niet 100% fit en kan ook niet vragen of ik bijvoorbeeld een uurtje of 2 eerder weg kan want de laatste patiënt is een nieuwe en juist daar moet ik nog veel ervaring in krijgen. Overslaan is dus zonde kan me een blok eerder afstuderen kosten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Burn schreef:Een dag dat je kan uitslapen, nu al wakker zijn!
Dat had ik vandaag dus ook!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik slaap helemaal slecht door schouderklachten.
Sliep ik vanmorgen eindelijk een beetje vast, komt mijn vriend me gedag zoenen omdat hij naar zijn werk ging. Kon ik niet meer slapen
Sliep ik vanmorgen eindelijk een beetje vast, komt mijn vriend me gedag zoenen omdat hij naar zijn werk ging. Kon ik niet meer slapen
Gast- Gast
Ik heb me helemaal mooi aangekleed, nagels in dezelfde kleur als mijn jurkje, en nu heb ik groene pesto op mijn rode jurkje geknoeid. Boehoe!
Gast- Gast
Ik dacht mijn fiets heel makkelijk te kunnen maken met 1 moertje, is mijn hele velg naar de knoppen. Doei 50 euro voor nieuw wiel. En ik moest hem ook nog eens een takkeneind tillen omdat het wiel vast zat. Joepie.
Gast- Gast
Ik had slecht geslapen, voelde me al bij het opstaan overprikkeld. Toen ik op de fiets weg moest, wilde de schuurdeur niet open en kon ik niet bij mijn fiets. Moest toen heel hard lopen om een bus te halen. De bus had vertraging, waardoor ik bijna mijn trein miste. Bij de trein zag een bekende die ik niet wilde zien mij en ze begon tegen me te praten en ging bij me zitten in de trein. Nog meer prikkels, die ik niet kon hebben. Mijn psychiater deed weer vaag. Ik heb mijn best gedaan om me nog nuttig te maken bij een overleg met de cliëntenraad, maar ik was zo moe dat ik na 20 minuten naar huis ben gegaan. Ik verwacht nog een telefoontje over het appartement en ik trek dat echt niet meer. Ik ga zo heel hard huilen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben groot fan van Oprah, Dr. House en Adele.. Nu hebben ze allemaal besloten om er mee te stoppen! Nu Jan de Hoop nog en dan is me alles afgenomen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
ADELE STOPPEN?!?!?!?!?!
*edit*
Zo dat had ik even gemist, wat klote zeg.. Ze heeft zo'n goede stem! Ik hoop dat ze echt na 4/5 jaar weer terug komt..
*Hoopt dat Jan de Hoop er nog laaaaaang niet mee stopt..*
*edit*
Zo dat had ik even gemist, wat klote zeg.. Ze heeft zo'n goede stem! Ik hoop dat ze echt na 4/5 jaar weer terug komt..
*Hoopt dat Jan de Hoop er nog laaaaaang niet mee stopt..*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat ik stiekem weer veel te veel geld heb uit gegeven met shoppen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: