Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De grote tegenvallers van de dag...

+28
Steep
Sushi
ekiaam87
bolus26
Suus
Lejow
SoGood
Lotus
Jeanette
Minx
Burn
Kaboutertje
Printje
Mamsie
Flippin' Bitch
Antibes
Bliss
loura
Monte
Phileine
Blond
Feline
Shisha
Polly
Esperanza
lyke
Roxi3
Pien
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

De grote tegenvallers van de dag... Empty De grote tegenvallers van de dag...

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:32

Als je een hap neemt van je net gekochte paaseitjes en ze blijken niet te zijn wat je dacht... Drama...

Jullie nog tegenvallers van dit genre gehad vandaag?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote tegenvallers van de dag... Empty Re: De grote tegenvallers van de dag...

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:34

Dat is serious drama, ja.

Niet in dat genre, ik heb alleen zoooo'n buikpijn al de hele dag. M'n darmen zijn nogal van slag. Sad
Oja, en ik liep over straat, loopt er een vieze gast langs en boert keihard in m'n gezicht. Gatverdamme, daar ben ik nog steeds van slag van, vieze idioot. Blugh.

Laatst aangepast door Jolee op ma 13 feb 2012 - 6:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

De grote tegenvallers van de dag... Empty Re: De grote tegenvallers van de dag...

Bericht  Pien ma 13 feb 2012 - 6:35

Een fles met stinkende babymelk uit je handen laten vallen terwijl je net alles schoon hebt en gedweild!! Alles, maar dan ook alles, incl ik, zat er onder!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:36

Ik kom thuis bij mijn vriend en ik had gezegd dat ik zou opruimen. Heeft hij de tijd dat ik weg was naar het werk nog een bom laten ontploffen ofzo. Een zooi dat het was! Naja, alles is nu weer lekker fris. Ook wel weer fijn. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:37

Oooh, nu wil ik paaseitjes van de Hema met advocaatvulling. Schaamteloos laughcry

Zelfde kaliber: ik was helemaal blij dat de nieuwe reclamefolders in de brievenbus lagen, maar toen waren het die van vorige week laughcry

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 ma 13 feb 2012 - 6:38

Ik probeerde vanmiddag van Rotterdam naar Zoetermeer te reizen en daar heb ik 2,5 uur over gedaan :shock:

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:38

Jolee schreef:
Oja, en ik liep over straat, loopt er een vieze gast langs en boert keihard in m'n gezicht. Gatverdamme, daar ben ik nog steeds van slag van, vieze idioot. Blugh.
Bah bah, echt zo ineens? Wat een mafketel.

Gast
Gast

Bericht  lyke ma 13 feb 2012 - 6:39

pf word ik opgebeld door school of ik nog wel besta..

Reden; ik doe 2 projecten tegelijk, en de lessen en vergaderingen van beide projecten overlappen elkaar.
Ik kan dus nooit bij beide aanwezig zijn..

Toch maar besloten om 1 project te doen ipv 2 :P
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Esperanza ma 13 feb 2012 - 6:40

Ik was vanmiddag vrij en dacht binnen een half uurtje thuis te zijn. Is er een ongeluk gebeurd, dikke file en meer dan anderhalf uur later pas thuis. Moest ik bijna meteen weer de auto in naar een andere afspraak i.p.v. nog even rustig zitten en een beetje opruimen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:40

Zelda schreef:
Jolee schreef:
Bah bah, echt zo ineens? Wat een mafketel.

Ja, volgens mij was ie dronken. Kansloos geval. Echt te vies voor woorden.

Gast
Gast

Bericht  Polly ma 13 feb 2012 - 6:41

Jolee, BAH!

Ik probeerde een artikel te downloaden voor mijn thesis, en opeens had ik een virus te pakken waardoor mijn computer helemaal kapot is. ALLES IS WEG, ik kan helemaal niks meer. Geen idee of het nog gemaakt kan worden. Gelukkig heb ik wel een backup gemaakt van mijn thesis, maar ik zou heel veel andere dingen en foto's kwijt zijn als ze dit niet kunnen repareren. JAMMERRRRRR
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Shisha ma 13 feb 2012 - 6:43

We zijn vandaag begonnen met een radiatorombouw. De schroeven draaiden door, ding hing van ellende aan elkaar en het universele zijpaneel past niet in de gleuf. Dus kortom: waardeloos! Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Feline ma 13 feb 2012 - 6:47

Esperanza? A27? Stond ik ook in rond 14 uur.. heb er 1.5 uur over gedaan ipv 20 minuten..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Blond ma 13 feb 2012 - 6:52

Mijn oprit die vanochtend beter met schaatsen te betreden was dan met mijn schoenen. Wat een ijsbaan!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Phileine ma 13 feb 2012 - 6:54

Ik had net het idee om twee witte boterhammen te nemen met speculoos. Net alles klaargemaakt, smaakt het brood echt heel ranzig Sad Blijkbaar is tostibrood niet geschikt voor andere doeleinden....
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Monte ma 13 feb 2012 - 6:56

Ik heb 1,5 maand geleden gesolliciteerd, maar nog steeds niets gehoord, heb dus maar gebeld, maar er is nog steeds geen bericht.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura ma 13 feb 2012 - 6:59

Dat mijn tante is overleden vanmorgen.. Ze wou zelf al niet meer een tijd en ze was ook al oud. Ben blij voor haar dat het snel is gegaan en dat ze nu kan rusten.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 7:00

Phileine schreef:Ik had net het idee om twee witte boterhammen te nemen met speculoos. Net alles klaargemaakt, smaakt het brood echt heel ranzig Sad Blijkbaar is tostibrood niet geschikt voor andere doeleinden....
Nee klopt, heb het ook eens gehad. Echt vies, als je het niet roostert.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza ma 13 feb 2012 - 7:21

Feline schreef:Esperanza? A27? Stond ik ook in rond 14 uur.. heb er 1.5 uur over gedaan ipv 20 minuten..
Ja dat klopt! Ik stond er rond 13:15. Het ongeluk zag er wel ernstig uit.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Feline ma 13 feb 2012 - 7:31

Ik reed om 13.15 uit Hilversum weg.. richting Utrecht.. en was uurtje of 3 thuis haha. Zag trouwens alleen een auto op z'n zijkant in de berm liggen. Over een hek heen geslagen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 7:34

.. ik was op tijd thuis van werk en had allemaal leuke plannetjes om op te ruimen, te koken, etc, maar alles is verpest, want ik heb knallende hoofdpijn laughcry

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 13 feb 2012 - 7:37

Vandaag zou Confusion komen eten, maar ze whatsappte dat ze niet lekker was en dus niet kwam. Toen besloot ik een Turkse pizza te gaan halen bij de snackbar (slecht, maar ja). Ik fiets erheen: wegens omstandigheden gesloten. Toen fietste ik naar een andere tent, zie ik daar al door het raam dat die vent met een peuk op zn lip iets staat klaar te maken. Meteen rechtsomkeert, naar de derde snackbar in de buurt. Ik bestel een Turkse pizza, zegt die man dat ze net op zijn en dat zn vrouw ze aan t halen is. Duurde nog een uur, dus ik ben weg gegaan. Aaargh! Eenmaal thuis ging ik op thuisbezorgd.nl kijken en wilde iets online bestellen. Zo'n ding kostte rond de 4 euro en het minimale bestelbedrag was 7 euro en dan nog 2 euro bezorgkosten. Dat ging me dan ook weer te ver!

Resultaat: ik heb twee broodjes met gebakken ei gegeten laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Esperanza ma 13 feb 2012 - 8:00

Ja dat klopt Feline, toen ik er langs kwam stond er allemaal politie, brandweer en een helikopter. Volgens mij waren ze toen bezig om de perso(o)n(en) uit de auto te halen. Daardoor dacht ik dat het wel ernstig was.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Feline ma 13 feb 2012 - 8:03

Ja, het zal ook wel ernstig zijn geweest.. anders gaan ze niet de hele weg afzetten voor technisch onderzoek denk ik.. Naja, hoop dat de inzittenden het overleefd hebben. Ik heb lekker 2 uurtjes met muziek mee kunnen zingen smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Esperanza ma 13 feb 2012 - 8:06

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/418877/twee-gewonden-bij-crash-a27-weg-weer-open.html

Ze hebben het gelukkig wel overleefd!

Haha, ja ik ook. Ik kreeg soms wel rare blikken van de bestuurder in de auto naast me, ik was iets te enthousiast aan het meezingen Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: