Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijna afgestudeerd als juf....

+8
Middleme
silly-one
nina
Darius
GreenGrass
Printje
Aziraphale
Blond
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:21

Dat zou zomaar kunnen Wink Welke PABO heb je gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  nina za 18 feb 2012 - 9:58

Heb je mijn PM gelezen? Ben wel benieuwd wat je ervan vindt.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 10:09

Ow, ik ga meteen reageren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:44

Chipp schreef:Dat zou zomaar kunnen Wink Welke PABO heb je gedaan?

Ik heb op D.omstad gezeten.
Heb de vertaling van het mailtje gekregen: nog geen recht op een vaste aanstelling!
Balen.
Ik ga waarschijnlijk over een jaar naar Rotterdam verhuizen, denk dat ik me volgend schooljaar ook alvast daar inschrijf dan..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Lejow zo 19 feb 2012 - 0:56

Princess schreef:
Chipp schreef:Dat zou zomaar kunnen Wink Welke PABO heb je gedaan?

Ik heb op D.omstad gezeten.
Heb de vertaling van het mailtje gekregen: nog geen recht op een vaste aanstelling!
Balen.
Ik ga waarschijnlijk over een jaar naar Rotterdam verhuizen, denk dat ik me volgend schooljaar ook alvast daar inschrijf dan..!

Succes...
Hier is net zo weinig te vinden hehehehe
RVKO heeft 0,0 vacatures nu, en hoor alleen maar dat er mensen uit moeten :S
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:58

Lejow schreef:
Princess schreef:
Chipp schreef:Dat zou zomaar kunnen Wink Welke PABO heb je gedaan?

Ik heb op D.omstad gezeten.
Heb de vertaling van het mailtje gekregen: nog geen recht op een vaste aanstelling!
Balen.
Ik ga waarschijnlijk over een jaar naar Rotterdam verhuizen, denk dat ik me volgend schooljaar ook alvast daar inschrijf dan..!

Succes...
Hier is net zo weinig te vinden hehehehe
RVKO heeft 0,0 vacatures nu, en hoor alleen maar dat er mensen uit moeten :S

Dat dacht ik al, maar iig op de invallijst ofzo, om er uiteindelijk ook zo in te rollen.
Naja nog een jaartje een tijdelijke aanstelling hier dan heb ik ook een vaste, en vanuit Rotterdam is het prima aan te rijden. Ik zie wel wat er gebeurt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 4:36

Jammer Princess! Kun je nog wel een jaartje blijven daar?
Er is volgens mij alleen in Amsterdam wat te vinden, verder helemaal niks. Over 5 jaar weer, misschien, maar of ik daarop wil wachten Rolling Eyes

Ik zit trouwens op de M.arnix, was wel benieuwd door de L.ogosschool Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Arwyn zo 19 feb 2012 - 4:41

Waar ik dan wel benieuwd naar ben.. Naar wat voor banen zoeken jullie buiten het onderwijs?
Ik ben ook aan het invallen, maar zit gemiddeld op 1 dag per week.. Daar kun je niet echt van rondkomen natuurlijk, dus ik wil wel graag iets anders of iets ernaast. Ik weet alleen echt niet waar ik naar zou moeten zoeken, met alleen de Pabo is je zoekveld niet heel breed heb ik het idee..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 5:31

Dat vind ik dus ook lastig Arwyn! Misschien kunnen we elkaar helpen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 5:44

Nee ik kan hier ook geen jaar langer blijven, mensen met een vaste aanstelling hebben dan voorrang..
Achja, ik hoop dat er wel weer een langdurige invalplek voorbij komt, gelukkig heb ik inmiddels al op verschillende scholen langer gewerkt en overal een positieve indruk achtergelaten dus hopelijk levert dat iets op.
Ik pm je wel even op welke L.ogosschool ik heb gewerkt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 8:11

Ik heb mijn eerste sollicitatiebrief verstuurd! Wel voor invalkracht, maar toch. Spannend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Shopelle ma 27 feb 2012 - 12:06

Ook ik ben afgestudeerd leerkracht in het primair onderwijs. Vorig jaar kon ik ook al geen baan vinden. Tenzij het om een invalbaan gaat en ik was toch wel kieskeurig. Ik heb toen besloten om nog een studie erachteraan te doen. Momenteel ben ik bezig met een master en dan ga ik volgend jaar toch maar starten met invallen.
Hopen op een langdurige invaljob.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna afgestudeerd als juf.... - Pagina 2 Empty Re: Bijna afgestudeerd als juf....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum