Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

net afgestudeerd

4 plaatsers

Ga naar beneden

net afgestudeerd Empty net afgestudeerd

Bericht  Minx vr 8 jun 2012 - 11:11

Ik ben sinds afgelopen dinsdag klaar met mijn opleiding. En nu moet ik dus op zoek naar werk. Ik vind het zo vreemd. Nooit meer school enz enz. Ik merk dat ik nu al aan het kijken ben hoe ik verder kan leren. Gelukkig heb ik een baan waarbij het verplicht is maar toch vind ik het vreemd. Weer een periode afgesloten. Ik ben ineens geen student meer maar werkzoekende.
Hoe hebben anderen dit ervaren.


Laatst aangepast door Fairytale op vr 8 jun 2012 - 13:02; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

net afgestudeerd Empty Re: net afgestudeerd

Bericht  Vanilla Queen vr 8 jun 2012 - 12:35

Ik vond het ook raar om opeens geen student te zijn. Ik ben begonnen met invalwerk, gewoon een beetje jobhoppen. Maar als snel was ik gewild in het bedrijf waar ik voor een maand inviel. Uiteindelijk heb ik een contract aangeboden gekregen en ben daar gebleven. Eigenlijk ging het heel natuurlijk; zij vonden mij leuk en ik hun ook. Maar ik mis soms nog steeds wel een beetje "op school zitten" maar eigenlijk leer ik op mijn werk meer dan dat ik op school deed, en dat vind ik veel leuker. net afgestudeerd 561177
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

net afgestudeerd Empty Re: net afgestudeerd

Bericht  Rouxxxe vr 8 jun 2012 - 22:33