Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

+13
Jeanette
Snoes
sweetgirl
mo-lola
silly-one
May
Jelin
blondje1313
Butterfly78
Zwerver
Caribbeanlover
Rush
Jade
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 4:44

Rush schreef:
Charlie schreef:Katten schijten geen grote hopen op de stoep maar begraven hun kleine hoopjes netjes in de grond. Nog mest voor de bloemetjes ook!
Ja, maar wel vervelend in de speeltuin. Al moeten ze dan maar van dat gaas over de zandbak spannen, dat was bij ons vroeger ook zo.

Klopt, dat is ook vervelend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Jeanette ma 13 feb 2012 - 6:17

Hier hoeft niemand hondenbelasting te betalen. Bij degene die dat wel moeten, wat een bedragen zeg! :shock:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:21

Caribbeanlover schreef:
Lily schreef:
Caribbeanlover schreef:Wij bealen altijd totdat ik van iemand op vakantie hoorde die uit Groningen komt dat ze het daar niet hebben iig ze wist er niks vanaf.

Heb tegen m'n man gezegd dat ik weiger nog te betalen, je krijgt er niks voor terug. Katten/poezen schijten overal en die eigenaren hoeven niks te dokken, werkelijk waar schandalig! Waarom zou ik het dan wel doen?!

De liefde van je hond krijg je terug smile En elke gemeente mag dat zelf beslissen vandaar dat het bij jou misschien duurder is dan ergens anders. Ik weet eigenlijk niet wat het hier kost. Waar ik hier in het dorp wel gek van wordt is de hondenstront, er staan bakken maar nog sta ik regelmatig in de sh#t en als er iets is wat ik vies vind.
En niet alle katten/poezen zitten buiten hoor.



Ik sta er nooit in omdat ik gewoon goed kijk waar ik loop. Niet alle katten zijn idd buiten, maar heb hier vaak zat commentaar gehad en boze gezichten als ze drollen uit het zand wat rondom het klimrek aan het scheppen was. Zie regelmatig katten daar schijten, juist van die mensen die ze hebben. Heb de neiging om foto's te maken en op dat klimrek te hangen.

Een tijdje geleden werd er hier regelmatig stront weggezogen, maar alleen op de hondenveldjes. Nu zie je ze al jaaaaaaaren niet meer! Dus tja waarom zou ik dan nog betalen als ik er geen drol voor terug krijg.
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 7:01

In mijn gemeente in de provincie Groningen betaal je geen hondenbelasting. Jade, waar ga je wonen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Zwerver ma 13 feb 2012 - 7:23

In Groningen stad 1 hond: 91,80 voor een 2e hond: 228,12
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Guus ma 13 feb 2012 - 7:37

Hier in Den Haag betaal ik geloof ik 115, ik irriteer me eraan maar betaal wel (idd ik heb voor een hond gekozen dus hier ook voor)

Veel mensen laten het liggen, vind ik ook echt te smerig. Ik wee hoe klein de moeite is, ruim het zelf altijd op.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Anousch91 ma 13 feb 2012 - 9:06

Eerste hond
109,00
Elke volgende hond
123,00
Kennel
179,00

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Raindrop ma 13 feb 2012 - 9:12

Snoes schreef:Hier moet je daar niet voor betalen.

+1.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Joli86 ma 13 feb 2012 - 9:52

Ik dacht bij ons €49,00 en een tweede hond dacht ik iets van €100,-
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 11:15

Ik weet het eigenlijk niet precies, maar de 2e hond is in ieder geval flink duurder.
Als ik dat had geweten had ik onze 2 e hond niet opgegeven. Wij hebben hier een uilaatplek waar je het dus mag laten liggen. Daar komt eens in de zoveel tijd zo'n drollenzuiger van de gemeente voor. Ik vind eigenlijk wel dat ik wat voor mijn belasting mag verwachten. Ik weet niet hoe het hier nu precies zit, maar volgens mij moeten we het nu overal opruimen. Maar waar betaal ik dan belasting voor? Om met mijn honden over straat te mogen lopen? Ik vind eigenlijk dat katteneigenaren ook wel eens wat mogen gaan betalen. Die beesten schijten echt overal bij een ander in de tuin. Echt vies vind ik dat. Net als mensen die hun hond ergens midden op de stoep laten schijten en het dan laten liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel hondenbelasting betaal je in jouw gemeente?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum