DagCafé
+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Ik durf nu niet te fietsen, ik doe alles lopend
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zelda schreef:Was erg leuk ja het geeft alleen zo'n troep achter altijd
Ik wil straks met mijn zoontje gaan zwemmen maar is het wel verstandig om nu te gaan fietsen met die gladheid op de weg?
ja zeg en ik wilde je nog helpen afwassen
Geen idee hoe glad het echt is, pap zei dat het op de weg tot nu toe wel mee viel bij hem.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hmm oke...ik denk dat ik het wel riskeer, en op gladde stukken loop ik dan gewoon. Ik zie ook mensen fietsen op het fietspad voor ons huis..
En Ibbeltje ja maar ik had geen zin om om 1 uur snachts nog te moeten afwassen wel heel lief aangeboden
En Ibbeltje ja maar ik had geen zin om om 1 uur snachts nog te moeten afwassen wel heel lief aangeboden
Gast- Gast
Oh, ik wil weer schaatsen vanmiddag, maar ik vind het tricky nu het dooit.
Zelda schreef:Hmm oke...ik denk dat ik het wel riskeer, en op gladde stukken loop ik dan gewoon. Ik zie ook mensen fietsen op het fietspad voor ons huis..
Snap ik dat laatste
Je kan nog altijd terug mocht het toch te glad zijn toch? Ik zou denk ik ook gaan.
Nee, wilde het altijd al eens proberen en voor mijn gevoel kon dat met hem op een veilige manier dus heb ik het gedaan. Nu heb ik het gedaan en hoeft het niet meer . Ik vond het eigenlijk maar heel even fijn, weegt niet echt op tegen dit. En al zou het een andere keer anders kunnen vallen, prima hoor maar ik vind het wel weer genoeg ervaring voor nu .
Gast- Gast
Oh ik ga straks mijn auto leeghalen die nog bij de garage staat....voelt toch beetje emotioneel of zo...
Zusje, dat is zeker zo ik wilde het eerst ook wel eens proberen maar toen vrienden van mij het hadden gedaan en zeiden dat ze zich zo vreselijk down voelden de dagen erna...nee dat ga ik niet doen. Maar je bent wel een ervaring rijker inderdaad hoe voel je je nu?
Gast- Gast
Is toch niet zo raar Ibbeltje, ik mis de auto die we anderhalf jaar geleden hebben verkocht nog steeds
Zusje schreef:Nee, wilde het altijd al eens proberen en voor mijn gevoel kon dat met hem op een veilige manier dus heb ik het gedaan. Nu heb ik het gedaan en hoeft het niet meer . Ik vond het eigenlijk maar heel even fijn, weegt niet echt op tegen dit. En al zou het een andere keer anders kunnen vallen, prima hoor maar ik vind het wel weer genoeg ervaring voor nu .
Kan ik me voorstellen, je hebt weggehaald wat je gedaan hebt, maar volgens mij kan ik dat wel uit de vorige pagina's opmaken. Heftig zeg dat het zo'n nawerking heeft. Ik snap ook wat je bedoeld, ik ben ook nog steeds nieuwsgierig, eigenlijk vooral naar blowen, maar ik durf niet want ik reageer zo vreselijk heftig op dat soort dingen. Ik zou dat ook alleen thuis willen proberen met iemand die ik vertrouw. Gewoon om te weten hoe het is.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Is toch niet zo raar Ibbeltje, ik mis de auto die we anderhalf jaar geleden hebben verkocht nog steeds
Ik had dat helemaal met mijn aller eerste auto (de nieuwe is de 3e inmiddels). Pff janken toen ik weer thuis was hahah.
Ik vind het roken van een jointje niet zo veel voorstellen, ik krijg er voornamelijk een zwaar lijf van.
Ibbeltje schreef:VeryCherry schreef:Is toch niet zo raar Ibbeltje, ik mis de auto die we anderhalf jaar geleden hebben verkocht nog steeds
Ik had dat helemaal met mijn aller eerste auto (de nieuwe is de 3e inmiddels). Pff janken toen ik weer thuis was hahah.
Whahaha herkenbaar. Ik heb zelfs foto's gemaakt en ik heb staan gillen als een malle toen die vent van de garage er met zijn oplegger tegenaan reed. Weliswaar tegen de band, maar dat kon ik niet zien vanaf waar ik stond
Ik heb er ooit eens een bad trip van gehad, ik dacht dat ik gek werd. Nooit meer een jointje aangeraakt daarna.VeryCherry schreef:Ik vind het roken van een jointje niet zo veel voorstellen, ik krijg er voornamelijk een zwaar lijf van.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik heb er ooit eens een bad trip van gehad, ik dacht dat ik gek werd. Nooit meer een jointje aangeraakt daarna.VeryCherry schreef:Ik vind het roken van een jointje niet zo veel voorstellen, ik krijg er voornamelijk een zwaar lijf van.
Ja joh? Lijkt me echt eng. Voordat ik moeder werd stond ik op met een jointje en ging ik er mee naar bed. Nu doet het me niet zoveel meer.
VeryCherry schreef:Ibbeltje schreef:VeryCherry schreef:Is toch niet zo raar Ibbeltje, ik mis de auto die we anderhalf jaar geleden hebben verkocht nog steeds
Whahaha herkenbaar. Ik heb zelfs foto's gemaakt en ik heb staan gillen als een malle toen die vent van de garage er met zijn oplegger tegenaan reed. Weliswaar tegen de band, maar dat kon ik niet zien vanaf waar ik stond
Oh ja dat zou ik ook doen denk ik Dat wil je niet zien nee hahah.
Ik ga denk ik ook nog een foto maken vandaag...
Ibbeltje schreef:VeryCherry schreef:Ibbeltje schreef:VeryCherry schreef:Is toch niet zo raar Ibbeltje, ik mis de auto die we anderhalf jaar geleden hebben verkocht nog steeds
Oh ja dat zou ik ook doen denk ik Dat wil je niet zien nee hahah.
Ik ga denk ik ook nog een foto maken vandaag...
Ik was net met mijn vriend aan het bellen en hij dacht dat ík aangereden werd
Voel me nu wel rustiger nu ik weet dat ik niet aan het werk hoef. Raap mezelf zo maar bij elkaar en ga wat doen, dat zal vast wel helpen.
Gast- Gast
Ja. Maar ik ben sowieso heel gevoelig, voor drugs, caffeïne, alcohol etc. Ik had toen ik 17 was een White Widow geprobeerd (en dat was écht niet mijn eerste joint, ik heb best veel geblowd in die tijd) en ineens voelde ik me helemaal raar worden en leek het net of ik op een andere planeet was ofzo. Ik probeerde op te staan maar ik viel keihard weer op de grond. Ik begon helemaal te trillen en over te geven en ik was echt doodsbang. Ik voelde me verschrikkelijk, en daarna nooit meer gedaan dus.VeryCherry schreef:Zelda schreef:Ik heb er ooit eens een bad trip van gehad, ik dacht dat ik gek werd. Nooit meer een jointje aangeraakt daarna.VeryCherry schreef:Ik vind het roken van een jointje niet zo veel voorstellen, ik krijg er voornamelijk een zwaar lijf van.
Ja joh? Lijkt me echt eng. Voordat ik moeder werd stond ik op met een jointje en ging ik er mee naar bed. Nu doet het me niet zoveel meer.
Gast- Gast
hahaha VC Thank god was dat niet het geval
Ik heb nog nooit iets geprobeerd. Heb er ook geen interesse in.
edit: ie wat eng Zelda
edit: ie wat eng Zelda
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 12 feb 2012 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Kan me voorstellen dat je het dan niet meer wil Zelda, ik heb zelf nooit zo'n ervaring er mee gehad. Nu neem ik heel af en toe wat hijsjes en daar blijft het bij.
Gelukkig heb ik er niets aan overgehouden (nouja.... ) want mijn grootste angst was dat ik in die 'gekte' bleef hangen.Zusje schreef:Wat eng Zelda!
Gast- Gast
Oh Zelda, The Devil Inside was trouwens verre van eng. Heb hem zaterdag in de bios gezien
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: