Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry zo 12 feb 2012 - 21:15

Ik durf nu niet te fietsen, ik doe alles lopend smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ibbeltje zo 12 feb 2012 - 21:16

Zelda schreef:Was erg leuk ja Very Happy het geeft alleen zo'n troep achter altijd laughcry

Ik wil straks met mijn zoontje gaan zwemmen maar is het wel verstandig om nu te gaan fietsen met die gladheid op de weg?

ja zeg en ik wilde je nog helpen afwassen :P

Geen idee hoe glad het echt is, pap zei dat het op de weg tot nu toe wel mee viel bij hem.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:18

Hmm oke...ik denk dat ik het wel riskeer, en op gladde stukken loop ik dan gewoon. Ik zie ook mensen fietsen op het fietspad voor ons huis..

En Ibbeltje ja maar ik had geen zin om om 1 uur snachts nog te moeten afwassen Very Happy wel heel lief aangeboden I love you

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 12 feb 2012 - 21:19

Oh, ik wil weer schaatsen vanmiddag, maar ik vind het tricky nu het dooit.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje zo 12 feb 2012 - 21:21

Zelda schreef:Hmm oke...ik denk dat ik het wel riskeer, en op gladde stukken loop ik dan gewoon. Ik zie ook mensen fietsen op het fietspad voor ons huis..

En Ibbeltje ja maar ik had geen zin om om 1 uur snachts nog te moeten afwassen Very Happy wel heel lief aangeboden I love you

Snap ik dat laatste :P

Je kan nog altijd terug mocht het toch te glad zijn toch? Ik zou denk ik ook gaan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:21

Nee, wilde het altijd al eens proberen en voor mijn gevoel kon dat met hem op een veilige manier dus heb ik het gedaan. Nu heb ik het gedaan en hoeft het niet meer Wink. Ik vond het eigenlijk maar heel even fijn, weegt niet echt op tegen dit. En al zou het een andere keer anders kunnen vallen, prima hoor maar ik vind het wel weer genoeg ervaring voor nu Wink.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 12 feb 2012 - 21:22

Oh ik ga straks mijn auto leeghalen die nog bij de garage staat....voelt toch beetje emotioneel of zo...
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:24

Zusje, dat is zeker zo smile ik wilde het eerst ook wel eens proberen maar toen vrienden van mij het hadden gedaan en zeiden dat ze zich zo vreselijk down voelden de dagen erna...nee dat ga ik niet doen. Maar je bent wel een ervaring rijker inderdaad smile hoe voel je je nu?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 12 feb 2012 - 21:24

Is toch niet zo raar Ibbeltje, ik mis de auto die we anderhalf jaar geleden hebben verkocht nog steeds Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen zo 12 feb 2012 - 21:24

Zusje schreef:Nee, wilde het altijd al eens proberen en voor mijn gevoel kon dat met hem op een veilige manier dus heb ik het gedaan. Nu heb ik het gedaan en hoeft het niet meer Wink. Ik vond het eigenlijk maar heel even fijn, weegt niet echt op tegen dit. En al zou het een andere keer anders kunnen vallen, prima hoor maar ik vind het wel weer genoeg ervaring voor nu Wink.

Kan ik me voorstellen, je hebt weggehaald wat je gedaan hebt, maar volgens mij kan ik dat wel uit de vorige pagina's opmaken. Heftig zeg dat het zo'n nawerking heeft. Ik snap ook wat je bedoeld, ik ben ook nog steeds nieuwsgierig, eigenlijk vooral naar blowen, maar ik durf niet want ik reageer zo vreselijk heftig op dat soort dingen. Ik zou dat ook alleen thuis willen proberen met iemand die ik vertrouw. Gewoon om te weten hoe het is.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje zo 12 feb 2012 - 21:25

VeryCherry schreef:Is toch niet zo raar Ibbeltje, ik mis de auto die we anderhalf jaar geleden hebben verkocht nog steeds Embarassed

Ik had dat helemaal met mijn aller eerste auto (de nieuwe is de 3e inmiddels). Pff janken toen ik weer thuis was hahah.

Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry zo 12 feb 2012 - 21:25

Ik vind het roken van een jointje niet zo veel voorstellen, ik krijg er voornamelijk een zwaar lijf van.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry zo 12 feb 2012 - 21:26

Ibbeltje schreef:
VeryCherry schreef:Is toch niet zo raar Ibbeltje, ik mis de auto die we anderhalf jaar geleden hebben verkocht nog steeds Embarassed

Ik had dat helemaal met mijn aller eerste auto (de nieuwe is de 3e inmiddels). Pff janken toen ik weer thuis was hahah.

Whahaha herkenbaar. Ik heb zelfs foto's gemaakt en ik heb staan gillen als een malle toen die vent van de garage er met zijn oplegger tegenaan reed. Weliswaar tegen de band, maar dat kon ik niet zien vanaf waar ik stond Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:26

VeryCherry schreef:Ik vind het roken van een jointje niet zo veel voorstellen, ik krijg er voornamelijk een zwaar lijf van.
Ik heb er ooit eens een bad trip van gehad, ik dacht dat ik gek werd. Nooit meer een jointje aangeraakt daarna.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 12 feb 2012 - 21:27

Zelda schreef:
VeryCherry schreef:Ik vind het roken van een jointje niet zo veel voorstellen, ik krijg er voornamelijk een zwaar lijf van.
Ik heb er ooit eens een bad trip van gehad, ik dacht dat ik gek werd. Nooit meer een jointje aangeraakt daarna.

Ja joh? Lijkt me echt eng. Voordat ik moeder werd stond ik op met een jointje en ging ik er mee naar bed. Nu doet het me niet zoveel meer.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje zo 12 feb 2012 - 21:28

VeryCherry schreef:
Ibbeltje schreef:

Whahaha herkenbaar. Ik heb zelfs foto's gemaakt en ik heb staan gillen als een malle toen die vent van de garage er met zijn oplegger tegenaan reed. Weliswaar tegen de band, maar dat kon ik niet zien vanaf waar ik stond Wink

Oh ja dat zou ik ook doen denk ik :shock: Dat wil je niet zien nee hahah.
Ik ga denk ik ook nog een foto maken vandaag...
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry zo 12 feb 2012 - 21:30

Ibbeltje schreef:
VeryCherry schreef:
Ibbeltje schreef:

Oh ja dat zou ik ook doen denk ik :shock: Dat wil je niet zien nee hahah.
Ik ga denk ik ook nog een foto maken vandaag...

Ik was net met mijn vriend aan het bellen en hij dacht dat ík aangereden werd Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:30

Voel me nu wel rustiger nu ik weet dat ik niet aan het werk hoef. Raap mezelf zo maar bij elkaar en ga wat doen, dat zal vast wel helpen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:30

VeryCherry schreef:
Zelda schreef:

Ja joh? Lijkt me echt eng. Voordat ik moeder werd stond ik op met een jointje en ging ik er mee naar bed. Nu doet het me niet zoveel meer.
Ja. Maar ik ben sowieso heel gevoelig, voor drugs, caffeïne, alcohol etc. Ik had toen ik 17 was een White Widow geprobeerd (en dat was écht niet mijn eerste joint, ik heb best veel geblowd in die tijd) en ineens voelde ik me helemaal raar worden en leek het net of ik op een andere planeet was ofzo. Ik probeerde op te staan maar ik viel keihard weer op de grond. Ik begon helemaal te trillen en over te geven en ik was echt doodsbang. Ik voelde me verschrikkelijk, en daarna nooit meer gedaan dus.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 12 feb 2012 - 21:31

hahaha VC Very Happy Thank god was dat niet het geval Wink

Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:31

Wat eng Zelda!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 12 feb 2012 - 21:32

Ik heb nog nooit iets geprobeerd. Heb er ook geen interesse in.

edit: ie wat eng Zelda Sad

Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 12 feb 2012 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry zo 12 feb 2012 - 21:32

Kan me voorstellen dat je het dan niet meer wil Zelda, ik heb zelf nooit zo'n ervaring er mee gehad. Nu neem ik heel af en toe wat hijsjes en daar blijft het bij.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:33

Zusje schreef:Wat eng Zelda!
Gelukkig heb ik er niets aan overgehouden (nouja.... laughcry) want mijn grootste angst was dat ik in die 'gekte' bleef hangen.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 12 feb 2012 - 21:37

Oh Zelda, The Devil Inside was trouwens verre van eng. Heb hem zaterdag in de bios gezien smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud