Quarterlife crisis
+9
Bliss
Tinus
Bacio
Phileine
SuperGrover
nijntje4
Erin
Roza
SnowWhite
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Quarterlife crisis
Ik heb er ontzettend last van gehad, heb begon tijdens mijn studie. Toen ik ineens werkloos thuis kwam te zitten is dit helemaal geescaleerd. Uiteindelijk ben ik weer enigzins volwassen geworden en heb ik door mijn drukke baan en nog drukkere sociale leven geen tijd meer om over dit soort dingen na te denken al weet ik dat die quarterlife crisis ergens niet zo heel diep in mij nog wel speelt...
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
ik heb hier enorm veel last van! het enige waar ik nu wel zeker van ben is mn relatie en mn kinderwens maar dat heeft ook even geduurd.
ik hoop er op mn 35e echt vanaf te zijn hoor! (nog 7 jaar te gaan dus sneller mag ook)
ik hoop er op mn 35e echt vanaf te zijn hoor! (nog 7 jaar te gaan dus sneller mag ook)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Haha ben je er wel bijna vanaf (van die quarter life crisis)!Break Of Day schreef:Bacio schreef:Break Of Day schreef:Ik moet ineens aan dat liedje van Doe Maar denken: "Is dit alles, oehoehoehoe"
Want dat vraag ik mij inderdaad wel eens af, of 'dit' alles is: gesetteld, huis, hypotheek, vaste vriend, vaste baan, vaste routine.. Soms voel ik me wel eens gevangen of vastgeroest of hoe je het ook moet/wilt noemen. Dan vliegt het me wel eens aan ja. Maar over het algemeen ben ik best tevreden met mijn leven zoals dat nu is.
Daarom snap ik nooit zo goed waarom mensen zo jong al willen settelen. Dan is t helemaal moeilijk om ineens het roer om te gooien.
Nou ja, zo jong ben ik niet meer, word dit jaar 34
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: