Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaan voor een kindje............

+17
mzcharlotte
Happydobby
CCC
Makamba
Aggi
TGR
chipa
Alex
Mida4you
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Tiara
Annemie
Sylvana
Vancity_girl
Lejow
Puk
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gaan voor een kindje............ - Pagina 2 Empty Re: Gaan voor een kindje............

Bericht  mzcharlotte za 11 feb 2012 - 21:06

Wij zitten door omstandigheden nog wel even in een 3/4 kamer flat, maar dat zal me echt niet tegenhouden. Er hebben duizenden gezinnen dit voor ons gedaan, dus dan moet het ons ook wel lukken. Afstand van familie is voor mijn situatie geen afweging, omdat we sowieso niet echt een hele hechte band met onze families hebben (behalve met mijn zusje, die woont dan op dit moment wel dichtbij). Ik vind het belangrijk dat we het financieel redden en in deze situatie gaat dat zeker wel lukken.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan voor een kindje............ - Pagina 2 Empty Re: Gaan voor een kindje............

Bericht  tweeling za 11 feb 2012 - 22:17

TGR schreef:Je gevoel volgen in zo'n situatie vind ik nogal wat. Dit is toch wel een van de grote situaties waarvan ik heilig vind dat je met je heldere verstand moet nadenken en beslissen.

+ 1
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan voor een kindje............ - Pagina 2 Empty Re: Gaan voor een kindje............

Bericht  Ugly Betty za 11 feb 2012 - 22:26

Wij wilden eerst verhuizen naar een groter/comfortabeler huis en zorgen dat we het financieel aan konden. Toen dit rond was hebben we nog even gewacht totdat het 100% goed voelde voor ons allebei.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan voor een kindje............ - Pagina 2 Empty Re: Gaan voor een kindje............

Bericht  MissD za 11 feb 2012 - 22:49

Sylvana schreef:
Twellie schreef:Geen afwegingen gemaakt, gewoon gevoel gevolgd.



+1

Hier precies hetzelfde.

Trouwens ook niet over na hoeven denken aangezien ons huis groot genoeg is voor 2 of 3 kindjes, we beiden een goede vaste baan hebben. Mijn familie woont allemaal zo'n 35, bijna 40km verderop maar ook dat heeft hier niet meegewogen in de beslissing. Onze dochter zal ook gewoon naar mijn ouders die in een dorp 35km verderop wonen gaan wanneer ik moet werken.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan voor een kindje............ - Pagina 2 Empty Re: Gaan voor een kindje............

Bericht  Kat1980 zo 12 feb 2012 - 4:47

Je kan soms ook denken dat je alles voor elkaar hebt en dat het uiteindelijk toch anders loopt.
Toen we voor de eerste gingen dachten we dat namelijk ook; beide een baan met een goed salaris, een ruim huis, genoeg spaargeld etc. Maar een maand nadat ik ben bevallen van de oudste ging het bedrijf waar mijn vriend en ik beiden werkten failliet. We kregen wel een uitkering, maar dit was een stuk lager dan het inkomen dat we hiervoor hadden. Ook de onzekerheid of het zou lukken om een baan te vinden voor de periode van de uitkering af zou lopen. Mijn vriend vond gelukkig na een paar maanden een andere baan (helaas wel voor een lager salaris dan daarvoor), ik heb een tijdje "onder mijn niveau" gewerkt omdat er in mijn branche niks te vinden was en ben toen uiteindelijk een jaar gaan studeren om mezelf om te scholen. Het is een tijdje wat krapper geweest, maar mijn kind is absoluut niks tekort gekomen!
Tegen het einde van mijn studie was ik ook zwanger van de tweede, maar heb ik zelfs een baan gevonden terwijl ik overal eerlijk vertelde dat ik zwanger was.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan voor een kindje............ - Pagina 2 Empty Re: Gaan voor een kindje............

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum