Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotoboeken, waar heb je ze gemaakt?

+6
PapillonRose
Lejow
Liadan
keverke26
loesje
Teddyaapje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Fotoboeken, waar heb je ze gemaakt? Empty Fotoboeken, waar heb je ze gemaakt?

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 2:06

Ik moet er toch echt een keer aan beginnen Embarassed

Dus waar hebben jullie ze gemaakt en was je er uiteindelijk tevreden over?
En qua prijs hoeveel waren jullie ongeveer kwijt (wat voort soort fotoboek, aantal blz enz)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoboeken, waar heb je ze gemaakt? Empty Re: Fotoboeken, waar heb je ze gemaakt?

Bericht  Teddyaapje za 11 feb 2012 - 2:14

Ik heb het foto-album van T.'s eerste jaar bij de hema gemaakt. Er was toen 20% korting waardoor ik uitkwam op een bedrag van 35,-. Heb een formaat van 21x28 (a4) en zo'n 40 pagina's. Geen foto of titel op de kaft, gewoon fotopapier (niet extra glanzend) maar wel zo laten binden dat de pagina's plat liggen als het boek open is.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Fotoboeken, waar heb je ze gemaakt? Empty Re: Fotoboeken, waar heb je ze gemaakt?

Bericht  loesje za 11 feb 2012 - 5:07

ik heb ze gemaakt met het fotoboek van het kruitvat en was er erg tevreden over.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  keverke26 za 11 feb 2012 - 5:43

albelli.nl Goede kwaliteit, eenvoudig een fotoboek in elkaar zetten en ook veel keuze in kleur, groottes etc. en de prijs valt ook goed mee in vergelijking met de kwaliteit.

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Bericht  Liadan za 11 feb 2012 - 6:37

Ik bestel ze altijd bij TNT, ze zijn niet goedkoop maar ik wacht altijd een aanbieding af ( paar weken geleden heb ik een boek met 20% korting besteld).
De grootte doe ik altijd 30 x 30 cm en meestal 80 tot 90 blz., ik geloof dat het me dan meestal ongeveer 65 euro kost.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 7:16

keverke26 schreef:albelli.nl Goede kwaliteit, eenvoudig een fotoboek in elkaar zetten en ook veel keuze in kleur, groottes etc. en de prijs valt ook goed mee in vergelijking met de kwaliteit.

+ 1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 8:12

Eerder bij de Hema en tegenwoordig wacht ik altijd een aanbieding af op GroupOn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 8:23

Albelli.nl. Ik heb er al een stuk of 15 gemaakt, en ben nog steeds erg tevreden.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 11 feb 2012 - 8:25

Ik ga het oldskool doen :P Foto's afdrukken en zelf inplakken! Toch wat persoonlijker vind ik, al bezorg ik mezelf er wel een berg werk mee laughcry Kan niet kiezen en er liggen daardoor al een paar honder foto's te wachten om ingeplakt te worden. Binnenkort ga ik er dan echt eens goed voor zitten.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  meisje za 11 feb 2012 - 9:02

Ik heb tot 2 jaar alles ingeplakt.
Nu wil ik ook over gaan op het digitale, want mijn boekenkast staat al zo vol..

Weet ook nog niet goed waar ik het ga laten maken.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Monnie za 11 feb 2012 - 9:09

Ik maak ze altijd via kruidvat, zo'n 35 bladzijden voor ongeveer 40 euro.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 0:34

Bij de kruidvat! Vorige week kon ik eindelijk mijn album ophalen (helaas was een tekst weggevallen tijdens het uploaden en kon ik het album weer terug inleveren). Ze hebben netjes het album terug ingenomen en ik heb mijn geld terug gekregen. Diezelfde avond nog het album geupload en besteld. Komende dinsdag kan ik het nieuwe album ophalen.

Maar op de tekst na was het album prachtig! Ik had het af laten drukken op hoogglans papier i.p.v. gewoon papier. Eigenlijk echt een must voor je fotoalbum.

Gast
Gast

Bericht  PiP zo 12 feb 2012 - 2:12

www.hipdesign.nl

Ook wat duurder dan de Kruidvat, maar ze hebben ook wel eens acties.
Met 25% korting is het even duur, maar vind het veel leuker!

We hadden daar ook ons geboortekaartje vandaan en ze maken dan speciaal een ontwerp voor het fotoalbum van jouw kaartje! Erg leuk.

Laatst aangepast door PiP op zo 12 feb 2012 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje zo 12 feb 2012 - 2:14

Ik maak ze tegenwoordig meestal bij de AH, goede kwaliteit.

Mijn eerste album kostte (schirk niet)..90 euro( dat was het boek van zijn eerste jaar)!!!!Embarassed had EN blijkbaar echt een megagroot boek aangeklikt en veel pagina's maar ja het is erg mooi en leuk voor later.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 8:32

Haha printje, de mijne ook 95 euro Embarassed . Ben je al begonnen met zijn album van zijn tweede jaar?

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 12 feb 2012 - 8:34

Printje, de eerste albums die ik af liet drukken waren ook zo duur, daarom wacht ik tegenwoordig een aanbieding af. Dat scheelt meestal veel!

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 12 feb 2012 - 8:36

PiP schreef:www.hipdesign.nl

Ook wat duurder dan de Kruidvat, maar ze hebben ook wel eens acties.
Met 25% korting is het even duur, maar vind het veel leuker!

We hadden daar ook ons geboortekaartje vandaag en ze maken dan speciaal een ontwerp voor het fotoalbum van jouw kaartje! Erg leuk.

Hoe werkt dat met dat geboortekaartje?
Wij hebben daar ook ons geboortekaartje gemaakt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  PiP zo 12 feb 2012 - 8:45

Lejow schreef:
PiP schreef:www.hipdesign.nl

We hadden daar ook ons geboortekaartje vandaan en ze maken dan speciaal een ontwerp voor het fotoalbum van jouw kaartje! Erg leuk.

Hoe werkt dat met dat geboortekaartje?
Wij hebben daar ook ons geboortekaartje gemaakt!

http://fotoalbum.hipdesign.nl/uniek
Ik weet alleen niet of het alleen is als je er 1 uit hun collectie kies of ook als je er zelf 1 ontworpen hebt.

Ik heb ook gevraagd of ze de bestanden van ons kaartje bij de foto`s wouden zetten en dat hebben ze gedaan!
Zo had ik als voorkant de voorkant van het geboortekaartje en had ik achterin het album ook paginagroot de binnenkant van het kaartje erin.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje zo 12 feb 2012 - 8:48

Liadan schreef:Printje, de eerste albums die ik af liet drukken waren ook zo duur, daarom wacht ik tegenwoordig een aanbieding af. Dat scheelt meestal veel!

hahhaa klopt maar ik had toen in mijn bol dat dat album dan af moest zijn...aanbieding of niet hahaha ik moest en zou dat album hebben:oops:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Liadan zo 12 feb 2012 - 8:48

Printje schreef:
Liadan schreef:Printje, de eerste albums die ik af liet drukken waren ook zo duur, daarom wacht ik tegenwoordig een aanbieding af. Dat scheelt meestal veel!

hahhaa klopt maar ik had toen in mijn bol dat dat album dan af moest zijn...aanbieding of niet hahaha ik moest en zou dat album hebben:oops:
Herkenbaar, daarom waren bij mij de eerste albums ook duur, haha.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:17

Hier ook albelli, ben er erg tevreden over.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: